Hakutulokset

1. Taija

BMI 35 tai yli

Mulla 36.3. Eli todella paljon, huhhuh..Mutta mulla urakka jo alkanut. -4KILOA..
  2. Taija

huomenna se alkaa...

No moikka ja kivaa ku joku muistaa muakin. :) :flower: Maanantaina lähen 7viikoks muualle töihin ja en tie kuinka usein nettiin pääsen. Ainakin viikonloppusin..Ja tää viikonloppu menee miehen porukoiden luona. Eli neljä kiloa lähtenyt. Sain tän viikon aikana ne takas tulleet kilot pois, huh...
  3. Taija

Miten pärjäätte rahallisesti?

Ei muuten meille taida noinkaan paljon jäädä..Emmä oo ihn varma..Ehkä 800e. Hauskaa viikonloppua kaikille. =)
  4. Taija

Kenelläkään kokemusta?

Mikset ota ihan vaan suomesta? Täälläkin niin moni nuorii etsii töitä, että miks sen pitäis olla ulkomaalanen. Pistä oma ilmotus vaikka mol.fi sivuille tai noille babyidea.fi, mistä jo aikasemmin kerroinkin. :)
  5. Taija

jos tarviitte lastenhoitoapua

niin menkää babyidea.fi sivuille..Sieltä löytyy niin hoitajia että sellasia ketä niitä tarvii. Myös muita hyviä vinkkejä lapseperheille. Myös oma ilmoitukseni löytyy sieltä. Eli kaikki turkulaiset huom, täällä kokenut lastenhoitaja vapaana, varsinkin kesällä. Olen myös MLL:N lastenhoitajakurssin...
  6. Taija

jos tarviitte lastenhoitoapua

niin menkää babyidea.fi sivuille ja sieltä alareunasta lastenhoito. Siellä myös paljon muuta juttua lapsiperheille... :) Myös oma ilmoitukseni on siellä..Eli kaikki turkulaiset, täällä olisi kokenut lastenhoitaja tarjolla. :hug:
  7. Taija

salaattiohjeita?

osat kanansuikaleita ja ruskista ne pannussa, laita jääkaappiin jäähtymään. Tee ihan perussalaatti, salaattia, kurkkua, tomaattia ja lisää myös herne-maissi-paprika-sekotus. Sit laita kaikki yhteen ja sekoita hyvin. Lisää majoneesia oman maun mukaan, yleensä 2-3 ruokalusikallista. Maista tuliko...
  8. Taija

lastenhoitomaksut

jos siis ei kuulu mitään muuta, paitsi omien jälkien siivoaminen...
  9. Taija

lastenhoitomaksut

Moikka. Ai te maksatte noin paljon? Sehän on aika suuri raha siis aattelen teiltä pois. Kiitos kun vastasit. Mutta jos on vaa yks lapsi, niin mitä voi antaa tai mitä hoitaja kehtaa pyytää?
  10. Taija

poistettu

Täällä kaikille turkulaisille vapaa lastenhoitaja huhtikuun alusta!! Kirjoitukset loppuvat siis maaliskuun lopulla ja tarkoituksenani on pitää välivuosi. Olen siis iloinen, reipas, rehellinen, ja erittäin lapsirakas. Hoitanut lapsia noin 5 vuotta ja myös Mll:n lastenhoitajakurssi suoritettu...
  11. Taija

Paikkakuntagallup

turku :wave:
  12. Taija

Pino yli 80kg painaville...

Mä päätin nyt koko viime viikon ajan että tarkkailen syömisiäni. Jouluna tuli hiukan suklaata popsittua mutta aika vähäb. Jouluruuat maistu sitäkin enemmän. Tää on ihan hirveetä. 18WEE JA TÄLLANEN LÄSKIKASA. YÖk!! Tekee pahaa mennä vaatekaapille kun kaikki vaatteet on alkanu tuntua pieneltä...
  13. Taija

Pino yli 80kg painaville...

Täällä kans yks!Mutta en oo lasta vielä saaanu ja silti painoa hiukan päälle 90 ja pituutta vaan 162cm. Vauvakuume on kova, aateltiin viel odottaa pari vuotta mutta siihen mennessä kilot pois.... Vinkkejä??
  14. Taija

paljonko maksaisit

sitten puolet eli 45-50e
  15. Taija

paljonko maksaisit

Stocker on arvostettu muotimerkki ja sen vaatteet yleensä kalliita kuten ihan pelkät untuvatakit. 50e....-70e... Riippuu onko uusi ja missä kunnossa
  16. Taija

Halvimmat kuomurattaat

Tossa äskeisessä viestissä oli lastenturvasivuilta noi kolipyöräiset niin voiko niitä tosiaan käyttää vaunuina heti vastasyntyneellä vauvalla?Mitä sellanen suojus maksaa? Onko ne tarpeeks tukevat tai hyvät?
  17. Taija

Jaakko Topiakselle etunimi

Ehdottomasti Eeli Jaakko Topias tai sitten Elias Jaakko Topias. Itse pidän myös Roni Jaakko Topias tai Joona Jaakko Topias.
  18. Taija

Lastensuojelusta kävivät - jos jotakuta vielä kiinnostaa...

Siis tollasta en kyllä ymmärrä. Miks joku haluaa tahallaan tehä tollasta? Se on ihan hirveetä ja tosiaan siinä jää sitten se leimattu maine...Ainakin jollain tavalla. Kyllä ihmiset on ilkeitä. Pitää tehä ilmotus silllon kun se on aiheellinen mutta ei kiusallaan. Kohta ne varmaa lopettaa kaikki...
  19. Taija

Lastensuojelusta kävivät - jos jotakuta vielä kiinnostaa...

Siis mitä ihmettä? Miks joku susta tehny ilmotuksen? Törkeetä..Hyvä että selvis. Voimia sulle!!! :hug:
  20. Taija

Mitä harrastat/ haluaisit harrastaa?

minä myös kuulun tähän "heppahöperö" joukkoon. mutta uudella paikkakunnalla vaan ei oo vielä tullu lähdetyyä talille. haaveena ois vuokrata heposta pari kertaa viikossa. löytyyköhän semmosia täältä etelä-savosta? =)

Yhteistyössä