Hakutulokset

1. J

Pitääkö maksaa koko kuun vuokra vai?

Ollaan miehen kanssa suunniteltu muuttoa isompaan asuntoon ja nyt mietin seuraavaa: Eli jos nyt vaikka saataisiin asunto ja siihen pitäisi muuttaa kesäkuun puolessa välissä ja tässä asunnossa on kuukauden irtisanomisaika, niin jos nyt irtisanon tämän niin astuuko irtisanominen voimaan vasta...
  2. J

Pitääkö maksaa koko kuun vuokra vai?

Ollaan miehen kanssa suunniteltu muuttoa isompaan asuntoon ja nyt mietin seuraavaa: Eli jos nyt vaikka saataisiin asunto ja siihen pitäisi muuttaa kesäkuun puolessa välissä ja tässä asunnossa on kuukauden irtisanomisaika, niin jos nyt irtisanon tämän niin astuuko irtisanominen voimaan vasta...
  3. J

Oma tutti mukaan sairaalaan???

:attn: Jyväskylässä sairaalassa olo oli aivan kamalaa. EI TODELLAKAAN mitään saumaa edes mennä pyytää tuttia. hyvä jos sai edes maitoa pulloon!!! :kieh: :kieh:
  4. J

Oma tutti mukaan sairaalaan???

:attn: Jyväskylässä sairaalassa olo oli aivan kamalaa. EI TODELLAKAAN mitään saumaa edes mennä pyytää tuttia. hyvä jos sai edes maitoa pulloon!!! :kieh:
  5. J

Kantoliina

\ Mulla olis myytävänä; Sininen kantoliina+sidontaohjeita.
  6. J

opamoxin poistuminen elimistöstä

\ Sama täällä, sanottin vaan, että pari tunia väliä lääkkeen oton ja imetyksen välillä.
  7. J

opamox ja synnytys

\ :attn:
  8. J

opamox ja synnytys

\
  9. J

opamox ja synnytys

\
  10. J

opamox ja synnytys

mulla on paniikkihäiriöön määrätty
  11. J

opamox ja synnytys

nosto
  12. J

opamox ja synnytys

nosto
  13. J

opamox ja synnytys

\ Kiitos vastauksestasi! Millaisia ne hengitysvaikeudet ovat olleet? Mäkin oon soittanu tonne teratologiseen monesti.. Minkä kokosia sulla on opamoxit ollut? Onko nytkin ollut käytössä tän raskauden aikana? Paljon oot joutunu syömään? Mulla oli alussa rv 13 käytössä xanor, mutta ei käy mulle...
  14. J

opamox ja synnytys

\ No enköhän ole kysynyt! On sanottu, että voi syödä koko ajan, mutta vauvalle voi tulla vieroitusoireita. Täältä kysyn onko muilla kokemuksia? Löytyiskös ketään?
  15. J

opamox ja synnytys

HEI! Mulla on ollut opamox käytössä raskauden ajan, kauankohan pitäisi lopussa olla ilman, ettei vauvalle tule vieroitusoireita. Onko muita samassa tilanteessa tai muuten vaan tietoa? Opamox 30mg 1-3 kpl päivässä. Laskettuaika on n. kk päästä.
  16. J

Ivf-hoito ja saikku

Heipsan kaikille! Saako ivf-hoidosta sairaslomaa (tarkoitan punktio päivää, itse siirtopäivää ja sen jälkeistä aikaa) ?!? itsellä kuukauden päästä hoito, ja olen aivan tietämätön vielä asioista. Kiitos jos joku viitsii vastata! Janika

Yhteistyössä