Hakutulokset

1. S

keväthaalarista.. mistä edullisesti?

Huutonetistä saattaa löytyä tai sitten laita tänne ostoilmpoitus... kirpparit joo kannattaa koluta ja itse löysin tyttärelleni halpahallista, viellä oli -60% välikausihaalarit
  2. S

2v Synttärijuhlamenyy

Juustotangot on meijän kekkereissä ollu ihan hittijuttu... ja sit dipattavat porkkanat, kurkku tms. Juustotangot on ihgan voitaikinasta tehtyjä "kiekuroita" Kaulitset voitaikinaa vähän litteämmäksi,leikkaat siitä sellaisia 1-1,5cm suiroja ja rullaat kiharalle. Uitat kananmunassa jonka seassa...
  3. S

Saiskos apuja?? Ihottuma ongelma!

Kannattais käydä varmistamassa ettei ole keliakiaa... siitä tulee ihottumaa taipeisiin ainakin
  4. S

Olisko vinkkiä: pitäis leipoa kakku hautajaisiin

Varmaan joku hyydykekakku / juustokakku? Nehän säilyy ja on suurin osa helppoja tehdä eikä tarvi paistaa
  5. S

minkä merkkisiä lastenvaatteita on olemassa?

Lisäisin vielä ainakin ralph lauren, babyboom, nike, adidas, reebok
  6. S

Mistä löytyisi Hello Kitty-pussilakana??

Ellos myi ainakin jossain vaiheessa... en tiedä onko enään
  7. S

Onks kukaa kokeillu tota valion ruoka 2%?

oon kokeillu kans mutta oon tehnyt vaan likalle ruokaa siitä, kiusauksia uunissa tms, muissa en ole kokeillut muuta on se joo paljon lirumpaa kuin se 4% kevyt ja paksu. Melkein maitoon verrattavissa tuo 2%...
  8. S

mikä aine tehoaa

Kyllä mullakin noista parempimerkkisistä vaatteitsa on lähtenyt viimeistään tahranpoistoaineen kanssa, eikä munkaan tahranpoistaja mitään ihmeellisiä ole. Mutta jos noihin huonompilaatuisiin sitten joskus onkin jäänyt... varsinkin jos en heti ole laittanut likoon tai pesuun. Siinä se sitten...
  9. S

1,5v huutanut kohta 30min. putkeen!

Mun 1,5v tekee tuollasta myös... ei onnex kauhein usein mutta joskus sillä on pinna kireellä jos on vähän tautia pohjalla ja unet ollut huonoja. Nii ja hampaita tulossa
  10. S

Onko järkeä mennä töihin, jos palkka on noin 10,5e/h??

Amispohjasena aika hyvä jos saat yli 10e/h... itellä korkeekoulututkinto ja työkokemusta takana ja saan alle 10e/h. Tuolla tuntipalkalla se on kuitenkin jo jotain 1600e/kk ja se on kyllä aikas hyvä. Ite oon metsästämällä metsästänyt oman alan hommaa 12e/h mutta aika tiukassa on ja vaatimustaso...
  11. S

tuntipalkat silloin joskus ennen..

Nuonna 2000 sain harjoittelijapalkkaa jotain 25mk/tunti ja sitten kun se nnousi jossainvaiheessa 32mk njiin meinasin seota sukkiini ja olin niiinn rikas :D Muta niin, silloin asuin vieläkotona... nyt joku 6e/h niin on ihan pilipalipalkkaa...
  12. S

Netistä.

Huuto.net... tosin, joissakin hinnat nousee kylläkin älyttömän korkeiksi että vähän kannattaa tehdä hintavertailua... täältä kaksplussan kirpparilta ja esim hennesillä ja elloksella on "alelaarissa" netissä joskus tosi kivoja, halpoja ja uusia vauvojen vaatteita. Näitä loppueriä ja hajakokoja...
  13. S

minkälaisia tatuointeja teillä on? kuvia?

Ei ole omistani tässä nyt näytillä kuvia mutta varmaan näytlle tulee kunhan saan aikasex... mulla on enkeli istumassa pilvenpäällä lapaluussa ja nilkassa perhonen, josta lähtee vilkan ympäri kierätävä köynnös ja jatkuu alapuolelta jalkapöydän päälle. Enkeli-tatska on 5-värinen ja perhonen...
  14. S

voitteko uskoa!!! mieheni veljen tuleva vaimo..

No ainahan sitä voi yrittää varata mutta jos niistä nimistä sattuukin jokin omalle vauvalle sopimaan niin kärvistelköön veljen vaimo siitä keskenänsä... Eri asia ehkä olisi jos olisi vain 1 nimi ollut jo pitkään mielessä tms mutta kyllä sitä nimeä silti voisi käyttää... kummallisia nuo ihmiset...
  15. S

:D Voi ei tota huutonettiä!

Kuullostaa kyllä vaan siltä että on ollut rahapula eikä sitä ole kehdannut myöntää. Tosin, viikon odotus ja kahden on kyllä aika pieni aika... itse huusin sieltä telkkarin, maksoin parin päivän sisällä, odotin sitä 7kk eikä sitä näkynyt... sitten kun uhkasin tulla paikanpäälle sitä hakemaan...

Yhteistyössä