BMI 35 tai yli

• Viestiketjun aloittaja Pullahiiri
  • Ensimmäinen viesti
Pullahiiri
Oma BMI:ni on huimat 42. Aloitan laihdutuksen maanantaina. Oliskohan muita reilusti ylipainoisia, jotka haluaisivat hypätä samaan pinoon ja laihduttaa ns. yhdessä. Laitettais vaikka maanantaisin aina painot tänne ja kerrottais miten on viikko sujunut. Löytyykö kiinnostuneita, vai höpöttelenkö täällä vain yksikseni?

jullenmamma
http://www.verkkoklinikka.fi/laskurit/bmi/

tuolla saa laskettuu BMI:n

Täällä ois yks jolla 38...*yökkii itselleen* Eikä mitään motivaatiota laihdutukseen, vaikka pitäs olla kyllä...Imetän vielä joten siinä mutkaa.

ennemmin kaipailisin postirinkiä jossa tsemppailtas toinen toisiamme ja kerrottas kuulumisia...oisko mitään ideaa??

jullenmamma@yahoo.com

Mamma-66
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 13:12 Mamma-66 kirjoitti:
Mikä on BMI?
Mutta olen 2viikkoo sit alottanu laihiksen,joten voin olla mukana.Tällähetkellä on painoo pudonnu vaivaset 2,5kg.
Alkupaino oli 85,2kg. :wave:
Eli BMI on 34.2

Mamma-66
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 13:24 Mamma-66 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 13:12 Mamma-66 kirjoitti:
Mikä on BMI?
Mutta olen 2viikkoo sit alottanu laihiksen,joten voin olla mukana.Tällähetkellä on painoo pudonnu vaivaset 2,5kg.
Alkupaino oli 85,2kg. :wave:
Eli BMI on 34.2
eikun 32.4

mulla BMI 40,6 eli laihduttamista riittää.(häpeää itseään) kuukauden
olen nyt ollut enemmän tai vähemmän laihiksella, 3kg pudonnut. liikkunut olen paljon, syömispuolessa olis vielä petraamisen varaa. hyvä idea kertoa täällä kuulumisia ja tukea toisiamme :) :hug:

Pullahiiri
Kiva että näinkin moni on lähtenyt messiin (luulin olevani ainut näin paljon painava :ashamed: )! Eikös niin tytöt että maanantaina alotellaan kunnolla laihduttamaan??

Hei! Postirinkikään ei paha idea (fakhri7@hotmail.com)..eikä tämä "maanantai seurakaan" ole huono...kaikki apu on tarpeen.. :heart: !
Mulla bmi on jotakuinkin 40 tai sinnepäin... tammikuussa olin 111.4kg ja tänään sairaanhoitaja punnitsi niin olin jo 108.3kg :whistle: Eli alaspäin aloin jo mennä... ;)
Kuulumisiin....-sari-

kotona
Voisin kanssa kuulostella tätä laihdutuspiiria. Mulla motivaation on aivan hukassa että kannustusta tarvitsesin.
BMI on juuri ja juuri alle 35.

Nyt olen kyllä onnistunut olemaan 6 päivää ilman karkkia. Mutta tänään leivoin suussa sulavia mokkapaloja PLÄÄH.

Ruokavalioremonttikin pitäisi tehdä. Kuten olen miettinyt ja aatellut pitkän aikaa. Ei vain saa aikaiseksi alkaa pilkkoa salaattia ruualle, kun menee mukamas liian kauan aikaa.
Postipiiri sopii myös mulle.

Miten teillä?

ISOkilttiJÄTTI
Hei! Mulla BMI 32,6 - pääseekö mukaan? Joulu- /tammikuussa oli vielä tuo 35... Eli alaspäin tullaan! Kuka organisois käytännössä tuota postituslistajuttua?

Terkuin ja halauksin :flower: ISOkilttiJÄTTI

Pullahiiri
Niin, toi postirinki kuulostaa hyvältä. Miten se käytännössä onnistuu ja kuka haluis organiseerata sellaisen??

Joko muuten pinotetaan painot maanantain kunniaksi..? Mulla vaaka näytti 129kg (pituus 175cm). Tavoitteena olis 85kg. Mites muilla?

mulla näytti vaaka 121,4kg :( tavoitteena olisi saada 85kg, ainakin. huh huh, hommaa riittää.onneksi tänään pääsee lenkille. voi kun osais luopua kaikista herkuista! tänäänkin syönyt karkkia :headwall:

Mansku harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 17:33 Jessi2 kirjoitti:
Heippa!!

Mullakin bmi oli hitusen yli 40, kuukausi nyt laihdutettu ja 7,4 kiloo lähteny.
Postirinki olis kiva=)

Hieno saavutus, kun kuukaudessa paino tippunu yli 7 kiloo...onnea :flower: Saako kysyy, miten oot tossa onnistunu?

elikkä mielelläni tulisin mukaan, vaikka ehdittekin jo alottaa. bmi siis huimat 54. eli ylimääräistä kyllä löytyy. ja nyt kyllä on jo tiistain puolta, mutta paino oli just 142kg.
tsemiä tarvitaan, itsekuri on tosi huono. Alkuvuodesta jo alotin, ja muutamia kiloja lähti, mutta sit tuli takasi. oon niin perso makealle. :ashamed:

Minä kanssa mukaan vaikka olenkin vähä myöhässä :) BMI oli 38,6, elikkäs painoa olis nyt plakkarissa 109,8 kiloa. Eka tavoite olis päässä alle sadan =) Painonvartijoita meinaan käyttää, tehostarttia. Onko kukaan muu koskaa kokeillu? Ennen raskautta meinaan lähti kuudessa viikossa 10 kiloa pois. Sisko laihdutti sillä 25 kiloa =) Täytyy aloittaa taas salaattien syöminen. Onneks toi pikku-ukko pitää äidin liikkeessä jos vain ilmat antaa myöden.

touhu tenava
Heissan!

En aivan taida tähän sakkiin kuulua, mut kyllä tuo bmi on minullakin yli 30:nen. Joten liikaa elopainoa on. :ashamed:

Vaan tulin teille vihjeen antamaan. Joka ainakin joskus on itselläni toiminut.

Elikkä ottakka vain pieniä "askelia" kerrallaa. Se on paljon kannustavampaa kuin ajatella koko urakkaa. Eikä tuon "askeleen" tarvitse olla "korkeampi" kuin huomiseen tai viikon päähän tai vaikka vain se yksi aijottu herkkupala. Näin vähitellen kun opettelee uusille tavoille niin varmemmimin ne sitten tuonna aivosopukoihin iskistuvat.
Itse olen todella perso kaikelle makealle. Mutta nyt olen onnistunut jo kaksi päivää niin et en ole herkuilla mässäillyt.

Tsemppiä telle kaikille lähettelen, kyllä onnistutte kun itseene luotatte. :hug:

Ps. Jos haluatte niin voin välillä käväistä tsempittämässä.
Itse pinoutuilen lähinnä tuolla yli 80kg tai sokeriklubilla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 18:27 Pullahiiri kirjoitti:
Mikä toi tehostartti on?
Tehostartti on sellainen kuuden viikon ohjelma jossa on tarkat määrät ja aineet mitä syödään. Eka viikolla lähtee nesteet joten silloin syödään salaattia lisukkeena lihaa, kalaa tai kanaa. Siihen kuuluu aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Mulla ei koskaan tullu nälkä kun söi säännöllisesti.

Esimerkkinä toiselta viikolta:
aamiainen: mandariini
kananmuna, leipää 30 g, kasvimargariinia 1 tl, kahvia tai teetä

Lounas: lihaa 75 g, kasviksia/salaattia, appelsiini, vettä, kahvia, teetä.

Päivällinen: broileria 75 g, kasviksia/salaattia, riisiä 1 ½ dl, rasvatonta maitoa 1 ½ dl, vettä, kahvia tei teetä.

iltapala Kevytviiliä 2 dl, ananasmurskaa 125 g.

Noita aineksia saa vaihdella sen mukaan mitä sillä viikolla saa syödä. Esim. aamiaisen mandariini voi olla vaikka banaani. Kananmuna leikkelemakkaraa ym ym.

Tää sopii niille jotka jaksaa ja haluaa syödä ohjeiden mukaan. Mutta aika tehokas on. Jäätelöäkin saa syödä jossain vaiheessa
:D <br><br>

Kotona
Niinpä tuo mässäily on koitunut minunkin tuhokseni tänä talvena.
Talven aikana on tullut painoa lisää noin 7 kg tähän mennessä.
Jos nyt en saa kuriin itseäni niin.....

Kotona kun olen päivät kahden lapsen kanssa, jotenkin on pakko mukamas lepuuttaa hermoj käymällä kaapilla.
Nyt yritän ostaa kaupasta hedelmiä esim viinirypäileitä, joita olisi yhtä helppo napsia kuin namia.
Myös kun muistaisi ruokailla usein mutta vähän niin mielikin olisi parempi. Huonosti mulla on myös tuokin ajatus mennyt kun en aina jaksa laittaa ensin vauvan soseet sitten 3v ruoka ja vielä pitäisi itselle leikellä salaatit.
Välillä meinaa jäädä koko ruokailu ja sitten keksipaketti rapisee.

Nyt olen setäs puhunut mieheni kanssa että lähtisin joka päivä, jonnekkin pariksi tunniksi. Silloin voisin mennä uimaa tai jumppaa. Kävely kun satun vihaamaan.

Ensi viikko taas uudella innolla.

Kotona
Vielä sellainen ehdotus.

Voisiko esim pullahiiri tai joku aina maanantaisin vaikka aloittaa uuden viesti tyyliin BMI 35 viikko 14 (kalenteriviikko) tai sitten vaikka olemassa oloviikkojen mukaan BMI viikko 1.

Silloin saataisiin pysymään viestiketju paremmin kassassa ettei tule moni sivuisia tarinoista monelta viikolta.

Yhteistyössä