Hakutulokset

1. L

helmikuusta asti jännäilleet =)

Tänä vuonna on vääriä finalisteja loppusuoralla. Mä tykkäsin siitä Miasta... silla jos jollakin oli munaa. :kieh: No mielipiteensä kullakin. Ari on aika väritön vaikka ihan hyvä onkin. Kristianista en oikein tiedä ja nää kaksi tyttöä on aikas nuoria. No mun mielestä on aika hienoa, että saavat...
  2. L

25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Joku kysyi kuinka tuo kierto lasketaan. Tuhruttelusta vai kunnon vuodosta. mä olen aina ymmärtänyt, että tuhrua ei lasketa. Vasta kun tulee kunnon vuotoa. Mullakin oli eka päivä pyyhkiessä tuhrua ja vasta eilen alkoi kunnon vuoto joten aloitin kierron eilisestä. Tuo fertilityfriend laskee myös...
  3. L

Hei taas! Täällä oli tuosta ovislimoista puhetta joskus ja mä muistin silloin, että joskus olen kuullut, että se "kananmunan valkuaislima" olis sitä kaikkein hedelmällisintä ja löysinhän mä sen paikan. Lainaan sen tuolta pesun sivuilta suoraan. Kohdunkaulan limaa (Cervical Fluid) voi tutkia...
  4. L

Nyt olis oletetusta oviksesta dpo13 ja ihan taas vähän pyyhittäessä tul äskeisellä vessa reissulla haalean beigeä vuotoa. Seassa ehkä häivähdys vaaleanpunaista. Saapa nähä oliko se keskiviikkonen tuhru sittenkin vain tyyntä myskyn edellä. No nyt ainakin näyttää siltä, että mulla on vain...
  5. L

minne on kadonnut?

Eikös siellä jotain uudistuksia tehty joten johtuiskohan siitä..haluun sivut takasin :kieh:
  6. L

Clearblue-ovistestit

Kiitos vastauksestasi! Voiko Clearblueta käyttää vain ainoastaan yhden kierron ajan?
  7. L

Clearblue-ovistestit

Heissansaa! Mikä on mielestäsi laadukkain /selkein ovistesti? Jotkut ovat kovasti hehkuttaneet Clearblueta, mistä tätä voi ostaa? Muita vaihtoehtoja? Ovista bongaillaan inssiä varten.
  8. L

mitä teen?????!!!!!!APUA!

Mitä teen?....... Meidän perheemme on uusioperhe,perheeseemme kuuluu minun puoleltani 3poikaa 11,9 ja 6-vuotiaat ja miehelläni on tytär 4.v. Huolen aiheeni on tytön kiinnostus sexiin.kaikki alkoi vuosi sitten,aluksi oli halaamista,pussaamista ja ilman housuja sylissä istumista 9-voutiaan poikani...
  9. L

kävely

Sanoppas sille sun anopille että keskimäärin lapset alkavat kävelemään 1v3kk ikäisinä :) tämän kertoi meille poikani fysioterapeutti joten on varmasti täyttä tietoa! meillä opittiin kävelemään ja seisomaan samana päivänä. Eiköhän teidänkin neiti piakkoin päätä kävelyä kokeilla =)
  10. L

äidit-86

Täällä yksi vm86! Hyvinkäällä asustan 1v3kk poikani kanssa =)
  11. L

Kadonneet ystävät

Ootko kokeillu lähettää nimet ja asuinpaikan Findiin? Sieltä vois saada puhelinnumeron.. =) Toivottavasti kaverit löytyy!
  12. L

1vmittoja

Meillä poika 1v neuvolassa: 11870g ja 79cm..ei heti uskoisi keskoseksi..tuntuu kieltämättä hieman käsivarsissä jo!!Kuitenkin pitää vielä aika paljon kanniskella :)
  13. L

pinoon äidit jotka syntyneet -86

1v2kk ikäisen pojan äiti täällä =)
  14. L

Espoolaiset äidit pinoon

Täällä 27-vuotias 2-vuotiaan pojan äiti kaipailee uusia ystäviä! Asustelemme Espoon Pisassa.
  15. L

HTS-istuin ilman muovista ala-osaa?

Miksi siinä ei ole muovista jalkaa, otettu pois vai mitä ? En kyllä omalle lapselleni tuollaista viritettyä istuinta laittaisi vaikka ilmatteeks saisinkin.
  16. L

Väsyttää ja masentaa

Ajattelin tänne purkautua kun taas ahdistaa niin pirusti ettei mitään rajaa. En oikein tiedä mikä ahdistaa kun asiat ovat kaikki hyvin, paitsi tietty tuo vauva juttu. On rakastava aviomies, 4 vuotias terve lapsi, toista kyllä yritettiin 3 vuotta ( 2 vuotta hoitoja ) jotka nyt lopetettiin...
  17. L

YH-Äidit

hei.Minä olen myös yh-äiti,olen 35-vuotias.Minulla on neljä lasta,kolme poikaa ja yksi tyttö.Jos kiinnostaa niin sähköpostiosoitteeni on Leakumpulainen@netti.fi
  18. L

miehelle mese kaveri

harvinaista että mies tällä palstalla joka on kyllä tosi hienoa että on joskus mieskin.Minulle voit meilata osoitteeni on kumpulainen1403@hotmail.com.olisi kiva kyllä meilata kun miekin tuun toimeen paremmin miesten kanssa juttuun.
  19. L

Mullekin juttukaveri!

=) heips.Tässäpä olis 35-vuotias yh-äiskä joka on myös alle vuoden ikäisen tytön kanssa kotona ja lisänä kolme poikaa-91,-95,-96 vuonna syntyneet.Asumme Ruokolahdella.Mut olis kyllä kiva meilata.Osoitteeni on kumpulainen1403@hotmail.com
  20. L

Meilikavereita...

:flower: Olen 35-vuotias neljän lapsen yh-äiti Ruokolahdelta.Olis ihan kieltämättä kiva meilata ja vaihtaa ajatuksia vähän kaikesta.Jos kiinnostaa niin osoitteeni on kumpulainen1403@hotmail.com :whistle:

Yhteistyössä