Hakutulokset

1. flibu

Yh-äidit ja isät

Moikka. Muutan Klaukkalaan, H:kiin 26 km, elokuussa. Haussa on niin ystävä kuin myös hoitoapuakin tarvittaessa. idea kuulostaa hvältä, mieluusti katsoisin välillä poikaasi, ja antaisin myös sitten Merin toisinnaan hoidettavaksi. Myös ihan kahvittelu-/jutteluseuraa kaipailen esim. muista...
  2. flibu

Punkkipanta

Moi. Meillä on kokeiltu erilaisia punkkipantoja, en muista merkkejä, mutta ollaan ostettu apteekista ja eläinkaupoista. Eroja en huomannut eri merkkien välillä, mutta kyllä ne tuntuvan tehoavan. Se on totta, että mäkärät ei paljon hetkauta, mutta kyllä on punkit pysyneet loitolla. Parasta on...
  3. flibu

Punkkipanta

Moi. Meillä on kokeiltu erilaisia punkkipantoja, en muista merkkejä, mutta ollaan ostettu apteekista ja eläinkaupoista. Eroja en huomannut eri merkkien välillä, mutta kyllä ne tuntuvan tehoavan. Se on totta, että mäkärät ei paljon hetkauta, mutta kyllä on punkit pysyneet loitolla. Parasta on...
  4. flibu

savonlinna?

25-v avoliidossa asustava äippä ja tytöntyllertäjä 10-kk kaipailevat esim. vaunulenkkiseuraa. Asumme Haka-alueella Mertalan kupeessa, joten toivoisimme teidänkin löytyvän samalta suunnalta. Muutimme tänne hiljattain, eikä uusia tuttavuuksia ole vielä löytynyt. Harrastan ratsastusta, ja...
  5. flibu

Miten tuhota muurahaiskeko...

Polttaminen on meillä todettu mökillä keltiästen torjunnassa parhaaksi keinoksi. Oletko tavallisia murkkumyrkkyjä kokeillut? Kyllähän sen polttaa voi, jos ei se hirveän iso ole. Levitätte hiekkaa keon ympärille, niin ettei tuli pääse leviämään maata pitkin, hiekkavalli pysäyttää sen. Vettä...
  6. flibu

akvaario

Kirjastosta löytyy paljon hyviä akvaarioharrastajan oppaita, esim. Markku Varjolta. Meidän akvaario on 155-litranen, kerran kuussa pitää "imuroida" pohja ja vaihtaa vettä ja pestä suodatinhapettimet. Pienempi vaatii viikottasita siivousta, eikä se ole enää kalojenkaan kannalta hyvä asia, vedessä...
  7. flibu

aikuinen koiranhoitaja tarjolla, S-linna

Vaavin ollessa vielä näin pieni, emme voi ottaa nyt omaa koiraa. Meillä on aina ollut lemmikkejä, joko kissoja, koiria, jyrsijöitä, lintuja, kaloja... Lenkkeilyttäisin kyllä mielelläni muiden koiria, kun kuitenkin tulee liki päivittäin ulkoiltua muksun kanssa. Olisin valmis sitoutumaan...
  8. flibu

-05 syntyneet

Meidän pikkuneiti Päivänpaisteemme syntyi 3.10.2005 Hyvinkäällä. :wave:
  9. flibu

tyttövauvalla vuotoa?

"Äitihormonit" voi aiheuttaa tyttövauvalle verisen näköistä vuotoa ja vauvan rinnoista voi tulla maitoa. Olen itse nähnyt! Esikoistyttöni kanssa neuvolassa neuvolantäti kertoi ko. asioista ja näytti varovasti vauvan nänniä puristamalla, ja kyllä sieltä pienestä tisusta tosiaan tuli maitoa!!!
  10. flibu

Ketään jonka mies on ammatiltaan taksikuski?

Moi. Appiukko on yksityinen taksiyrittäjä, ja tottakai poikansa=mieheni aikoo jatkaa perinnettä. Miehelläni aikeena ensivuoden puolella alkaa kysellä lupia vallesmannilta. Myös mieheni pappa ajoi taksia, joten heillä se lienee sukuvika... No, ainakin töitä on tarjolla niin paljon kuin ajaa...
  11. flibu

koira ja ovikello

Meidänkin paukapää monesti menee retkuun. Samoin olen huomannut, että jos töllössä haukkuu joku koira, ei Roi (schäfer) reagoi, mutta jos kyseessä on jokin saksalainen palveluskoira -seefferi, dobberi tms.- koira valpastuu oitis. Ehkä erimaalaiset koirarodutkin puhuvat eri kieliä, who knows?
  12. flibu

Vaihtoehto kultsikalle?

Omakohtaisesta kokemuksesta voin suositella Bokseria. Aivan mahtava seurakoirana, tulee lasten kanssa hyvin toimeen ja on rauhallinen, kuitenkin pitää pitkistä ja reippaista lenkeistä. Valitettavista rotuvioista mainittakoon, ettei koira siedä kylmää, eli yli viidentoista asteen pakkasilla vain...
  13. flibu

Koiranulkoilutuskamuja Klaukkalasta?

Mihin on kadonneet kaikki koiraimmeiset Klaukkalasta? Olen etsinyt ulkoilukavereita seefferiuros Roille, mutta ei vaan löydy... Haen seuraa nimenomaan koiralle, en itselleni(koiralenkkien ulkopuolista elämää). Roi on kiltti, 10-v., lapsirakas vesseli. Tulee toimeen muiden koirien kanssa vallan...
  14. flibu

Koiralle kaveria Klaukkalasta???

Eikö Klaukkalaisia KOIRANOMISTAJIA löydy esim. puistokaveriksi 10-v seefferivaarille? En hae seuraa itselleni, vaan Roille, jonka bestis sai tyttökaverin eikä enää halua leikkiä Rontin kanssa... Lask. aikani on 18.9., joten lenkkeily on jäänyt hyvin vähälle, ja olisi tärkeää pitää koiruli...
  15. flibu

Koira ei syö...

Tottakai koirallekin voi tulla flunssa, mutta noin vanhan koiran ollessa kyseessä voi vika piillä hampaissa. Sillä voi olla esim. hammaskiveä tai reikä tms. mikä aiheuttaa kipua, eikä syöminen huvita... Jos ei koiralla ole vilja-allergiaa, kannattaa tarjota vaikka kaurapuuroa, meidän 10-v...
  16. flibu

Peruuttamatonta vahinkoa?

Mä olin aikamoinen viinahirmu ennenku kuulin olevani raskaana, join lähinnä vahvaa rommia ja whiskya, varmaan joka toinen pv tuli otettua, kun ei "ollut mitään muutakaan tekemistä"... Nyt on rv 36+5 ja vauva lienee täysin kunnossa ainakin kaikkien ultrien perusteella. Mä olen jokseenkin sitä...
  17. flibu

Äidit Klaukkalasta

Hellou! Olen 24-v äippä Klaukkalasta. Masu-asukin la. on 18.9., muita hoivattavia mies 30-v. koiruli 1o-v ja kisuli 3-v. Tekstailla saapi osoitteeseen mj_salo@jippii.fi Jään odottelemaan, jos kiinnostuit!
  18. flibu

farmari auto??? mikä merkki paras??

Me hankittin ihan muksun ja tilaa vievän saksanpaimenkoiran takia farkkuauto, Peugeot 405. Tilaa riittää niin vauvalle, koiralle kuin kaikille pakollisille tavaroillekin. Yoinen hyvä on Opel Astra. :wave:
  19. flibu

Mun koira?

Hyvä rotu on perhoskoira eli papillon. Se on ystävällinen, pieni, oppivainen ja fiksu, sen turkki ei vaadi mitään ihmeelistä hoitoa, harjata voi silloin tällöin. Enkä ole ikinä tavannut vihaista/aggrassiivista papillonia!!! Lisäksi ne ovat ainakin mun mielestä erittäin kauniita. Toinen rotu on...
  20. flibu

G: Lemmikkisi nimi?

Sakemanni Roi 10-v , seropi Kapu 3-v(pystäri-lapinkoira-pyreneittenpaimenkoira-harmaa hirvikoira), seropi Oona 0,6-v(schäfer-new foundland) Kissat Mosse15-v, Chili 10-v, Minni 3-v :heart:

Yhteistyössä