Hakutulokset

1. MarrasVaavi

*MarrasMassutII heinäkuussa*

Neuvola kuulumisia Tulihan taas käytyä neuvolassa. Seuraavaa kerrottiin: - pissa puhdas - hemolobiini 128 - verenpaine 115/71 - painonkehitys +650g/vko *kamala* - kohdunpohjan korkeus 22cm Ei meinannut Möhö antautua doplerille.. sai terkkari etsiä ihan pitkään, että alko sydänäänet...
  2. MarrasVaavi

Aurinkoista torstaita... Tervetuloa uudet odottajat =) Meitähän alkaa kertyä mukavasti. Täällä odotellaan malttamattomana jo, että huominen työpäivä olisi ohitse ja kahden viikon loma alkaa.. :) Ilmat ainakin ennusteiden mukaan sattuis loman ajalle aika mukavasti.. ei kyllä tarttis...
  3. MarrasVaavi

pamppis Lahdessa ei oo ku se yks ultra vkolla 12, niin siksikin päätettiin mennä tohon 4D:hen.. :) Pääasiassa sen takia mentiin, että nähtiin vauvalla olevan kaikki kunnossa. Kivana pikku lisänä saatiin tosiaan se sukupuoli tietää ja nähtiin vähän vaavin kasvonpiirteitä jne :heart: Nyt...
  4. MarrasVaavi

4D-kuulumisia Juuri kotiuduttiin Helsingin reissulta.. Onneksi päätettiin lähteä :) 4D:stä tarttui matkaan varmaan 30 ultraäänikuvaa ja tieto siitä, että näillä näkymin vaavilla on kaikki niinkuin pitääkin.. eli hyvin :) Ultrauksen puolivälissä lääkäri kysäs, että mitenkäs sukupuolen kanssa...
  5. MarrasVaavi

Sateista torstaipäivää Onpas harmaata ulkona.. sataa ja on märkää. Vielä oli ensi viikko töitä ja sitten alkaa kesäloma.. tosin vain 2vkoa, tuli pidettyä 2vkoa jo toukokuussa.. kun oli noita hääjärjestelyjä, häät ja häämatka. Mutta ihan innolla odotan jo tota 2vkon kesälomaa.. saa yhden...
  6. MarrasVaavi

Hiphei Meillä on mies kyllä ihanasti mukana odotuksessa.. aika usein tunnustelee Möhön potkuja masun päältä ja juttelee toiselle.. "Isi täällä, mitä kuuluu?" "Hyvää yötä Möhö" :heart: Ja on ollut mukana ekassa neuvolassa, ultrassa ja neuvolalääkärissäkin.. nyt on pari neuvolakertaa ollu...
  7. MarrasVaavi

Kyllä se pienestä lähtee ihmiselämä Käytiin tänään katsomassa siskon perjantaina saamaa poikaa.. Että hän oli suloinen :heart: Vaikka olikin suhteellisen "iso" vauva 4650g, niin tuntui siltikin niin siltä, että se menee rikki. Nyt alkaa odotus käydä sietämättömäksi, kun tommosia pikku...
  8. MarrasVaavi

Hiphei Onko joku ottanut tai aikooko ottaa Tapiolasta vauvalle vakuutuksen? Kuinka kauan ennen lapsen syntymää se vakuutuksen varaus täytyy tehdä? :) Meillä oli joku vakuutusten neuvottelu aika Tapiolassa alkuvuonna, mutta ei silloin vielä ollu vakuutus ajankohtainen, niin en siihen...
  9. MarrasVaavi

Mamina Laitoin sulle facebookissa kaveripyynnön, mutta viesti unohtui.. elikäs tiedät että Meea Saari olen minä :) Mecu&Möhö 19+3
  10. MarrasVaavi

No höh...[b] On kyllä kurjia kiemuroita noi sairaslomien maksamiskäytännöt. Mä oon ollu nyt kahteen kertaan raskauspahoinvoinnin takia sairaslomalla.. tosin ekalla kerralla jo rv6 ja se saikku oli vkon verran.. ja sitten rv 15 toisen kerran ja silloin 4pvää. Nyt oon ajatellut, että ihan...
  11. MarrasVaavi

Sunnuntaita... Miten nämä viikonloput aina meneekin näin nopeasti? :) Tosin olin eilenkin töissä, että eihän tässä viikonloppua paljon jääkään.. muuta ku eilinen ilta ja tämä päivä. Tervetuloa kaikille uusille odottajille.. =) Meillä on möhö liikkunut nyt todella aktiivisesti 9pvn...
  12. MarrasVaavi

Jei Tääl on alkanu elämä voittamaan ihan selkeästi :heart: Pahaa oloa ei oo ollu nyt viikkoon.. ja oon jaksanu alkaa taas käydä punttisalilla vähän hikoilemassa.. =) Möhön liikkeetkin on olleet nyt viime torstaista asti ihan säännöllisiä.. sekin lämmittää mieltä, kun aina sillon...
  13. MarrasVaavi

*MarrasMassutII kesäkuussa*

pamppis Otettiin noihin vaunuihin kova kantokoppa.. jostain ymmärsin, että olis olevinaan parempi talvivauvalle. Loppujen lopuksi kaiketi vaan makuasia, että ottaako pehmeän vai kovan kopan.. me päädyttiin kovaan. samir05 Yep hinta on yhteishinta kopalle, rungolle ja ratasosalle. Mutta joo...
  14. MarrasVaavi

Hipheip Me käytiin jo hakemassa yhdistelmävaunut kotiin :) Tämmöset tuli otettua ja juuri tuolla samaisella värillä kuin kuvassa.. Oli jotenkin aivan vastustamaton väri! http://www.herqules.ch/xl.asp?q1=photos/razor4_2_800.jpg&q2=H60802%20Black/Lime Saatiin aika hyvän hintanen paketti...
  15. MarrasVaavi

FrökenJulie Kiva kuulla, että jollakulla muullakin paino on noussut useampia kiloja. Mä täällä ihan masennuksen partaalla, ku eilen kävin vaa'alla.. ja huomasin että kiloja tullu nyt semmoset 8 :( Mies hokee koko ajan, että "ootko sattunut huomaamaan, että oot raskaana? Painonnousu voi kuulua...
  16. MarrasVaavi

Liikkeitä =) Ihanaa, tänään tunsin ensimmäiset liikkeet ihan selkeästi :) Makoilin sohvalla masullani, ja sitten alamasussa tuntu ihan selkeesti miten vatsanpeitteet sai kyytiä :) Kyllä siellä eloa siis on! Helpottaa oloa kummasti, kun tuntee pikku toukan möyryävän masussa. Meinaatteko...
  17. MarrasVaavi

Heips Täällä on toivuttu juhannuksesta joten kuten, tosin kamala väsymys jäi.. vaikka ei mitenkään railakas ollu tuo v-loppu. Ei tullu valvottua kovinkaan myöhään, mutta kai se mökki-ilma vaan väsyttää. :) Kovasti täällä odotellaan seuraavaa neuvolaa, ku tuntuu ettei masu kasva eikä oo...
  18. MarrasVaavi

Hiphei Juhannukseksi sais totisesti kyllä ilmat parantua.. vaan ovat luvanneet epävakaista ja sateista, ainakin tänne seudulle :( Oon ihan kateellinen teille, joilla liikkeet tuntuu jo selkeesti. Mä täällä odottelen ihan kärsimättömänä, että alkais liikkeet tuntua selkeästi. Jotakin pieniä...
  19. MarrasVaavi

Veijari Me ollaan varattu 4D-ultra ja se on rv 21+1. Luin tuolta Femedan sivuilta, että sikiön rakenne näkyy parhaiten rv 18-24. Me varattiin toi 4D sen takia jo pelkästään, kun Lahdessa ei raskausaikana ole kuin yksi ultra neuvolan puolesta ja se on np-ultra rv 12. Halutaan nähdä vaavi...
  20. MarrasVaavi

Huomenta Liikkumisesta: täällä pitäis alkaa kyllä kans harrastelemaan taas aktiivisemmin. Painoa tullut raskauden alusta +6kg tähän mennessä.. ja josko ei ala liikuksimaan, niin en edes halua ajatella, että kuinka paljon sitä vielä voi tulla lisää. :( Mies on ollut meillä myös innokas...

Yhteistyössä