Hakutulokset

1. J

sokeriton jäätelö..

Just luin jädeauton mainosta ja siinä oli suklaavanilija puikkoja makeutettu aspartaamilla ja selasia soleron tapasia mis on mehujää päällä ja sorbetti sisällä ja sitten vanilja jädeä litran paketissa. Ja sitten grandi mehujää tai joku tollanen on tän kesän uutuutena sokeriton...
  2. J

Muita motivaatiopuutteisia?

mulla on vähän sama homma.Kun on saanut merkittävän määrän kiloja pudotettua, ei sit enään jaksa innostaa, vaik päämäärään on matkaa. Mut kyl mä nyt taas vapun jälkeen meinaan laittaa sykemittarin koetukselle ja ostin digitaali vaaánkin, et sais tarkempia tuloksia, ihan just motivaation takia...
  3. J

Selenicereus huhuu!!

mene tonne fineli.fi sivuille, niin näet hh määrät...lasketko sinä hiilareita?
  4. J

VIIKKOPUNTARIPINO!!!!**********

nyt ois 72 kiloa =)
  5. J

Tukea perheeltäsi

Nyt on pakko hehkutella tähän pinoon, et mies ihmetteli eilen, et onpas mun jalat pienentyneet (reidet ja sääret siis) SE useampaan otteeseen päivitteli sitä.... reidet on kyl mun ongelma ollut aina ja kyl niissä vielä töitä on, mut tulin kyllä iloiseksi :)
  6. J

sentti pino =)

vyötäröltä lähtenyt 5 cm ja lantiolta 4 cm. Mittasin ekan kerran 27.3 vaikka oli laihistellu jo kuukauden ennen sitä....eli siis alle kuukaudessa lähtenyt nuo sentit :D
  7. J

huomenna se alkaa...

Mä unohin ostaa sen vaaán....mut ostettiin grilli kuitenkin :D No, ei ehkä ihan sama asia... :whistle: Mut tänään kun mittailin aamulla niin vyötäröstä on lähtenyt 4 senttiä parissa viikossa ja lantiosta 2! Mä olen ihan ihmeissäni, voiko tollasia lukuja lähtee parissa viikossa. Paino näytti...
  8. J

Miten voikin laihdutus olla vaikiaa...:(

\ No toi selenicereushan antoi apua! Ja se on aivan totta. Olen nyt n kolmisen viikkoa syönny vähähiilarista rukaa ja nälkä on harvoin. Ja syöminen saattaa jopa unohtua. Kuitenkin koitan syödä säännöllisesti. Eli vihanneksia/salaattia ja broiskua/lihaa/kalaaa/munaa Ja vatsa kiittää! ja syön...
  9. J

huomenna se alkaa...

moi kaikki! Mä kävin tänään salilla! Jee! Nyt se salittelu alkaa. lunssa on helpottanu ja on tosi energinen fiilis :) HUomenna ostan mammuttimarkkinoilta uuden digitaalisen vaaán kun on halvennuksessa. tilasin kyl postimyynnistä jo...mutku tää on miltei puolet halvempi...eli paketti jää...
  10. J

voi huokaus

Nyt sitten kärvistellään lenssun kourissa ja ei pysty liikkuun niin paljon kun haluis. Mä meinaan en lentsussa viitsi riehua, rasittaa sydäntä ja hidastaa paranemista... Mut huomenna on pakko saada jumppattua, nyt on menny jo niin monta päivää, ja mieli tekis liikkua enemmään, kun kroppa on...
  11. J

kertokaa kun en tajua erästä asiaa kaloreista

ihminenhän kuluttaa kaloreita (eli energiaa) nukkuessaankin. Onko se naisen keskimääränen kulutus vuorokaudessa jotain 1700ckal, en muista tarkkaan...riippuu naisen painosta ja työn rankkuudesta ym. Mut kuitenkin jos syöt esim 1200 ckal päivssä, laihdut siis varmasti, koska kulutat enemmään...
  12. J

selenicereus

joo, mulle toi näkkäri on kahvin kans ehoton... ja pähkinöitä otan välipalaksi joskus kans. niit on nykyään aina kaapissa =) Tästä toivonmukaan tulee pysyvä ruokavalio. saako kysyä, et paljon pudotit painoa?
  13. J

Jumppaliikkeitä

Mul on pilates videoita ja dvd ja sitten oon kuntoplussasta ottanu hyviä jumppia ja niitä väännän. Mm. reisiliikkeitä<br><br>
  14. J

selenicereus

mua kiinnostais mitä sun hiilareihin kuuluu päivittäin.... Muistaakseni joskus kerroit et syöt n 80 g hiilareita /päivä. mä koitan ettiä itelleni sopivaa ruokavaliota, siis ehottomasti vähähiilarista. Kokojyväruisnäkkärin oon sallinu päivittin (vihannesten lisäks) ja sit luonnonjugurttia...
  15. J

kuntosali vs. kotiharjoittelu

tähänkin ketjuun pitää ängetä :D olosuhteiden pakosta jumppaan kotona kolmisenkrt viikossa...mutta ehottomasti kävisin mielummin salilla. Se on paljon rentouttavampaa ja pääsee kotoa pois hetkeksi, ois ihan omaa aikaa... Nyt kyl oon suunnitellu et alkaisin salilla käymäänkin...ihan aattelin...
  16. J

oonko ihan blondi

\ kolme vuotta esikoinen ja 7kk vaavi :heart:
  17. J

onko muka paljon?

kyl silleen voi muutaman viikon vetää, niin saa hyvän startin, niin mäkin tein...tein siis alussa silleen ja lähti pikkasen enempi kun kilo viikossa, tais lähtee kolmisen...mut sen jälkeen se kilo per viikko...nyt on siis pudonnu yhteensä kait kaheksan... <br><br>
  18. J

oonko ihan blondi

\ juu, iliman muuta... tai sit "äiti on vähän väsynyt" Meil tehään hampeja \|O
  19. J

onko muka paljon?

Mul on lähteny kuues viikos kuus kiloa...ja tulos on pysyvämpi , jos pudotud vauhti tuo kilo/viikko... Ja tosiaan kun treenaa niin kiinteytyy ja tulos on parempi...voi jo kuuenkin kilon jälkeen näyttää siltä et yheksän ois veke ;)
  20. J

oonko ihan blondi

varmaan joku tilapäinen häiriö....Joko minussa tai verkossa ;)

Yhteistyössä