LAPPUHAALARIT

Että tahdot lappuhaalarit :LOL: On ne mulla tuolla säästössä edellisestä raskaudesta, mutta ennemmin kuljen persus paljaana kuin laitan niitä jalkaani.. Mulla on muistikuva että olisin kulkenut viimeisen puol vuotta lappiksissa satoi tai paistoi.. Aina oli pissahätä ja henkselit uivat milloin missäkin liemessä, suosittelen muuten kaikille reippaasti menoa invavessaan :LOL: On ainakin tilaa viritellä henkseleitä.. Ne housut alkoivat painaa aika ajoissa tuolta alavatsasta niin että vaikka muuten oli tilaa reilusti kuljin alanapit auki repsottaen, muuten alkoi supistelemaan aivan samantien. Hiostivat aivan kamalasti haaruksista ja selästä.. Jos joku hyvä muisto niistä pitää keksiä niin eipä näkynyt jos t-paita jäi pikkusen lyhyeksi.. Omani ostin Lindexiltä vai olisiko ollut KappAhl.. Kannattaa kysellä liikkeistä ja luulis että voivat tilata naapurikaupungista sopivat jos itsellä ei satu olemaan..

Onnea odotukseen ja ennen kaikkea onnea lappisten kanssa :D

-Anu-

mulla on onlyn mallistoa kokoa 32/34 vai oliko se 34/32. Tosin nuokin on niin isot (läpättää reisien kohdalta, lahkeet on käännetty ja henkseleihin ommeltu ylimääräiset napinlävet ) että mieluummin laitan jotkut muut, mutta pidän, jos ei jäljellä kuin puristavia vaatteita. (verkkareita toki löytyy, mut kaupungille tahtoo siistimmät ).
Olen tutulta saanut nuo, joten en tiedä minä vuonna siellä on niitä myyty, mut käy vilaseen

Yhteistyössä