Hakutulokset

1. N

Mokkapalat kuohkealla pohjalla

Tässä tulee myös suklaapiirakan ohjetta 6dl sokeria 5dl jauhoja 4rkl tummaa kaakaota 4tl leivinjauhetta 2tl vaniljasokeria sekoita keskenään 4 munaa 300g sulaa rasvaa 3dl kuumaa vettä sekoita munat, rasva ja vesi ja lisää kuivien aineiden joukkoon kaada pellille ja paista...
  2. N

Kauneimmat Runot- UUSI KERHO- kiinnostuneet liittymään!

Oisko täällä näin iltasella ketään kiinnostuneita? Hakemuksia täyttämään B)
  3. N

kuka tietää? onko nämä sappikohtauksen oireita?lisäys; vai jotain raskauteen liityvää?

kyllä toi kuulostaa samalta ku mun ensimäiset sappikohtaukset mutta ne viimesimmät ennen leikkausta olikin site jo jotain aivan muuta.... :$
  4. N

Astma lääkityksestä

Minulla oli lääkkeet just näin ja siitä yhdistelmälääkkeestä sain aivan armottomat sydämentykytykset. Monesti illalla ennen nukkumaan menoa kun otin lääkkeen niin pitkään piti pyöriskellä sängyssä enneku sydän "rauhottui" :kieh: muoks. tästä syystä minulla vaihdettiin lääkitys
  5. N

vielä yks nosto, kai täällä jotku runoista tykkäillee :whistle:
  6. N

Harmaasta Mustaksi

kaikki runojen harrastajat liittymään Kauneimmat Runot kerhoon.. minähän oon ollu heti aktiivinen ku sain itseni mustaksi :p
  7. N

:heart:
  8. N

Harmaasta Mustaksi

Tämä näyttää vaan niin oudolta ku on kaiken maailman kirjekuoria ja muuta sälää näin kirjautuneena :xmas:
  9. N

Harmaasta Mustaksi

Moi vaan kaikille :wave:

Yhteistyössä