äiti - rapu isi ja kuopus - leijonia esikoinen - oinas
PikkuM 03.09.2005 #84 Pitääpäs joutessaan vastata... Minä vesimies Mies leijona ja tyttö härkä Jos jollain "tietoa", miten nää käy yhteen, niin mielenkiinnolla lukisin =)
Pitääpäs joutessaan vastata... Minä vesimies Mies leijona ja tyttö härkä Jos jollain "tietoa", miten nää käy yhteen, niin mielenkiinnolla lukisin =)
lillan 03.09.2005 #85 *äiti:skorpion *isukki:kaksonen *poika:leijona *tyttö:vaaka että todella tasapainosta sakkia ollaan.. mitä nyt välillä vähän pimahellaan..
*äiti:skorpion *isukki:kaksonen *poika:leijona *tyttö:vaaka että todella tasapainosta sakkia ollaan.. mitä nyt välillä vähän pimahellaan..
annuskainen 04.09.2005 #87 Täältä löytyy äiti: Kaksonen Isä: Kalat Tyttö: Vaaka Tyttö: Kalat tuleva: ei vielä tietoa
Nessu79 05.09.2005 #88 Meiltä löytyy: Äiti: Leijona Iskä: Leijona Vanhin poika: Vesimies Nuorin poika: Härkä =) =) =) =)
lucilla 11.09.2005 #91 Meidän kokoonpanoon kuuluvat äiti kauris, isä härkä ja pieni rapu poika :heart:
ulpukka28 13.09.2005 #93 Äiti:Leijona Isä:Härkä Tyttö:Kalat Tyttö:Kaksonen/Rapu (syntyny 21.6 ja jossain lehdessä menee ravun puolelle)
Äiti:Leijona Isä:Härkä Tyttö:Kalat Tyttö:Kaksonen/Rapu (syntyny 21.6 ja jossain lehdessä menee ravun puolelle)
Irina84 harmailee 15.09.2005 #95 minä - jousimies mies - kaksoset poika - oinas Ja luulen että aikojen saatossa tulee tahtojen taistoja.. :kieh:
minä - jousimies mies - kaksoset poika - oinas Ja luulen että aikojen saatossa tulee tahtojen taistoja.. :kieh:
töttä 16.09.2005 #97 Äiti:vesimies Isä:Jousimies Tyttö:Kauris Pikkukakkosesta tulee, jos syntyy lasketun ajan mukaan,:vesimies :heart: :heart:
Äiti:vesimies Isä:Jousimies Tyttö:Kauris Pikkukakkosesta tulee, jos syntyy lasketun ajan mukaan,:vesimies :heart: :heart: