Ippu :hug: Pidän peukkuja sulle, että plussa sieltä tulisi!! Ja jos ei tällä kertaa, niin ensi kierrosta sitten. Jos omaa surua ja murheita alkaa vertaamaan muihin, niin eihän täällä ketään voisi enää olla murheissaan. Maailmassa on niin isoja ongelmia. Se on se oma kokemus, kukaan muu ei voi sanoa tai tietää miltä toisesta tuntuu, ja jokaisella on oikeus omiin tunteisiin. Ymmärrän kyllä hyvin pointtisi, koska suuri suru on kohdannut sun lähipiiriä. Tsemppiä!
Iidalle hirmuisesti onnea! :flower: Toivottavasti olis kohta itselläkin samanlaisia uutisia.
Hei sanokaa mulle kun tyhmä olen, että vaikuttaako peseytyminen pupuilun jälkeen siittiöihin? Eli ymmärrän kyllä, että mitä kauemmin simpat on sisällä niin sen parempi, mutta haittaako vesi siellä?? :ashamed:
Iidalle hirmuisesti onnea! :flower: Toivottavasti olis kohta itselläkin samanlaisia uutisia.
Hei sanokaa mulle kun tyhmä olen, että vaikuttaako peseytyminen pupuilun jälkeen siittiöihin? Eli ymmärrän kyllä, että mitä kauemmin simpat on sisällä niin sen parempi, mutta haittaako vesi siellä?? :ashamed: