G: Nimi, jota et ikinä antaisi lapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja Gälluppi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22260135]Jorma ja Elin.

Enkä ostaisi lapsilleni Molo-haalareitakaan![/QUOTE]

Samat nimet minullakin pannassa :D Mutta MOLO-haalarit löytyy x 3. Mitäs sitä suotta välttelemään hyvää haalaria vain sen nimen takia?

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22260152]Samat nimet minullakin pannassa :D Mutta MOLO-haalarit löytyy x 3. Mitäs sitä suotta välttelemään hyvää haalaria vain sen nimen takia?[/QUOTE]

No juurikin SEN nimen takia :(

"vieras"
Lyyli, Lyydia, Sisko, Hilma, Alma, Saima, Sirkka, Aune, Pirkko, Pirjo
Antero, Sampsa, Jorma, Yrjö, Yrjänä, Ukko, Kalervo, Kullervo, Erkki, Veli

Lisäksi en ikinä rankaisisi lasta 2-osaisella nimellä, kuten Kukka-Maaria, Veli-Matti jne.

Teijo, Teuvo, Keijo, Kauko, Mico, Tico, Rico, Marko, Marco, Rauno Tästähän vois tulla vaikka kuinka pitkä lista, Kullervo

Ritva, Rauni, Kata,

Ja molemmilta sukupuolilta voi jättää vielä kaikki tusinanimet pois, siitä huolimatta, että esikoisella on sellainen. Mutta ei se ollut tusinanimi silloin, kun hän sai nimensä.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22260179]No juurikin SEN nimen takia :([/QUOTE]

Eikös tuo ole jo aika lapsellista tehdä elämästä noin vaikeaa? Meinaatko, että kaikki katsoo mitä haalarissa lukee? Jos katsoo, niin luuleeko ne tuotetta suomalaiseksi?
Paras haalari, mitä olen löytänyt, enkä tosiaankaan sen nimeä mieti, kun lapsia puen :D Koululaiselle en kuitenkaan ehkä enää osta, ettei tule kavereille hauskaa. Tosin ainakin eka - tokaluokka menisi varmasti vielä, kun eivät silloin vielä molojen päälle ymmärrä...

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22260233]Eikös tuo ole jo aika lapsellista tehdä elämästä noin vaikeaa? Meinaatko, että kaikki katsoo mitä haalarissa lukee? Jos katsoo, niin luuleeko ne tuotetta suomalaiseksi?
Paras haalari, mitä olen löytänyt, enkä tosiaankaan sen nimeä mieti, kun lapsia puen :D Koululaiselle en kuitenkaan ehkä enää osta, ettei tule kavereille hauskaa. Tosin ainakin eka - tokaluokka menisi varmasti vielä, kun eivät silloin vielä molojen päälle ymmärrä...[/QUOTE]

Se ei totisesti tee elämästäni vaikeaa, että en ostaisi MOLO-haalareita.

Vaikeammaksi MOLO-haalareiden osto ja käyttö elämän tekee. Todistat itsekin sen kertoessasi ettet MOLO-vaatteita enää koululaiselle laittaisi.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22260242]Se ei totisesti tee elämästäni vaikeaa, että en ostaisi MOLO-haalareita.

Vaikeammaksi MOLO-haalareiden osto ja käyttö elämän tekee. Todistat itsekin sen kertoessasi ettet MOLO-vaatteita enää koululaiselle laittaisi.[/QUOTE]

Lähinnä odotan kauhulla, mitä noille sitten kouluun puen. Koska Molot on niin hyviä, että ostamatta jättäminen tulee tekemään minun elämästäni vaikeaa. Mutta sinun ei, joten hyvä niin. Nyt jätän tämän aiheen, koska ei liity ketjun aiheeseen :) Öitä!

[QUOTE="äiti 44v";22260242]Se ei totisesti tee elämästäni vaikeaa, että en ostaisi MOLO-haalareita.

Vaikeammaksi MOLO-haalareiden osto ja käyttö elämän tekee. Todistat itsekin sen kertoessasi ettet MOLO-vaatteita enää koululaiselle laittaisi.[/QUOTE]

mä en nyt ihan saanut tästä kiinni....eli siis: et voi ostaa lapsellesi haalaria koska sen merkki on molo? mitä se molo sulle oikein merkitsee, miehen elintä vai :D tollaisen asian takiako jätät hyvän haalarin ostamatta...

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22260251]Lähinnä odotan kauhulla, mitä noille sitten kouluun puen. Koska Molot on niin hyviä, että ostamatta jättäminen tulee tekemään minun elämästäni vaikeaa. Mutta sinun ei, joten hyvä niin. Nyt jätän tämän aiheen, koska ei liity ketjun aiheeseen :) Öitä![/QUOTE]

Öitä!

Minäpä taidan kuukkeloida hakusanalla "molo-haalarit". En ole näet ikinä edes nähnyt moloja.

"Ihmettelevä"
[QUOTE="vieras";22260215]Lyyli, Lyydia, Sisko, Hilma, Alma, Saima, Sirkka, Aune, Pirkko, Pirjo
Antero, Sampsa, Jorma, Yrjö, Yrjänä, Ukko, Kalervo, Kullervo, Erkki, Veli

Lisäksi en ikinä rankaisisi lasta 2-osaisella nimellä, kuten Kukka-Maaria, Veli-Matti jne.[/QUOTE]

Miksi 2-osainen nimi on mielestäsi rangaistus? Tiedän kaksiosaisen nimen haltijoita, jotka ihan tykkäävät nimensä rakenteesta.

"Vieras"
Mä olen pienestä pitäen vihannut nimeä Kylli tai Kyllikki. Tai Annikki. Ja Ritva, Pirkko, Pirjo...näitä riittää.

Ja pojalle en antaisi nimeä Kimmo tai Viljo, Taisto, Urho jne jne... näitä riittää...

Olkoonkin, että nimiä vain, mutta jotkut nimet vain ei miellytä.

Yhteistyössä