Hakutulokset

1. A

nyt esittäydyn

kun en ole aijemmin sitä tehnyt. Perheesseemme kuuluu: minä äiti kohta 27v, isä 40v ja poikamme 1v. poika täytti juuri eilen vuoden. Koira Nelli 3v. rodultaan länsigöötanmaanpystykorva. Asumme Mikkelissä. Talomme vieressä on aivan upea lampi ja metsikkö missä on myös kaksi lampea lisää...
  2. A

Vauva ja koira

Koiramme on tullut todella hyvin toimeen vauvan kanssa. Voin suoraan sanoen sanoa että ovat kuin paita ja peppu. :heart:
  3. A

Kuinka useasti koiranne saa ruokaa päivässä?

Meidän koira saa kaksi kertaa päivässä ruokaa. Koiramme on göötti joten saa desin verran ruokaa yhdellä kerralla, eli kaksi desiä päivässä + namupalat
  4. A

Millaisia koiria omistatte?

Meillä on länsigöötanmaanpystykorva ja on todella ihana perhekoira ja lapsien kaveri
  5. A

Mese kamuja etsimässä

Olisi kiva jos jostain löytyisi mulle ja 8kk ikäiselle pojulleni mesekamuja. Päivät olen pojun kanssa kotosalla, kun iskä on töissä. Kaikki vaan näpelöimään näppäimistöä. piia_lindqvist@hotmail.com =)
  6. A

MESEKAVEREITA?

mulle voitte myös kirjoitella mesenkautta piia_lindqvist@hotmail.com Poika 8kk ja äippä 26v.
  7. A

Messengerkavereita!!!!??

mulle voi myös kirjoitella mesen kautta piia_lindqvist@hotmail.com Mulla on 8kk ikäinen poika ja itse olen 26 v. =)
  8. A

Löytyiskö gööttien omistajia

esim: mailailuun. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia rodusta ja miten tulevat toimeen vauvan kanssa. Meillä on göötti ja tulee mainiosti juttuu vauvan kanssa. piialindqvist@suomi24.fi
  9. A

Mikkelin äipät mailikamuksi

Löytyiskö mikkelistä maili kamuja muista mammoista? Tällä mailejanne odottelee 7kk poju ja äippä -78. Ei muuta kuin näpyttelemään maileja meille, kyllä varmasti vastaamme takaisin teille =) :hug: :wave: =) piialindqvist@suomi24.fi
  10. A

kaveria mikkeliläis mammoista.

:flower: olisi kiva jos mikkelistä löytyisi 7kk pojalle ja äipälle vaikka lenkki kaveria. :flower: olisi kiva tavata ja jutella kaikkea kivaa vaikka vauvoista. =) . Ei muuta kuin kirjoittelemaan osoitteeseen: piialindqvist@suomi24.fi :wave:

Yhteistyössä