Hakutulokset

1. A

Mihin aikaan nukkuu teillä lapsi päikkärit?

Meillä 1v3kk poju nukkuu päikkärit 11-14 aikoihin. Yleensä se menee siinä 11 aikaan, mutta välillä vaihtelee. Poju nukkuu noin 1-4 tuntiin.
  2. A

Kuinka monella tällä palstalla...

Mulla on kaamee vauvakuume päällä, toivon pikaisesti plussia niin itselleni kuin kaikille muillekkin. :heart: Esikoinen on 1v3kk ikäinen poju.
  3. A

Mikkelin mammat

Mullekkin sopii mieluiten aamupäivästä, mutta ihan mikä päivä vaan. :flower:
  4. A

Mikkelin mammat

Tehtäiskö uusi tapaaminen??? olisin innokas tapaamaan muita mikkeliläisiä mammoja vaikka kirkkopuistossa. Meillä on 1v3kk ikäinen nuori mies Miro. Ilmoitelkaa päiviä ja aikoja milloin teille sopis!!!! :hug:
  5. A

Kokeilkaa tulee tosi hyvää!!!

Kalamureke pihvit/ pullat. 350g kirjolohta 1pkt pakaste seitiä ½dl korppujauhoja + vettä 3tl kuivattua tilliä tai 4 oksaa tuoretta tilli silppua 1½rkl kalamaustetta Ota pinseteillä lohesta ruodot pois. Leikkaa lohta pienemmiksi palasiksi. Laita sulannut seiti ja...
  6. A

Jyväkärsäkkäistä

miten kyseiset ötökät saa pois kaapeista? Olen yrittänyt vaikka mitä konstia niiden karkoitukseen, mutta aina niitä vaan näkyy vipeltävän. Tänään löysin niitä kaurahiutale pussista. iiiiikkk.... :( Samantien kiikutin pussin roskiin ja ulos. Mistä kyseiset ilkiöt tulee? Voiko ne levitä vaikka...
  7. A

Kysely

Meillä mennään samaan aikaan nukkumaan kuin teilläkin. Aamulla herätään 6:30-8:30 välisellä ajalla. Puuroon olen laittanut omenahilloa, mitä saa lidlistä ja meidän muksulle kelpaa todella hyvin. Kokeileppa jos et ole tätä vielä kokeillut. :hug:
  8. A

Kannattaa kokeilla oli ihan hyvää!!!

Kiinalaiset suikaleet Tarvitset: 4 annosta 400 g naudan lihasuikaleita SPAR Rapsiöljyä 1 prk (225 g) ananasviipaleita omassa liemessään 2 dl nestettä (liemi + loput vettä) 1 porkkana pala selleriä 1/2 purjo 1 paprika 3 rkl soijakastiketta 2 rkl tomaattisosetta 2 rkl fariinisokeria...
  9. A

Tämä on todella hyvää. Suosittelen

\ :ashamed: Anteeksi se unohtuikin ihan kokonaan. Tavallisessa uunissa 200 astett ja Kiertoilma uunissa 175 astetta.
  10. A

Tämä on todella hyvää. Suosittelen

KATKARAPU-TONNIKALA PIIRAKKA POHJA: 1prk maitorahkaa vehnäjauhoja öljyä ripaus suolaa TÄYTE: ½prk tomaatti murskaa tilliä ½pss katkarapuja 1 tonnikalapurkki 1pss juustoraastetta *Sekoita pohja ainekset keskenään hyvin. Jätä taikina semmoiseksi että...
  11. A

kaalikääryleet

onko kellään todella hyvää ja helppoa ohjetta käälikäärylöistä? =) Odottelen innolla vastauksia=)
  12. A

gallup:Perheenne tähtimerkit

Leijona- äiti, härkä- iskä ja kaksonen- poika.
  13. A

mitä te teette tateista?

Mä yleensä teen tateista: paistan pannulla sipulin ja suolan kera. Tattikastiketta. Tuosta pakastamisesta, mulle sanottiin että tatit kannattaa pakastaa tuoreeltaan, niin kuin kanttarellitkin. Pilkot pakasterasiaan, sopivan kokoisiksi paloiksi ja eikun pakkaseen. Näin minä olen tehnyt ja sienet...
  14. A

1 - 2 wee gallup KAIKKI MUKAAN

\ :laugh:
  15. A

vuosmallia 1978?!

olen vm:78, olen syntynyt 30.7-1978. Meillä on poika 1,2v
  16. A

Mikkelin alue!!!

Vieläkös olis tapaamisia ja milloin? Olen myös Mikkeliläis äippä. Meillä vuoden ikäinen poika. :heart:
  17. A

Mese kamuja etsimässä

Kiitos kaikille. Nyt on meseilijöitä jo ihan kivasti, joten antakaa olla.
  18. A

kortteja

Kiitoksia kaikille. En viitsi enempää ottaa vastaan kotin lähettäjiä. Rupee olemaan jo ihan kivasti kamuja.
  19. A

kortteja

samat on mullakeräilyssä, etenkin kaikenmaailman koira kortit, en muita kortteja oikeestaan keräilekkään. koirakortteja on tällä hetkellä kasassa noin 200kpl erinlaisia. vielä kun saisin niitä lisää niin olisi mukavaa. jos haluat kirjoitella niin ota yhteyttä sähkikseeni, niin vaihdetaan...
  20. A

täältä

löytyy myös etanapostin kirjoittaja. Olen kohta 27 vuotias, 1.vuotiaan pojan aiti. Pistä mulle mailia tulemaan niin vaihdetaan osotteita. piia_lindqvist@hotmail.com

Yhteistyössä