Yh-äidit ja isät

Hei,
haluaisin tutustua toisiin yksinhuoltajaäiteihin ja miksei iseihinkin ;), joitakin samassa elämäntilanteessa olevia lähipiiristä löytyy mutta aika vähän kuitenkin tarpeeseen nähden. Asun pohjois-Hgissä, poika kohta 5-vuotias, ja elämäntilanteen muuttuessa olisin tietenkin myös kiinnostunut myötä-ja vastamäessä lastenhoitoavuista, puolin ja toisin. Itse hoidan mielelläni läheisteni lapsia, mutta jostain syystä heillä kaikilla on joko liikaa lapsia että kehtaisin laittaa omani joukon jatkeeksi tai sitten liian vähän aikaa ja mielenkiintoa.
Kirjoitelkaa niin tavataan :hug:

Moikka.
Muutan Klaukkalaan, H:kiin 26 km, elokuussa. Haussa on niin ystävä kuin myös hoitoapuakin tarvittaessa. idea kuulostaa hvältä, mieluusti katsoisin välillä poikaasi, ja antaisin myös sitten Merin toisinnaan hoidettavaksi.

Myös ihan kahvittelu-/jutteluseuraa kaipailen esim. muista yksinhuoltajista tai ihan kenestä vaan, ei tarvitse edes olla lapsia, osaanhan mie nyt muustakin puhua! :LOL:

S-postiakin saa laittaa mj.salo@wippies.com

Alkuperäinen kirjoittaja yh-74:
Hei,
haluaisin tutustua toisiin yksinhuoltajaäiteihin ja miksei iseihinkin ;), joitakin samassa elämäntilanteessa olevia lähipiiristä löytyy mutta aika vähän kuitenkin tarpeeseen nähden. Asun pohjois-Hgissä, poika kohta 5-vuotias, ja elämäntilanteen muuttuessa olisin tietenkin myös kiinnostunut myötä-ja vastamäessä lastenhoitoavuista, puolin ja toisin. Itse hoidan mielelläni läheisteni lapsia, mutta jostain syystä heillä kaikilla on joko liikaa lapsia että kehtaisin laittaa omani joukon jatkeeksi tai sitten liian vähän aikaa ja mielenkiintoa.
Kirjoitelkaa niin tavataan :hug:
Heips!Muutin juuri hertzikasta koskelaan ja kaikki tutut jäi sinne-siis äitilapsikaverit.Kaipaan seuraa puistoihin istuu ja vaik lastnhoitoa puolin ja toisin,olen 37-v rentohenkinen äiti ja ihana tyttäreni on 3-v.Voi laittaa postia,kristalilja@gmail.com

Yhteistyössä