Hakutulokset

1. O

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Meille syntyi tyttö vauva 15.11 klo 00.27 :heart: Paino 3690 g ja pituus 50.5 cm Ihana tummatukkainen prinsessa! :heart: Syntyi syöksysynnytyksellä, ilman puudutuksia. Synnytyksen kestoksi tuli 57 minuuttia =) Kaikki on hyvin, äiti ja tyttö kotiutui eilen väsyneinä, mutta onnelisina...
  2. O

*MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

hei pitkästä aikaa..koti ollaan saatu remontoitua ja nyt saa jo hiukan rauhottua :) olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta juttuja on liikaa kun en ole kerennyt itse mitään kirjoittamaan :ashamed: loppu häämöttää ja jännitys tiivistyy..itsellä on ollut supisteluja noin viikon verran...
  3. O

*MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

hei pitkästä aikaa..meillä ei ole netti toiminut nyt pariin kuukauteen, kun muutettu aika lailla metsän keskelle ja netin laitto viivästyi talon remontin takia..on ollut maalisuti ja ämpäri liiankin tiiviisti kädessä :/ nyt voi ruveta jo rentoutumaan =) meno on ollut niin raju että selkä...
  4. O

*MarrasMassutII heinäkuussa*

lämmintä kesää kaikille czarina ja minnihiiri ihanat vauva kuvat olette saaneet :heart: :heart: ja kivoja masuja jo kaikilla. ja itselläkin on tuota etumusta tohon siunaantunut =) ostimme vihdoin miehen kanssa oman talon maalta ja ensi viikolla viedään poika hoitoon ja itse remontoimaan...
  5. O

mamina sain viestin ja pommitin heti takas :D kiitos
  6. O

ihana kuulla että kaikilla menee hyvin :heart: täällä silmät kipeänä yritän kirjoittaa ku oli tota lukemista kertynyt :whistle: meillä tyttö ihmeen rauhallinen ja vääntyilee ja kääntyilee kun kerkeää =) iso on jo, kun täyttää melkein koko mahan ;) paljon on pakkaamista täällä kun ostettiin oma...
  7. O

aika hassu yhteensattuma..MARRASVAAVI..mun siskon ystävä sai myös pojan ja paino 4600g se leikattiin etuajassa kun oli niin suureks jo kasvanu..ihana kummipoika oli ollu :heart: nyt on sit pojan ja minun synttärit vietetty ja kakut syöty :p lueskelin pari sivullista juttujanne ja ihan kuin...
  8. O

heips..sitä kramppailua on näköjään liikkeellä =) mulla kävi kyl aika nolosti kun oli maha tosi kipee ja kun pitkäks meni ni paheni vaan..ja mietin mitä se voi olla kun ekasta ei ollu tällasta kipua ni sit selvit et mulla oli ummetus menny niin pahaksi et kramppas mahas :laugh: nyt tulee iha...
  9. O

Onko teistä ihan o.k? Valokuvaamossa otetaan 1 v alastonkuva?

se on maku asia..jotkut tykkää minä en :/ meidän kuvaus meni tappeluksi kun en suostunut riisumaan poikaa alasti :headwall: hetken kinastelun jälkeen valokuvaaja sano "no ota edes sukat pois" ja en suostu enää samalle kuvaajalle. hänellä oli seinällä alastonkuva missä oli hänen poikansa...
  10. O

LAPPUHAALARIT

itse ostin lappuhaalarit h&m:stä v.06, luulis et vieläkin löytyy =)
  11. O

Olenko nyt ihan paska äitee...

ranskassa vedetään viiniä ruoan kanssa..myös raskaana..ei se pahasta ole ja kalja lisää maidon tuloa kun imetät, koska mulle sanottiin synnärillä niin..maalaisjärkeä ja HUUMORIA ihmiset..
  12. O

ihania masuja kaikilla kun kävin kurkkimassa =) laitoin oman masu kuvan ja huomenna alkaa rv21..
  13. O

kiitos lämpimästä vastaanotosta palstalle :hug: :heart: piristävää kun tietää että en olekaan ainut odottaja tällä planeetalla :laugh: väsymystä on ilmassa myös täällä, että odottelenkin koska poika nukahtaa ni saa itsekkin kömpiä sänkyyn =) ensiviikkoa odottelen mulla myös ultra ja...
  14. O

tupakoinnin(toiv.) lopettaneet äipät

poltin koko raskauden kun odotin ensimmäistä ja lopetin kun poika täytti 1,5v nyt odotan toista ja kohta tulee vuosi tupakan lopettamisesta =) se on muuten palturia että tupakoitsijat saavat pieniä lapsia mun oli 3840g ja 53cm :laugh:
  15. O

Masuasukin nimi

ensimmäistä sanottiin möykyksi ja nyt mahassani on masu asukki :heart:
  16. O

hei olen ihan uusi tääl koko sivustoilla ja uteliaana lueskelen toisten kirjoituksia =) laskettu aika on 16.11.08 ja esikoiseni täyttää 2v 12.7.08 :heart: ja uhma juuri alkanut :headwall: muistan että itselläni oli ensimmäisestä 20 viikolta harjoitus supisteluita ja jotkut aika mahtavia et...
  17. O

Miten hermot kestää kun kaiken hoitaa yksin!?

minä olen myös merimihen vaimo ja hän seilaa viikon aina putkeen...poika täyttää pian kaksi ja isältä saanut vilkkauden =) odotan toista lasta viikolla 20 :heart: hurraamista ei kaikki päivät ole, mutta itse opin elämään päivä kerrallaan ja jättää ylimääräisen stressaamisen pois ni olo parani...
  18. O

2v heräilee öisin monta kertaa

minulla on 12.7 kaksi täyttävä poika ja meillä on myös nukuttaminen ja nukkuminen yhtä sirkusta..huuto loppuu yleensä kun pääsee viereen nukkumaan. et itse olen ajatellut että, kyse olisi läheisyyden kaipuusta?? mutta voi se olla näitä ikä juttujakin =)

Yhteistyössä