Hakutulokset

1. MarrasVaavi

*MarrasMassutII kesäkuussa*

4D-ultra Femedassa Siskoni kävi tuolla Femedassa 4D-ultrassa ja jos oikein muistan, niin siellä kuului tutkimuksen hintaan se DVD :) Mulle kävi ihan samalla tavalla, kun varasin ajan sinne, niin empäs muistanut tarkistaa sitä. Mutta jahka siskon kanssa oon yhteyksissä, niin varmistan vielä...
  2. MarrasVaavi

Maanantai aamupäivää kaikille Sainhan minä tuon kiinalaisen kalenterin auki.. ja poikahan se ois senkin mukaan tulossa :) 4D-ultra on 21.7, sinne asti saadaan nyt jännittää.. uskon, että tulee kysyttyä kumpiko tulossa. Mies meinas, että ois ollu kivempi jännittää synnärille asti, mutta...
  3. MarrasVaavi

Viikonlopun alkua... Kiinlaisen kalenterin linkki ei suostunut mulle aukeamaan :( Nooh, täytyy googletella josko se sieltä jostain löytyis.. :) Mecu & Möhö 15+5
  4. MarrasVaavi

Hip hei piiitkästä aikaa Täällä on oltu taasen niin väsyneitä ja aikaansaamattomia, että en ole netissä saanut vierailluksi. Yöunet ei meinaa millään riittää antamaan riittävästi voimia arkena työssä jaksamiseen. Mutta jospa se olis ohimenevää :) Tulin just kattomasta sinkkuelämää...
  5. MarrasVaavi

Painosta Ihmettelin ja kauhistelin tota painonnousua (oli viime neuvolassa tullut sen 5kg raskauden alusta lisää). Neuvolassa sano kyllä, että tuntuu olevan vähän turvotusta. Jätimpä sitten syömättä nyt omenoita ja sipulia, niin paino laskenut 2kg melkein vajaassa viikossa. Että jonkun verran...
  6. MarrasVaavi

Johan nukutti Tervetuloa uusille odottajille, meitähän alkaa olla mukava määrä :) Eilen kävin sitten nukkumaan 21.30 ja aamusta nousin 9.00... :) Miten ihmeessä maistuikin uni noin pitkään? :D Nooh, nukkua täytynee silloin, ku uni maittaa. Tänään on ollu vähän parempi olo pahoinvoinnin...
  7. MarrasVaavi

herkkupeppu Kovasti voimia sinulle ja koko perheellenne :flower: Itkuhan tässä tulee itselläkin kun ajattelee asiaa...
  8. MarrasVaavi

Ohhoh tätä oloa Tänään taas kärvistelin töissä pahan oloni kanssa, että päätin: jos huomenna aamulla on vähänkään olot tänne päin ku mitä tänään olleet, niin soitto työterveyteen ja ihan suosiolla sairaslomaa. Just ehdin maanantaina neuvolassa sanoa, että nyt tuntuu, että ois helpottamaan...
  9. MarrasVaavi

Huomenta :) Pikaisesti käväsin lukasemassa viestit näin aamutuimaan :) Töihin ois lähtö ja harmittaa, ulkona niin kaunis ilma ja luvattu lämmin päivä :) Nooh, ei auta! Meillä vauvan sukupuolesta ollaan sitä mieltä molemmat, että se ois poitsu :D Mutta tiedä sitten, aateltiin, että 4D:ssä...
  10. MarrasVaavi

Hip hei Täällä on koko päivä ooteltu, että alkaako vatsatauti vai voiko tää pahoinvointi vaan vieläkin olla tätä raskaudesta johtuvaa. Jotenkin semmonen olo ollu, että tää ois jotenki erilaista pahoinvointia, ku mitä ollu aiemmin, ni peljännyt että jos alkaa toi vatsatauti mitä nyt...

Yhteistyössä