Hakutulokset

1. F

Kokemuksia KAKS:ista!?

Onko kenelläkään kokemuksia kaks:ista synnytyspaikkana ja millaista oli sitten osastolla? Eli siis kertokaa vaan ihan mitä vain jos olette Kaks:illa synnyttäneet! :)
  2. F

*MarrasMassutII elokuun tuulissa*

Mun oli pakko käydä ostaa apteekista paketillinen rennietä, tuli jo niin sietämätön olo ku kurkkua poltteli ja kas kummaa sehän auttoi :) LEP mistä löysit sellaiset pehmusteet jos saa udella ;)
  3. F

LEP mä olen katellu hobbyhallin sivuilta raunapehmusteita ja lakanoita joissa nalle puh. Ne oli melko hellyyttäviä, vaan en ole vielä saanut tilattua :ashamed: Kävin tänään siellä sokerirasituksesta ja kaikki arvot olivat ok. Hyvä niin, en kyllä uskonutkaan että mitään olisi mutta siinä...
  4. F

mistä tietää jos lapsivettä liian vähän?

mielestäni sitä ei mitenkään voi itse tietää, kannattaa käydä synnärillä tutkituttamassa asia jottei pikkuinen liian kauan joudu liika vähässä vedessä olemaan. Näin ainakin itse tekisin :) Tsemppiä tulevaan! :hug:
  5. F

oho siis yksi nolla liikaa tuolla painoarviossa :laugh: :laugh: paino-arvio siis 360g
  6. F

Heippatirallaa!! =) Mamina KASS on nykyään entinen KAKS, lyhenne vaihtunut nähtävästi joidenki maakunta muutosten vuoksi. Täällä ollaan sitten alku viikko oltu oksennus/vatsataudin kourissa sekä ukko että minä :$ Huh, tänään vasta ollut jo normaalin tuntuinen olo. Vatsa oli kamalan kipeä ja...
  7. F

Miten teidän miehet odotusaikana?

No tässäkin tulee taas ilmi että nuo miespuoliset nyt ajatteleekin asiat aina vähän erilailla ja me naiset jaksetaan hössöttää pienimmästäkin asiasta :) Meillä kun tuo mies on muutenkin niin juro myös että ei siltä hirvitä hössötyksiä osaiskaan odottaa :D Luulenpa myös että meillä käy juuri...
  8. F

Ihastutko tämän talon (linkki) sisustukseen?

Ihan ok. Kaunis ulkoapäin, sisälle saisi väriä laittaa enemmän ja sisustaa näyttävillä huonekaluilla. Esim. keittiö saisi olla minun makuun tummempaa puuta (työtasot).
  9. F

Ärsyttävää kun ei saa unta...

Olisinpa mä taas kotona peiton alla :) vielä kaksi yövuoroa tän jälkeen. Ei oo helppoo tämäkään. Onneks kohta pääsee äippälomalle :D
  10. F

Ärsyttävää kun ei saa unta...

Mulla vielä viisi tuntia töitä jäljellä |O
  11. F

apua saanko ison lapsen??

Ja niinhä ne sanoo ainakin et laihat/alipainoiset yleensä lihookin enemmän raskausaikana eikä siitä ole niinkään haittaa. :)
  12. F

Voihan se noinkin olla :) Neuvoloihin olen sanonut ettei ole pakko lähteä (mies tekee yötyötä ja neuvolat aina aamulla) kun siellä ei niin kauheesti seurailla muuta kuin minun jaksamisia. Ultrissa se sit on ollut mukana ja ihan mielelllään lähtenyt. Saattaahan se olla et sit ku ollaan lähempänä...
  13. F

nyt minulla siis rv 25+5.
  14. F

Kiitos unikuu =) niin olen vähä ajatellutkin ja mitä ystäviltä kuullut että nuilla miehillä tulee vähä jäljessä nämä isyys yms. jutut ja he sisäistävät koko homman vasta sitten kun muksu on sylissä. Välillä vaan tuntuu niin kurjalta ja kun alkaa sit vielä pienessä mielessä pyörittelee ja...
  15. F

Mua on alkanut askarruttaa, kun tuntuu että mies olisi jotenkin "etäämmällä" tai ei niin mukana koko vauvan saannissa. Voi kyllä olla et hormoonitki taas tekee tepposiaan... :) Mut inhottaa kun tuntuu ettei sitä kiinnosta pätkääkään mitkään hankinnat tai koko synnytys. kaikki on vaan "ihan sama"...
  16. F

Moikka vain! Vieläkö mahtuu mukaan yksi marrasmamma. =) LA olis 18.11 (ultran mukaan, mut menkoista laskettuna 9.11), eli saas nähdä koska tää maailmaan sit tupsahtaa :D KASS:illla synnytän ja ensimmäinen on tämä. 19-vuotta olen... Mitäs muuta kertoisin... :whistle: Ukko on myös saman ikäinen...

Yhteistyössä