Hakutulokset

1. H

***Viikko 27***

heipä hei! vieläkö ehdin mukanne? nyt menossa kp 26/29 yk3 ja 2nen toiveissa. mullon kyllä vahva tunne,että nyt oon raskaana. eilen tuli jotain limaa ja veristä viivaa siinä,eli olisko sit kiinnittymisvuotoo.ennen ei oo tullu.. onnea plussanneille! ihanaa :heart:
  2. H

N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

jaiks,nyt jännittää! mullon ihan sellainen olo,että nyt oon raskaana! eilen tuli pyyhkiessä limaa jossa punaisia viiruja! vain sen yhden kerran,eli nyt ei mitään. kp on 26/29. voisko olla kiinnittymisvuotoa? rinnatkin ehkä pikkuisen arantuntuiset kun hyppii ja mahassa tuntuu painetta. välillä...
  3. H

wiiville paljon voimia ja hauskaa kesää! kyllä se muksu tulee kun on sen aika :hug:
  4. H

millä kiertopäivänä olet plussannut?

niin kertokaapas mikä kp on ollut,kun on plussaa/haamua näyttänyt! =)
  5. H

onnea Oikukas!! :flower: pahoittelut tädin vierailun alkamisesta!! :hug: minulla ei mitään uutta! mitä nyt valkovuotoo tulee kun kaatamalla(voisko olla mahdollinen raskausoire,kun en muista yhtään esikosta. laskin kpt sillo väärin ja tiesin ilman testiä olevani raskaana??). kp on kai se...
  6. H

tsori vali vali vaan... :ashamed: Millaisia fiiliksiä muilla!? Riquli :hug:
  7. H

mitenkähän voi olla mahdollista,että minä vieläkin olen ihan yhtä limaa? uskon,että ovulaatio oli kp16. nyt menossa jo kp 19 ja vielä tulee limaa.. oli päivän tai kaksi poissa ton mahdollisen ovulaation jälkeen ja nyt taas... oisko mulla ollu vasta nyt ovulaatio? voiko se olla mahdollista...
  8. H

sairaslomaa raskauden alussa

mulle laitettiin syyksi oksennustauti tai muu vastaava,joka ei liittynyt raskauteen. tosin työnantajani tiesi raskaudestani!
  9. H

sairaslomaa raskauden alussa

pahoinvoinnin takia olin paripäivää poissa!
  10. H

Koska uskaltaa antaa

eiks tuolloin kuukauden iässä ole tiheenimunkausi,jolloin vauva tilaa sillä tiheellä tissillä ololla lisää maitoa itselleen. me aloitettiin kiinteet 3kk iässä ja sitten velliä. vellistä sen verran,että se kovettaa mahaa tosi herkästi! meillä meni maha ihan kovaksi! :(
  11. H

Synnytyssupistus, miltä se tuntuu?

voih,miten te osaatte kuvailla niitä?! :o En mie osaa. aika on kullannut sen kivun! Sen osaan sanoa,että kipeetä teki ja ties kyllä milloin ne on niitä oikeita supistuksia! harjoitus supparit oli vaan menkka jomotusta!
  12. H

kenellä synnytys käynnistetty?ja miksi?

kysissä synnytin. käynnistettiin lapsiveden puutteen ja raskausmyrkytyksen takia!
  13. H

hellouta! jussi meni ihan ok! tuli syötyä niin että nyt oon sen 5kiloo painaempi mitä perjantai aamuna :laugh: tänään tosiaan kp 16 ja luulenpa nyt olevan ovulaatio meneillään. vasta illalla päästään touhuumaan,kun esikko on unilla! nyt on päikyillä,mutta isäntä ei kotona! Tai ainakin...
  14. H

Synnytyksestä

Kuinka kauan yritystä? 6kk Mistä tiesit että nyt on "se hetki"? Olin osastolla ja lapsivedet meni,tai se vähäinen. tuli sellainen olo,että nyt tuli muutakin! Millä viikoilla synnytit? 39+1 Minkälaisen kohtelun sait sairaalassa? hienoa kohtelua! ihana! Synnytyksen kesto? 8.5h...
  15. H

Apuja kaipaillaan ovulaatiotesteihin liittyen...

en nyt tiedä osaanko sulle vastata,mutta koitan ainakin =) En ole itse koskaan noita ovistestejä käyttänyt,mutta olen käsittänyt niin,että siihen tulee aina myös se toinen viiva. viiva on yhtä vahva testiviivan kanssa,kun ovulaatio on meneillään! korjatkaa jos olen väärässä!
  16. H

mulla menossa tänään kp 4! =) Tsemppiä kaikille :heart:
  17. H

tänään kp1 :'( ja ihan ajallaan.. sirrytään sitten jo 3lle yrityskierrolle! :(
  18. H

nyt sain aikaiseksi rekisteröityä! =) Joo meillä olis jännät paikat :whistle: vähä jänskättää! Mitään erityisiä oireita ei ole :o paitsi aina aamupäivällä kauhee pahoinvointi! :ashamed: toivottavasti kroppa ei kiusaa! tekis mieli jo testata! voisinkohan jo... nyt kp 28 sunnuntaina pitäs...

Yhteistyössä