Hakutulokset

1. L

mietin ja mietin ja meinas unohtua tää kysymys!?

meillä myös näin ja toimii. on yhteinen tili ja meillä käytännössä on kaikki raha yhteistä vaikka mies saa rahaa monenkertasesti enemmän kun minä mut ei silti olla rahasta ikinä tapeltu.
  2. L

** HUHTIKUISET 2010 **

meillä tyttö valvoo tosi myöhään ja nukkuu pitkään. yöunille käy n. 22-24, herää 1-4 kertaa yöllä, nukkuu 9:30-11:30 asti, heti on sit herätyksen jälkeen päikyt tunnin,kahden päästä maksimissaan. sit vielä pari kertaa nukkuu päikkärit puolesta tunnista puoleentoista tuntiin... olisin onnellinen...
  3. L

mietin ja mietin ja meinas unohtua tää kysymys!?

eilen nukkuun mennessä mietin et kysyn mielenkiinnosta täällä tämmöstä, et kuin teillä muilla pariskunnilla menee raha-asiat? onko yhteiset vai omat rahat? jos omat, kuin jaatte menot, ja kuinka pärjäätte omilla rahoillanne?
  4. L

noita ruokaohjelmia piisaa G;suosikkiohjelma/kokki

harri syrjä :heart: ja alan kattomaa 4 tähden illallista elokuun lopussa.
  5. L

Kertokaas niin rehellisesti kun pystytte

no juurikin noin !
  6. L

Haluaisitko tietää???

ei sillä olis merkitystä mulle jos tuttu hoitaja paljastuisikin homoseksuaaliks.' jokaisen oma valinta...
  7. L

no olisit kateellinen...? en mä tiedä. joillain huono itsetunto? vai onko se huonoa itsetuntoa jos vertaa itseänsä muihin?
  8. L

Kahdeksas lapsi tulossa

niin mitähän sukupuolta nää mahtas olla sit muut, jos kysymykses oli kumpaa sukupuolta maha-asukki on....
  9. L

Kahdeksas lapsi tulossa

Tänään, 12:24 tyttö vai poika??? (vierailija) varmaanki tuo et mikä on 8:n sukupuoli.
  10. L

että onko teillä ulkonäköpaineita? Onko tuttavapiirissä joku äippä joka on aina vimpan päälle kaunis, siisti ym., josta ehkä kateellinen? Itse voin rehellisesti sanoa, et ulkonäköpaineet kasvanu tytön synnyttyä...
  11. L

Miten niin ei muka tiedä?

no kans tiän yhen naisen josta ei ulkosesti ois huomannu kyllä lihavuuden takia raskautta... mut luulempa et jokkut kuitenki tietää itse raskaudesta (toivoo ettei muut huomaa) muttei ehkä kehdata kertoa muille jos lapsi on vaikka vahinko tjn. sit tekosyynä "et en mää tienny et oon paksuna".
  12. L

Miten niin ei muka tiedä?

taitaapi koko nainen olla hiukan hukassa... :D
  13. L

Miksi vanhemmilla on niin vaikeeta lastensa kanssa?

Jep.Annetaan kaikessa ja lähes aina periksi koska ei jakseta käydä lapsen kanssa sitä kamppailua ja pääsee itse helpommalla.
  14. L

Miksi vanhemmilla on niin vaikeeta lastensa kanssa?

Tässä asiassa oon aivan samaa mieltä! Mun yksi tuttavaperhe on juurikin näin, mies alvariinsa "pakenee" perhettä töihin ja istuu huoltamoilla ennemmin kun menee kotiinsa, ja äiti jatkuvasti hermot tiukalla lastensa kanssa ja tiuskii ja nahistelee lapsilleen. Ei kiva. Ja juurikin tuo rajoihin...
  15. L

apua äkkiä

juuu en antanu sitä sit enää heitin pois. sori epäselvästä artikuloinnista.
  16. L

apua äkkiä

mitä kumpaa kun kyse on eilisestä korvikkeella löystytetystä perunasoseesta, voiko viä tänää syödä
  17. L

apua äkkiä

soseutin eilen illalla perunan vauvalle ja löystytin sitä äidinmaidonmkorvikeella, ylimääräsen laitoin jääviileäkaappiin voinko vielä syöttää sen sille????
  18. L

kertokaas äipät mitä duunaatte sielä kotonanne vauvojenne kans :)

kuin usein käytte jossai ja missä käytte?
  19. L

kertokaas äipät mitä duunaatte sielä kotonanne vauvojenne kans :)

niinä päivinä kun olet keskenäs lapsesi tai lastesi kanssa

Yhteistyössä