Hyvät imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
..
Millä merkillä on hyviä imetysliivejä mihin oikeasti mahtuu tissit??! Ja niin että pysyy ympärys kuitenkin paikallaan...Ja oishan se kiva jos eivät näytä aneemisen pieneläimen makuupussilta.

joo hyviin imetysliiveihin kannattaa satsata. mä ostin hm:ltä siks ku oli nätit ja halvat, mut ei kovinka hyvät ollu, siis kestävät ja tykkään ite malleista joissa kaarituet ja kevyt toppaus, eikä pelkkä kangaspussi... Changesta saa rahalle vastinetta !!!

..
Cangen rintsikoista on kyllä aiemminkin hyviä kokemuksia...pitäsköhän mennä sinne :) Suurinosa imetysliiveistä tekee tisseistä ihan räiskäleen. ja joo, toki se toiminnallisuus on tärkein asia, mut olin kyllä masentava näky eilen kauppakierroksella :(

Tuolla omppulinnassa oli myös hyvän oloisia, mutta mulla pitäs olla 75F (tms.) ja mitä tässä vielä käykään....joten aika monesta loppuu koot kesken tai sitten ympärys jää liian löysäksi jos löytyy hyvä kuppi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Anitan liivit mulla ja tosi hyvät. Mulla isot ryntäät ja vieläkin riitti kokoja ylöspäin. Mukavat ja tukevat eikä sellaset rumat.
Muistatko mikä Anitan malli sulla oli?
Täytyy tsekata...on ne tuola edelleen olemassa.
Oh, ihanaa jos viitsit! :)
Jos stockalle pääset niin sielä oli erimalleja ja paljon kokoja.
Ja www.anita.com kannattaa vilasta.

ap
Anitan liivit mulla ja tosi hyvät. Mulla isot ryntäät ja vieläkin riitti kokoja ylöspäin. Mukavat ja tukevat eikä sellaset rumat.
Mä asun ulkomailla ja olen siksi niin kiinnostunut siitä mallista, täällä on kyllä Anitan liivejä mutta olisi helpompi mennä kauppaan kokeilemaan ja kyselemään kun olisi joku malli tiedossa :) Kaupoissa missä olen käynyt, ei ole ollut kuin muutamaa mallia tarjolla. Ehkäpä he tilaisivat?

Mä asun ulkomailla ja olen siksi niin kiinnostunut siitä mallista, täällä on kyllä Anitan liivejä mutta olisi helpompi mennä kauppaan kokeilemaan ja kyselemään kun olisi joku malli tiedossa :) Kaupoissa missä olen käynyt, ei ole ollut kuin muutamaa mallia tarjolla. Ehkäpä he tilaisivat?
5062 on se malli. Kyl varmaan tilaavat pyydettäessä.

Anne
Mä liputan kans changen puolesta. Mulla oli imetysliivit kokoa 70f ja ne oli ainakin mun makuun myös kauniit. niillähän on monesti tarjouksia ja kanta-asiakkaana saa kans alennusta.

Tissit
Bravadon Body Silk Seamless -liiveistä tykkäsin. Joustavuus antaa pitkän käyttömahdollisuuden, tukevat mukavasti vaikka rinnan koko vähän prosessin aikana vaihteleekin. Luukkusysteemi kätevä ja helppo avata/sulkea yhdellä kädellä. Ja ei ole minusta rintaliiveiksi mitenkään superkalliit. Kannattaa ostaa kunnolliset!

Mulla on ollut käytössä koko imetysajan ja loppuraskaudenkin aikana Bravadon Body Silk Seamless -liivit ja ovat kyllä olleet todella hyvät!

Tilasin täältä: http://www.nursingbra.co.uk/ Hinta tippui parilla kympillä verrattuna Suomen hintoihin ja paketti tuli kotiin alle viikossa. Postimaksuja ei myöskään tule.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuus:
Mulla on ollut käytössä koko imetysajan ja loppuraskaudenkin aikana Bravadon Body Silk Seamless -liivit ja ovat kyllä olleet todella hyvät!

Tilasin täältä: http://www.nursingbra.co.uk/ Hinta tippui parilla kympillä verrattuna Suomen hintoihin ja paketti tuli kotiin alle viikossa. Postimaksuja ei myöskään tule.
Oi, kiitos myös tästä! Netistä koitankin mitä todennäköisimmin tilata :) Anitan sivutkin löysin ja niiltä tuon Leijona76 suositteleman mallin :) Changelta kysyn myös, josko lähettävät ulkomaille.

Yhteistyössä