10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa

• Viestiketjun aloittaja Nipsu2
  • Ensimmäinen viesti
Nipsu2
siis onko jolain lainassa tää sama callantinesin kirja. eilen tein ekan kerran ja oli tosi vaikea. ei ollu toivoakaan et olisin saanut jalat ylös siinä avaa sulje harjoituksesssa. ja sit en kyllä jaksanut tehdä sitä loppuun. mites muut ootteko tehnyt sen tunnin ohjelman putkeen vai pilkkonut jotenkin?itse ei jaksais sitä tuntia tehdä putkeen. selkään se ainakin otti. heti vaikutti ryhtiin. mulla kyllä särki polviin siinä tokassa venytyksessä vaikka pitäis jalat laittaa rennoksi.

täältäki
Kyllä ne jalat sieltä vielä nousee ennenku on 10 tuntia täynnä. Siinähän on ohjekin että tee lattiaa vasten jos et jaksa nostaa! Itse tein alusta saakka koko ohjelman, pidin vain taukoja välissä kun ei putkeen jaksanu.
Kyllä minäkin huomasin muutoksia het ekakerran jälkeen, hartiat ei ole ollu jumissa kertaakaan sen jälkeen kun aloitin tämän!
Selkään ei pitäis ottaa, teetköhän kaikki liikkeet oikein?? Kantsii lukee niitä ohjeita siitä kirjasta, siinä on myös ne yleisimmät virheet.. :whistle:

Nipsu2
tarkoitin että tuntu selkälihaksiin jälkeenpäin, niinkuin ryhti olis heti parantunut. no sainhan mä ne jalat irti maasta kun mä tyhmä en lukenut kunnolla ja yritin laittaa selän kiinni seinään . mutta kun jätti siihen sen 15cm niin sitten nousi. huomenna uus yritys. jos sitten yrittäisin tehdä koko tunnin ohjelman pitämällä taukoa välissä. kuinka monta kertaa oot tehnyt? onko vaatekoko pienentynyt?

täältäki
Moikka!
Vaatekoko on pienentynyt 42/44:sta jo 38/36. Laihduttanut olen muutenkin melkein 10kiloa tässä samalla, ja jatkan edelleen.
Callaneticsilla sain vatsani raskauden jälkeen tosi hyvään kuntoon nopeasti! Jaloista lähti muhkurat ja lantion kohdalta olen hoikempi kuin koskaan. Sen 10 kertaa tein joka päivä ja sitten pari kolme kertaa viikossa. Kiinteytystä on tullut tosi paljon, näytän huomattavasti laihemmalta entä kun oikeasti olenkaan! Kannattaa! =)

Nipsu2
oon nyt sit tehnyt joka päivä 5kertaa. ei ihmeemmin vielä muutoksia.mulla kyllä jotkut liikkeet ottaa selkään vaikka mielestäni teen ne oikein. niskatkin mulla on kipeät. on kyllä aina ollu. missä ajassa pienenit ton 3 vaatekokoa?kyllä mä aion jatkaa jos sitten kun lihakset vahvistuu pystyy vielä paremmin tekee ne liikkeet ni sit ei varmaan ota selkään enää. muuten mun mielestä on tullut reidet muhkuraisemmiksi,tuleeko ne selluliitit pintaan ennen kun menee pois?tai sit vaa kuvittelen :)

täältäki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 15:50 Nipsu2 kirjoitti:
oon nyt sit tehnyt joka päivä 5kertaa. ei ihmeemmin vielä muutoksia.mulla kyllä jotkut liikkeet ottaa selkään vaikka mielestäni teen ne oikein. niskatkin mulla on kipeät. on kyllä aina ollu. missä ajassa pienenit ton 3 vaatekokoa?kyllä mä aion jatkaa jos sitten kun lihakset vahvistuu pystyy vielä paremmin tekee ne liikkeet ni sit ei varmaan ota selkään enää. muuten mun mielestä on tullut reidet muhkuraisemmiksi,tuleeko ne selluliitit pintaan ennen kun menee pois?tai sit vaa kuvittelen :)
Seitsemän viikkoa laihkaria takana, siinä ajassa siis. Siinä kirjassa on ohjeita jos tulee niskat kipeeks. Ei pitäis tulla, päinvastoin!
Selluliitteihin en osaa kommentoida.. Lähtee ne!!

Nipsu2
joo.en olis kyllä uskonut.mutta mittasin itteni ekan kerran 4kerran jälkeen ja uudestaan 6 kerran jälkeen ja lantiosta oli lähteny 7cm ja muista paikoista 2-3cm. paino ei kyllä tippunut yhtään.että nyt uskon että toimii :D

Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 22:00 täältäki kirjoitti:
\
Seitsemän viikkoa laihkaria takana, siinä ajassa siis. Siinä kirjassa on ohjeita jos tulee niskat kipeeks. Ei pitäis tulla, päinvastoin!
uteliaana kyselen..millä tavalla oot saanu nuin nopsaa 10 kg pois ?? :)

täältäki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 20:52 Nuka 80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 22:00 täältäki kirjoitti:
\
uteliaana kyselen..millä tavalla oot saanu nuin nopsaa 10 kg pois ?? :)
Painonvartijoissa. Todella helppoa!

Miten teillä jumppaajilla menee? Kävin lainaamassa kirjastosta tuon kirjan ja 3 kertaa olen sen nyt tehnyt.

Vatsalihasliikkeistä mulla menee niskat TOSI kipeiksi ja olen joutunut tekemään liikkeet niin että olen laittanut kädet niskan taakse. Luulin että mulla on hyvät vatsalihakset mutta heh heh, mun täytyy jakaa se 100 sarja aina kahtia ja pitää taukoa välissä kaikissa vatsaliikkeissä.

Ne pakaraliikkeet on vähän hankalia mun mielestä, ei oikein tiedä et teenkö mä ne ihan väärin.

Selluliitistä oli jotain juttua siinä tekstissä että jalat voi tosiaan tulla jossain vaiheessa muhkuraisemmiksi, mut sit ne tasottuu.

Tänään en ehtinyt aamulla tekee koko ohjelmaa joten täytyy nyt jakaa se kahtia ja lähteä tekemään niitä pakaravemputuksia :wave:

Ai niin sitä piti kysymäni että onko teillä jalat puutuneet/ tuntuneet oudoilta ton jumpan jälkeen? Mulla oli eilen ja toissapäivänä etureidet jotenkin tunnottomat, ei siis kipeet mutta ihan oudon tuntuiset. Olin jo varma et joku veritulppa on tullu jalkoihin kun oli niin eriskummallinen fiilinki.

Yhteistyössä