Hakutulokset

1. L

Laskettuaika Lokakuussa 2014

Onpa Lokakuisissa hiljaista... Kahden minua edeltäneen viestien aikaero 6kk ?? Miten te lokakuiset jakselette? Mulla on ainakin jo niiiin iso maha että huhhuh (+12 kg) ! Ihanaa kun alkoi vihdoin syksy, oon ollut niin kuumaverinen että ihanaa päästä ulos välillä jäähtymään. Selkä/lantio kremppaa...
  2. L

Cosatto matkarattaat

Helou kaikki! Täällä oli tänää aiemmin jonkinsortin kysely näistä samoista rattaista. Ne on aivan ihanat ja oon yrittäny ettiä netistä niitä mutta aika niukasti näyttäis olevan suomenkielisillä sivuilla mitään ku googlettaa. Onko kenelläkään käytössä kyseisiä rattaita ja onko hyvät?
  3. L

joulu on jo nyt stessaavana mielessä :<

Siis ei olla ostamassa millekkä kumminkaimalle ym. tollasille "turhille" tutuille mitään, vaan meidän lähipiiri (siskot, veljet ja niiden lapset ja mieheni kummilapset) on sen verran iso ! Mutta mitäs mieltä olette, olisiko hyvä esim. joku pieni joulukori, mihin keräilee kaikkea pientä. ja...
  4. L

Ihastuin näihin matkarattaisiin, mitäs pidätte?

Ominaisuudet: - Sopii vastasyntyneestä - Todella kevyt, alumiinirunkoinen ratas - Säädettävä selkänoja - Lukittavat Swivel etupyörät - Kurkistusluukku - Tilava ostoskori - Lämmin fleece jalkapussi - Fleece päätuki - Sadesuoja
  5. L

Ihastuin näihin matkarattaisiin, mitäs pidätte?

aivan ihanat, vauvalehdessä noita mainoksia kyseisistä rattaista nähnyt ja niistä unelmoinut, maksavat vain sen verran paljon että minun kohdalla unelmoimiseksi jääkin ! mut on ihanat.
  6. L

joulu on jo nyt stessaavana mielessä :<

nyt jo vähän mietin et mitä kaikkea pitää ostaa kaikille lähipiirissä, ja rahaa palaa taas kun ei sit kehtaa olla ostamatta mitään :/ ja aina sama virsi; ei ikinä keksi mitä kenellekkin ostais. pitäis joku tietty hintahaarukka olla, ei liian kallista todellakaan kun niitä kenelle pitäisi ostaa...
  7. L

Millä niitä lisäkuvia Huutikseen kannattaa nykyään laittaa?

en osaa sulle sitä kertoo, mutta arvaa onko itteeni v*tuttanut kun oon koittanu laittaa ilmotusta huudettavaks niin en saa millään kuvia näkyviin koko ilmotukseen :// ei oikein nappaa huutajia lärätä kuvattomia ilmotuksia taikka ilmotuksia joissa kuviin pääsee vain linkin kautta :(
  8. L

Mihin te olette kadonneet,

TE jotka aina ennen vastasitte täällä muitten kinkkisiin kysymyksiin???!!!
  9. L

Onko kenelläkään

Miten niin ällöttävää. Kuule ihan käyttö kuntonen, kuukauden vanha tutulta saatu lahjaksi ja samainen tuttu ostanut sen uutena kaveriltaan. Tarvinnut muutakun desinfiointi liinalla puhistaa ja avot !
  10. L

Onko kenelläkään

AngelCare vaipparoskista? Minä sain semmosen lahjaksi (ostettu käytettynä) ja nyt ihmettelen mistä saan niitä kasetteja tuohon... :O Sopiiko tohon muunkin merkkisiä kasetteja vai pitäskö olla vain saman merkkisiä, auttakee :)
  11. L

** HUHTIKUISET 2010 **

Hoidossa typykkä on ollu vain isovanhemmillaan, n.5 tuntia muuton vuoksi piti saada pakattua ja roudattua kamppeita uuteen kotiin ja nyt myöhemmin parisen tuntia kerrallaan jos ollaan käyty shoppailemassa taikka moottoripyörällä hurtsilla. Vierastamisesta tuossa aiemmin kysyinkin, nyt on...
  12. L

ÄKKIÄ HUUTO.NET APUA MULLE

kiitti neuvoista!!!
  13. L

** HUHTIKUISET 2010 **

ja käytiinki neuvolassa 12.8 ja oikein mielissään olikin neuvolantäti :) Pituutta kuukaudessa tytölle oli tullutkin huimat 3,8cm ja painoa 1,100g ! Nyt siis 62,4cm ja 6930g eli mukavasti oli tuo paino ja pituus pyrähtänyt. Masulleen likka pääsi ihan ite pyörähtämään päivän vajaa 3½ kuukautisena...
  14. L

ÄKKIÄ HUUTO.NET APUA MULLE

laitan sinne ilmotusta ja menee V*TUSTI hermot ! Miten saan lisättyä sinne monta kuvaa kohteesta?
  15. L

Äiti on vähän väsy...

koita kestää.
  16. L

Koukussa

tähän palstaan. :D Kävin joku kolme viikkoo sit eka kerra kattomas ja pyörimäs näillä sivuilla ja sit menin ja kirjauduin, katoin vähä enemmän juttuja ja nyt oon täysin koukussa... huoh. no ompaha ainaki jotaki tekemistä muksun päikkäri aikaan (vaikke nuo tiskit ja pyykit itestäänkään peseydy...
  17. L

Hih kirppisiloa (turhis)

Kiva juttu :> mä tykkään mennä kirppikselle, mut omassa kotikaupungis on vaan yks hyvä kirppis (muut semmosia missä on likasta rikkinäistä huonoa tavaraa) eikä siä samalla sit tuu käytyä ku kerran kuussa korkeintaan ku sen useemmin ei sielä tavara vaihdu...
  18. L

kysymys myös lapsen nukuttamisesta,

tuli viime sunnuntaina.
  19. L

kysymys myös lapsen nukuttamisesta,

et kuin saa lapsen nukahtamaan aiemmin kun klo 23-24 !? kiitti vinkeistä.
  20. L

Hyvät imetysliivit?

joo hyviin imetysliiveihin kannattaa satsata. mä ostin hm:ltä siks ku oli nätit ja halvat, mut ei kovinka hyvät ollu, siis kestävät ja tykkään ite malleista joissa kaarituet ja kevyt toppaus, eikä pelkkä kangaspussi... Changesta saa rahalle vastinetta !!!

Yhteistyössä