Hakutulokset

1. B

tunkeileva anoppi

päätös on sama kuin sullakin :D ja miksi edes aina pitäisi olla kaikille mieliksi? sehän on anopin ongelma,jos vetää herneet nenään jostain sellaisesta asiasta kuin vanhempien oikeudesta päättää lapsensa pukeutumisesta :whistle:
  2. B

tunkeileva anoppi

miehen kanssa ollaan tästä puhuttu,riitaa ei onneksi olla vielä saatu aikaiseksi..luulen että mies ei nää sitä asiaa samalla tavalla,kun onhan hän kuitenkin elänyt äitinsä kanssa koko ikänsä ja on tavallaan turtunut tuohon pompotteluun. mies vaan tuppaa olemaan sellanen rauhaa rakastava eikä...
  3. B

tunkeileva anoppi

\ sit se alkaa jankuttaa..eihän se sitä neuvolaakaan olis muuten tienny,mutta oli soittanu miehelle töihin ja kysynyt. arghhh..nyt nousee agressiot pintaan..mut kai se on parempi täällä riehua,ehkä maltti kestää paremmin sitten anopin naaman edessä :D
  4. B

tunkeileva anoppi

\ ei ole valitettavasti noin helppoa..mies sai viime syksynä työpaikan jossa viihtyy loistavasti ja odottaa vakinaistamista. anoppi on kantanut siitä lähtien miehelle työpaikkailmoituksia ja painostaa etsimään parempipalkkaista työtä. mies on sanonut monta kertaa nätisti että ei halua vaihtaa...
  5. B

tunkeileva anoppi

niin ja tohon edelliseen vielä ihan yleistä pohdiskelua..mikähän siinä on että aina ajatellaan että miniän pitäisi olla se kaikenkestävä osapuoli ja anoppi saa ladata p.askaa toisten niskaan niin paljon kuin kerkeää? oma äitikin sano mulle että anna sen vaan hössöttää,mutta mikä velvollisuus...
  6. B

tunkeileva anoppi

\ onhan se niinkin,että ihanaa kun oma mummo välittää lapsenlapsestaan,mutta tän kyseisen henkilön tyyli esittää asiat vähän riipii mua. eri asia jos olisi kysynyt että voiko lähteä neuvolaan,varmaan olisin sanonutkin että kyllä se käy,mutta kun hän vain töksäytti että "ja minähän tulen...
  7. B

tunkeileva anoppi

\ pelkään vaan että jos kerran sanon pahasti,niin mulla on koko miehen äidin puolen suku niskassa..ne kun on semmosta sakkia että niille pitäis vaan hymyillä koko ajan ja hokea miten ihanaa elämä onkaan ja sitten jos ärähdän niin musta tulee koko suvun silmissä huonokäytöksinen ja kiittämätön...
  8. B

tunkeileva anoppi

no mut nyt on kyse sellasesta ihmisestä jolle omat lapsetkin pelkää sanoa vastaan..mullakin tulee tietyistä sen jutuista mieleen oma mummo,mut ne on kuitenkin siinä mielessä erilaisia että meidän mummo tajuaa itse ylittäneensä rajan ja on sitten pahoillaan jälkeenpäin kun ei silloin tilannetta...
  9. B

tunkeileva anoppi

tästä aiheesta on jauhettu aikas paljon täällä,mutta pakko purkaa jonnekkin kun mies ei ota kuuleviin korviinsa!!! kohta on pojalla 1v neuvola ja anoppi "kutsui" itsensä sinne mukaan! ei edes kysynyt että saako tulla vaan ilmoitti mulle että hänellä on silloin vapaapäivä ja hän haluaa tulla...
  10. B

Pahin naapuri?

\ höh..toisaalta kuullostaa aika surulliselta..mua käy sääliks tollaset vanhukset joilla ei oikeesti oo päivisin mitään tekemistä tai juttukaveria :( ilkeyttään kyyläävät mummot on sitten asia erikseen. ja ne jotka kiilaa kassajonossa kepillä huitoen :kieh:
  11. B

hoi pienten lasten vanhemmat,APUJA!

oi,olisko se oikeasti jo sitä uhmaa? olisin kyllä tosi helpottunut jos olisi,koska sitten ainakin tietäisin lapsen ahdistuksen syyn. luulin jo yhdessä vaiheessa tosissani että en osaa omaa lastani hoitaa ja pitää tyytyväisenä :/ oon jotenkin aian aatellut että uhma tulee n.2-3vuotiaana.
  12. B

hoi pienten lasten vanhemmat,APUJA!

poika 1v on alkanut yhtäkkiä käyttäytymään todella omituisesti. taistelu alkaa heti aamusta,kun yritän vaihtaa vaippaa ja pukea päivävaatteita päälle,niin poika vetää hirveät raivarit ilman mitään syytä ja huutaa kurkku suorana ja kiemurtelee. ei suostu syömään,ei juomaan,alkaa jo ruuan...
  13. B

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Olin huomaavinani taas uusia pinoutujia, tervetuloa :D Kiva kun porukka vain kasvaa! Täällä nyt se tilanne, että viimeinen pilleri viuhahti kurkusta alas tuossa viime lauantaina ja nyt tyhjennysvuotoa odotellen. Merkit näyttäisivät siltä että huomenna alkavat kunnolla, eli jos nyt noita...
  14. B

Hilipati vielä ei ole tullut testejä hankittua. Varmaan sitten lähempänä ajankohtaa joko tilaan netistä tai ostan apteekista. Tuskin vielä tästä ekasta luomukierrosta pääsen testailemaan. Tai eihän sitä tiedä miten pystyy itsensä hillitsemään.. Mitäs testejä suosittelisitte? Onko jollain...
  15. B

Jaahas täällä taas :) Tylsä lauantai koti-ilta yksin, eikä millään meinaa keksiä mitään tekemistä... Tuossa aikaisemmin otin viimeisen e-pilsun pieni hymy huulilla :) Nyt sitten jännitellään pian mitenkä tässä käy. Hillitön tämä vauvakuume. Mietin tuossa, että onneksi aloitan uudessa työssä...
  16. B

Hilipati juu kyllä mies sai nuo vitamiinit vaihdettua. Nyt sitten vaan niitä popsimaan :D Vähän pelkään tai aavistelen että meillekin saattaisi käydä noin kuin teillä. Olen jo ajatellut näin etukäteen, etten paljon ilmoittele niitä oletettuja tärppipäiviä miehelle. Sovittiin, että kondomi on...
  17. B

Hilipati kävi kyllä mielessä jos nuo miehelle syöttäisi, mutta tuskinpa tuo kovin aktiivisesti noita olisi jaksanut syödä, ja lähetinkin äsken miehen vaihtamaan nuo tabletit oikeisiin :) Ajattelin nyt innoissani ainakin tämän loppukevään popsia noita. Meillä kun on tässä ollut keittiöremontti...
  18. B

:headwall: Tää sitten marssi apteekkiin ja tyytyväisenä poimi vitamiinit käteen ja ulos! Kotona sitten huomasin että ihan väärän purkin kannoinkin kotiin. Eivät näköjään enää myy tuota multitabs special 2+ vaan nykyään se taitaa olla multitabs raskaus monivitamiini. Että nyt sitten 120 kpl noita...
  19. B

Heippa taas! Juu ei mullakaan kertakaikkiaan mitään kirjoittamisen arvoista tänään ole. Tänään on vain taas tällainen päivä, että tahtoo kaiken nyt heti! Raskaus, vauva, äitiysloma :D Pääsisi nyt edes hommiin pian! No vielä kolme pilleriä... Aamupäivän oon kuluttanut selailemalla näitä...
  20. B

\ Kiva annetta että sinulla asiat lähtevät nyt sitten rullaamaan :) Eikä ole mitenkään "ällöä" minun mielestäni näistä asioista täällä puhua. Kohtalotovereita löytyy meinaan varmasti, ihan samanlaisilla jutuilla varustettuna. Kauhistuin hieman, kun luin tuon, että jos kierto on yli 30...

Yhteistyössä