Hakutulokset

1. Sleepis

Ihanin jolulaulu?

Sylvian joululaulua ja tonttu.... ja on varpunen jouluaamunakin ihana.
  2. Sleepis

Positiivinen joulukorttiketju :)

Ihan sama juttu täälläkin!! Mä en luovu tästä perinteestä varmaan koskaan ja mä kyllä tykkään lähettää kortteja ihan muutenkin vaan eikä pelkästään jouluna. :)
  3. Sleepis

Mä oon ihan karsee.

Guud!! Pitäähän sitä silmäniloa olla tylsiin työpäiviin! ;)
  4. Sleepis

miesjuttuja..

Tottakai laitat viestiä fb:n!!
  5. Sleepis

Listataan tuotteita joita et enää vaihda!

Kuukuppia, cokista. Ja dermoshopin tuotteet on myös aika kesto suosikkeja.
  6. Sleepis

voiko tepsujen tehtaan myymälästä tilata soittamalla? onkohan mitään jäljellä?

Tepsut Tuotako tarkoitit? Täällähän toi on. :)
  7. Sleepis

Kouvola hohoi!!!

Kouvola taitaa olla nukkumassa tänään... ainakin plussalla....
  8. Sleepis

Kertokaapa nartut

Kokeile. Sillähän se selviää....
  9. Sleepis

Kouvola hohoi!!!

Rockhousessa soittaa! Ja monttu on kuulemma Kaisa nykyisin.
  10. Sleepis

Kouvola hohoi!!!

Onko kukaan lähdössä katsomaan Suburban triben ja Blankon keikkaa?!
  11. Sleepis

Kuka laulaa kappaleen??????????????!!

YouTube - MARINA AND THE DIAMONDS | I AM NOT A ROBOT
  12. Sleepis

Kun niitä kuvallisia joulukortteja tulee taas lasten ja elukoiden kuvilla..

En tiiä, mä en roskiin raaski heittää mitään kortteja, mutta morkkista poden siitä, että mua ei sellaisten ihmisten lasten kuvat mitenkään liikuta joita en tunne (siis niitä lapsia). Elukoiden kuvat ei kiinnosta sit niinko pätkääkään....
  13. Sleepis

Olenko ainoa joka ei vietä halloweenia?

Eikä meillä. Ei kiinnosta.
  14. Sleepis

Mitä se SINULTA on pois jos homot menevät naimisiin? Mitä se sinulta on pois jos he saavat luvan adoptoida?

En ees usko, että ne heteroparitkaan (suurin osa niistä) menee kirkossa uskonnollisista syistä naimisiin joten sinällään tää on vähän turhaa jeesustelua puolin ja toisin.... Enkä mä oikeen jaksa uskoa siihenkään, että suurin osa näistä homopareistakaan tahtoo kirkon siunauksen sen uskonnon takia...
  15. Sleepis

G: Nimi, jota et ikinä antaisi lapsellesi?

Hermanni. Ja sit tietty nää Jormat, Yrjöt yms. nimet.
  16. Sleepis

Missasin Vastaparit, kun jumituin subille.. Eikö katsomosta nää Vastapareja ollenkaan? :O

Just katsoin sen. En tiedä mistä näkis sen uusintana, mutta hitsi mä tykkään siitä sarjasta!
  17. Sleepis

ettekö te hihhulit perkule tajua mitään?? asia on toistettu ja toistettu joka hiton homoketjussa, väännetään vielä

Kiitti. :flower: Mä en oo yhtään perehtynyt koko aiheeseen, mutta kun tota selkeesti jauhetaan aika paljon niin tänään just kyselin, että mistähän mahtaa olla kyse. Tuo oli hienosti tiivistetty. :)
  18. Sleepis

Suututtaa, kun työkaveri makaa himassa "masentuneena"

Antaa vaan suututtaa! Tällä sun työkaverillas taitaa olla isompiakin ongelmia, kuin sun ärtymys!
  19. Sleepis

Onko kellään mielessä suomalaisia sanoja jonka tarkkaa merkitystä et tiedä?

Tässähän tuli itseasiassa jotain semmoisia sanoja mitä mäkään en tiedä.... Kiinnostais kyllä ne vastauksetkin...

Yhteistyössä