Menipäs sitten niin hyvin alkanut päivä pilalle.. minulla todettiin pari vuotta sitten kondylooma, joka on kyllä pysynyt luokka 1:nä.. kerran todettiin luokka 3, mutta näytepaloissa ei ollut näkynyt sitten mitään ja seuraavalla kerralla se oli taas luokka1.. mutta tosiaan yksikään lääkäri oo sanonut, että sillä ois mitään haittaa lapsenteon suhteen.. no, äsken kuulin radiosta jonku kondyloomaan liittyvän tietoiskun ja siinä oli vissiin joku julkkis, joka sitten sanoi, että onneksi hän hoidatutti ne solumuutokset pois nuoruudessaan, koska ne voivat aiheuttaa lapsettomuutta.. mukava näin saada tietää, että mahdollisesti tää meidän lapsen saanti ongelmat on mun syytä.. kävin viimeksi joulukuussa papa-kokeessa ja silloin juttelin sen lääkärin kanssa siitä, että olemme yrittäneet jo yli vuoden lasta ja hän suositteli niihin tutkimuksiin menemistä.. mutta mitään hän ei maininnut, että tää tauti vois olla syy siihen, miksei tärppää.. toisaalta luotan niihin lääkäreihin, jotka mua on hoitaneet, mutta se tietoisku sai mut todella surulliseksi ja en tiiä mihin uskoa.. :'(
muuten odottelen edelleen, että menkat loppuisivat.. pääsisimme edes harjoittelemaan sitä lapsentekoa..
mutta plussatuulia.. ++++