Hakutulokset

1. J

Lokakuun -08 kullannuput

samperin puusilmä: Synttärionnittelut!! :flower: :flower: :) Onhan täällä joku muukin joulukuun lapsi.... :D miimu:Muistelin kans, et silloin reilu 5 vuotta sitten, ku keskimmäinen oli vauva, sanottiin joku maidon raja jota enempää ei olis järkevä antaa vaan korvais osan velleillä...
  2. J

Lokakuun -08 kullannuput

Liina: Tosiaan hassua, et neuvolat kieltää jonkun ruuan annon äideiltä :D Tosin me konkarit ei varmaan kuunnella vaan mennään omantunnon mukaan. ;) Esikoisen saaneet usein valitettavasti uskoo, et neuvolan tädit tietää kaiken, myös sen mikä on parasta toisen lapselle. Toki on hyviä ohjeita ja...
  3. J

Lokakuun -08 kullannuput

Hauskaa joulua kaikille!! :xmas: Vielä kun joulunaikaa vietetään... On sit kiirettä pitäny, ku en ole kunnolla koneelle ehtiny. Juuri ja juuri viestejä oon lueskellu, mut kirjottelu on jääny... :ashamed: Toisella puolella viihtymisestä... Meidän poitsu on ollu alusta asti mieluiten pää...
  4. J

Lokakuun -08 kullannuput

Kiva kuulla, et satunen on hengissä =) Pitkään oon jo miettiny, et mihin se on hävinny... Lollis Tervetuloa mukaan! aleksiina:Tuli tuosta sun kertomuksesta heti mieleen, et saahan tyttö tarpeeksi maitoa?? Ettei vaan nälkäänsä huutele. Toki onhan noita yöllä eläjiä vauvoissakin... Voimia...
  5. J

Lokakuun -08 kullannuput

saikku:Kiitos! Kiva, et edes joku lukee mun tekstejä.... :D pw:Mulla on jemmassa isompia vaatteita. Hankin niitä jo raskausaikana sen äitiyspakkauksen verran :ashamed: Eli isoimmat on 74cm ja jokunen 80cm löytyy. Juuri kun siirryttiin 60cm ja 62cm, niin oli kiva kun ei tarvinnu lähtee...
  6. J

Lokakuun -08 kullannuput

toiveikasäiti:Meillä on tarvittu alusta asti lisämaitoa, imetys ei ole riittäny. Vielä yöaikaan imetys riittää. Tosin uskon ettei Jere paljoa maitoa sieltä saa, nukkuu suurimman osan ajasta. Yölläkin kuitenkin annetaan kerran pullolla korviketta. Päiväaikaan juodaan nykyään pelkästään Nannia...
  7. J

Lokakuun -08 kullannuput

nukuttamisesta: Meidän pikkumies nukahtaa lähes poikkeuksetta olkapäälle röytäyttämisen jälkeen. Eli kun saa pullosta maitoa ja sen jälkeen pidetään olalla tarpeeksi kauan taputtaen pyllylle, niin nukahtaa. Siitä sit kannetaan omaan sänkyyn. Rinnalla ollessa yöaikaan tuo ei onnistu, kun jos...
  8. J

Lokakuun -08 kullannuput

gabrielle: Meitin poitsulla on ollu melki alusta asti jonkinasteista vaippaihottumaa ja välillä vaan punotusta nivusissa. Oon laittanu aina kakkapesun jälkeen sinkkivoidetta ja pissavaipanvaihdon jälkeen talkkia. Meillä on noi toiminu hyvin ja välillä on ollu melki poissa kaikki punotus, nyt on...
  9. J

Lokakuun -08 kullannuput

Emilyn:Kirjotin siis kuitenkin liian suppeesti... Tarkotin, et n. 4-vuotiaana lapsi pystyy pissaamaan tahdosta riippuen puolitäydelläkin rakolla tai pidättään. Tietysti on yksilöllistä milloin kuivaksi oppii, meidän esikoinen oli muistaakseni alle 3v kun yövaippa jäi pois. Päiväkuivaksi oppi n...
  10. J

Lokakuun -08 kullannuput

Meillä on pärjätty vielä kevytvanupuvulla joka on 70cm, tosin käytetty ja huomattavasti äippäpakkauksen pukua pienempi, vastaiskohan 62cm:stä... Äippäpakkauksen pukukin on ollu käytössä kun toinen on pesussa. Toppahaalariksi on mun itetekemä 56/62cm puku, melko reilu koko ja lisäks 2kpl 62/68cm...
  11. J

Lokakuun -08 kullannuput

meela: Meitin poitsu on lähes samaa kaliberia ku teidänkin... 6vkon iässä mitat 5145g ja 57,5cm ja syntymämitat pienemmät ku teillä, 3440g ja 51cm eli kasvanu jopa hieman kovempaa tahtia. Vaatekoko on siirtyny 56:sta 60cm ja 62cm.... :D Leffapäivä takana. Käytiin siis tuo 7v tytön kanssa...
  12. J

Lokakuun -08 kullannuput

Novelle: Noista Liberon vaipoista... Me siirryttiin kans jo 3:s kokoon, tosin pojan paino onkin jo yli sen 5kg :) Mietin kans kun Liberon omien ohjeiden mukaan nuo kakkoset pitäis käydä kun vauva on vielä paikallaan ja kolmonen sit kun vauva alkaa liikkua, mut pakkohan sitä on ajatella myös...
  13. J

Lokakuun -08 kullannuput

Lumista päivää täältäkin! :) Ihanan näköstä ulkona... Masullaan nukuttamisesta: Eihän sitä kai kauheesti suositella, mut meillä esikoinen (7v) nukkui aina mahallaan vauvana ja niin tekee vielä nykyäänkin :D Vauvana kärsi masukivuista ja masullaan nukku "parhaiten". Pojat onkin nukkunu...
  14. J

Viallinen Liberon vaippa? Mitenkäs reklamoidaan?

Jos on kaikki viallisia, niin sit tietty kaikki, mut mulle sattu yks jossa oli vikaa... Ennenkin oon lähettäny vialliset suoraan saatekirjeen kera ja aina on toiminu....
  15. J

Lokakuun -08 kullannuput

gabrielle: Me oltiin ekalla vaunulenkillä, 1,5 tuntia, kun poika oli 10 päivää vanha, et se siitä ulkoilukiellosta. :D
  16. J

Viallinen Liberon vaippa? Mitenkäs reklamoidaan?

Jos on paketti tallella kannattaa laittaa siitä ne pakkauksen tiedot, löytynevät jostain sivusta... Ite postitin just tällä viikolla yhen vaipan takasin ja laitoin kirjeen mukaan jossa kerroin vian, pistin myös omat yhteystiedot mukaan. Osote on: OY SCA HYGIENE PRODUCTS AB, ASIAKASPALVELU...
  17. J

Lokakuun -08 kullannuput

Ihania kuvia tosiaan kaikilla ja niin omia persoonia jo =) toiveikasodottaja: Ole hyvä vaan ohjeesta. Eikö olekin hyviä...itekin napsin niitä useamman kun valmistuivat. Hyvä kun jäi jotain jäljelle.... :D elämänperhonen: Melko paljon puet vauvalle... Onkohan helposti palelevaa...
  18. J

Lokakuun -08 kullannuput

Mäkin onnistuin.... :D Kiitos ohjeista!!!! :flower: Tuo kuva on siis otettu maanantaina eli 5vkoa+1vrk.
  19. J

Lokakuun -08 kullannuput

Liina: Meillä menee korviketta imetyksen lisäks jo 700-800ml/päivä. Imetän siis pari kertaa päivällä ja yöllä tarpeen mukaan (poika nukkuu vieressä melki koko yön). Ikää Jerellä on 5vkoa+3vrk. Sain neuvolasta esitteen jossa oli korvikkeen määrästä taulukko, 1-2kk ikäsellä ns. normaalimäärä on...
  20. J

Lokakuun -08 kullannuput

meela:Täytteiden aineet olikin jo tuolla ylempänä olevassa jutussa... ;) Eli täyteaineet sekasin keskenään. Käytin 2 puolen kilon (500g) lehtitaikinalevypakettia, sulatus paketin ohjeen mukaan. "Liimasin" kaksi yhteen veden avulla (jos käyttää isoa lehtitaikinalevyä, niin ei tarvi tehä tätä ) ...

Yhteistyössä