Hakutulokset

1. MammaRiia2

JOULUTÄHDET -05 tammikuussa

No oli tosiaan tullut taas tekstiä! En muista kuka teki mitä, mutta kommentoin aiheita jotka jäi mieleen. Tanskuliini, MM ja Danjuska, tuo kuntoilu/laihdutusprosessi ois täälläkin aluillaan taas... Mulla on painoa nyt 10 kiloa enemmän kuin ennen raskautta, mutta olen niin laiska etten jaksa...
  2. MammaRiia2

Lumikarpalolle onnea! :flower: :heart: Menin eilen tosi ajoissa nukkumaan, tyytyväisenä kun kerrankin pääsin... Uni vaan ei taas halunnut tulla. En tiedä montako tuntia pyörin hereillä, en uskaltanut kelloa katsoa etten täysin lamaannu. Mies näkyi sohvala kuorsaavan ja telkkarista tuli...
  3. MammaRiia2

Räkätauti on rantautumassa meidänkin poppoolle, oireina havaittavissa jo kurkkukipua, yskää, nuhaa... Ja ensi viikonloppuna olis jo se minun ja miehen kahdenkeskinen reissu, jospa sinne terveenä pääsis. Siskon pojan ristiäiset oli tänään, ja kun poika oli saanut nimensä, jatkui juhlat vielä...
  4. MammaRiia2

Pikahuomenet! Mulle käy kyllä tapaamispaikan vaihtaminen, kunhan vaan kaikille ois mahdollisimman helppoa päästä tulemaan. Itsekään kun en tiedä miehen lomista milloin ne on, mutta jos en muuten pääse niin vien osan lapsista hoitoon mummoille ja päräytän tulemaan issekseen, Maria tietysti...
  5. MammaRiia2

:flower: :heart: Niiskuneidille ONNEA!!! :heart: :flower: Toinen yö ilman tuttia meni muutamilla kitinöilä, päiväunille nukahtaminen on ollut vaikeampaa. Onneksi heitin tutit roskikseen, ei tule kiusausta huonolla hetkellä työntää luppanaa suuhun että mökki hiljenee :laugh: Uneton...
  6. MammaRiia2

Hui, siellä ne nyt taitaa olla, jos ei ihan nyt niin kohta ainakin :o :D Niiskuneidille kiitos, paikka kuulostaa todella hyvältä, sijaintikin on just sopiva ainakin täältä suunnasta katsottuna. :) Meill oli eka yö ilman tuttia! Eilen katsottiin Lapsityrannit, ja siinä oli kolmevuotiaat...
  7. MammaRiia2

Kylä on nyt tähdillä vientiä! :D Oisko ketään innokasta pitämään esim. alkukesästä/kesällä isomman tapaamisen? Siis että porukalla mentäis, ketkä pääsee, johonkin. Jossain olivat esim. vuokranneet porukalla ison mökin, jossa osa oli sitten ollut yötäkin, osa käynyt väin päiväseltään. Nyt kun...
  8. MammaRiia2

Kristiina, neuvolassa ovat kyllä kiinnittäneet huomiota Marian kokoon, mutta ovat vaan todenneet, että tyttö on vaan tuollainen siro. Ei kuulema vielä ole syytä huoleen. Marian syntymämitatkaan ei mitenkään isot olleet (2800/48), en jotenkin osaa odottaa kauhean isoja mittoja vielä tässä iässä...
  9. MammaRiia2

Caramelli, tervetulloo! :D Yökyläilystä: Maria on ollut kahdesti minun äidin luona, ensin oli yhden yön ja vähän aikaa sitten kaksi yötä. Ihanaa kun pystyi muutaman päivän olemaan ilman jatkuvaa vahtimista, vaikka tuo tyttö aika helpolla on meidät päästänytkin. Sanoja ei kauheasti vielä...
  10. MammaRiia2

Huomenta! Kuinkas hirveät myräkät missäkin suunnalla jo on? Eilen illalla täällä oli sellainen räntäsade että oli vaikeuksia nähdä välillä eteensä, mutta selvittiin kotiin asti nuortenillasta. Ei tänne Suomen sisuksiin kai niin hirveää myrskyä ole tulossakaan kuin esim. eteläiseen. Ootellaan...
  11. MammaRiia2

Kristiina, näkyy melkein samat mitat olevan meidän kirpuilla :heart: Kyllä ne siitä vielä kasvaa :flower:
  12. MammaRiia2

No niin, mulle tänään lällätettiin puhelimessa :\| Maria oli kävellyt neljä askelta sillä aikaa kun olin työharjoittelussa :D Kiipeilykin on sujunut jo jonkin aikaa liiankin hyvin, ja kukkamullat saa kyytiä kun kukkalauta on sohvan vieressä. Äsken neiti istui sohvalla imeskelemässä...
  13. MammaRiia2

Olin minä sentään listassa pysynyt vaikken paljoa oo kirjoitellutkaan... :ashamed: Marian 1- vuotismitat 8400g ja 74,5 cm. Yritin eilen mennä nukkumaan ilman lääkettä, eipä tullut uni. Koko päivä meni reissussa, haettiin auto Tampereelta joten luulin että ois nukkumatti tullut aika...
  14. MammaRiia2

MIELIALALÄÄKEPINO

Kokeiltuna on Cipralex ja Mirtazapin, molemmat nyt lopetettu ja pitäis aloittaa Ixel.
  15. MammaRiia2

Äitejä 017-alueelta??

:wave: Täällä myös tässä Iisalmen lähettyvillä :) :)
  16. MammaRiia2

Valise näistä nimiyhdistelmistä mieleisin

Rasmus Onni Rafael :)
  17. MammaRiia2

80 syntyneitten mammojen pino

:wave: Savonmualta ollaan, lapset poika99, tyttö02, poika03 ja tyttö05. Jos joku ison perheen äiti haluaa kirjoitella, laittakaa yytä? Varoitan tosin jo etukäteen, että aikaa on toisinaan todella vähän ja vastaamiseen saattaa mennä aikaa ihan hävettävän paljon, mutta enivei =)
  18. MammaRiia2

muita ison perheen tahtojia??

Minä en koskaan tahtonut edes yhtä lasta, mutta niinpä vain kävi, että kun yksi saatiin, tulikin vauvakuume, jasen jälkeen, ja sen... Joten meillä on neljä lasta. vanhin esikoulussa ja nuorin 1kk. Välillä haaveillaan jo viidennestä, mutta kun ottaa meidän tilanteen kannalta järjen käteen, on...
  19. MammaRiia2

Paikkakuntagallup

Kiuruvesi :wave:

Yhteistyössä