Hakutulokset

1. A

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

aisha12 ja Yöenkeli teille on kaveripyynnöt fb:ssä :) LilMy laitoin sulle viestillä nimeni niin laita mulle kaveripyyntö, siun nimellä löytyi kymmeniä profiileja :)
  2. A

Täällä ei ainakaan oo neuvolassa ultraa mut varmasti ultraavat jos meet esim päivystykseen näytille jos huolettaa :)
  3. A

Aiemmassa raskaudessa vähän "unohdin" kirjotella tänne kun pääsin fb-ryhmään sisään. Aion kyllä kirjotella tänne :) Mukavampi vaan jutella niin että kaikilla on kasvot!
  4. A

sweetpearl lisätty ryhmään :)
  5. A

Tää ei nyt oikeen toimi niin kun pitäis, en tiedä kirjotanko samat viestit miljoonasti kun tää näyttää ettei lähtä mut silti ehkä lähettää.. piikru otti miut toiseksi ylläpitäjäksi ryhmään joten jos ja kun porukka haluaa tulla ryhmään, laittaa viestiä mulle tai piikrulle, laitellaan sit...
  6. A

Mitä ihmettä tää sekoilee kun lähettää viestejä miten sattuu... :D
  7. A

piikru voitko tehdä ryhmästä salaisen? :) taisin jo liittyä sinne ;D Olis kiva jos ryhmä toimis niin että täällä sanotaan jos halutaan ryhmään ja laitetaan viestiä vaikka sit piikrulle ja ryhdytte kavereiksi, koska vaan kaverit voi lisätä salaiseen ryhmään kun sitä ei haulla löydä.
  8. A

piikru voitko tehdä ryhmästä salaisen? :) taisin jo liittyä sinne ;D
  9. A

Siis joo en minäkään tahdo ryhmään johon voi liittyä "kuka vaan" sen haulla löytää! Elokuisissa meitä oli 55 ja jos poistui, takaisin ei otettu ja 55 oli ehdoton raja. Ja salainen ryhmä. Kuulun moneen äitiryhmään mutta nää omat ryhmät toivoisin olevan salaisia ja tiiviitä :)
  10. A

Työttömyysetuutta voi saada kotihoidontuen kans samaan aikaan mut ne miinustetaan toisistaan eli kotihoidontukea sais varmaan 0e :D Mie ilmottauuin työttömäks just pari viikkoa sit ihan vaan sen takia et saan enemmän rahaa siten, mulla ei oo ammattia niin eipä sieltä mitään työhönosotuksia tuu...
  11. A

Skumppalasi viikolla 5+

Ja siis onhan sekin täysin mahdollista että viikkoja on viikko kaks enemmän, ellet oo käyny ultrassa varmistamassa viikkoja :)
  12. A

Skumppalasi viikolla 5+

No miun mielestä raskaus ja alkoholi ei kuulu mitenkään yhteen. Ja mieluummin paljastaisin salaisuuden tai vaikka keksisin selkävaivan ja siihen panacodit tms kun joisin sen takia ettei kukaan huomaa raskautta. :) Kukin tavallaan! Ja niinku äsken kirjotin niin en usko että siitä on mitään...
  13. A

Skumppalasi viikolla 5+

Etkö voi vedota johonki ab-kuuriin tms? Itse en ainakaan joisi vaikkei siitä varmaan haittaakaan oo, jos kuitenkin myöhemmin menis kesken tai muuten tulis ongelmia raskaudessa, tiedän että syyttäisin sitä yhtä ainoaa skumppalasia.
  14. A

Aaahaaa, nyt oon kartalla miten mikäkin lasketaan! :D
  15. A

Toinen lapsi 2014?

Ainiin ja la on 8.4 :)
  16. A

Lotus Juu tuon verran tiesin! :D Mut mites sit jos laskee lasketun ajan oviksen mukaan, alkaako viikot sit oviksesta? Kun raskaus on 40viikkoa niin miten se voi pitää paikkaansa jos lasketaan menkoista/ovulaatiosta, siitähän tulee parin viikon heitto! :D Jos lasketaan LA oviksesta ja sit on esim...
  17. A

Toinen lapsi 2014?

Miut vois päivittää plussanneisiin, plussasin siis 1.8
  18. A

Vitamiinistaedellisestä raskaudesta jäi jotain... elivo? tms d-vitskua. Pitäs varmaan osta ihan mammavitamiineja kun niissä on sit muutakin kun d. :) Fujin onesteppejä! :D Vauvalasta tilasin 20+5 setin ja sit ostin vielä kaverilta lisää :)
  19. A

Ikäeroa tulee 1v7kk :) Hah! Mie tein vielä äsken testin :D Mulla vahvistuu viivat niin hitaasti että on sama pelko kun esikoisesta, ettei tummuiskaan ollenkaan...
  20. A

Toinen lapsi 2014?

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1078298_10201687872669178_428200623_n.jpg?oh=44ff5f6995a3bb809ed1f8c7346faa18&oe=520245E6&__gda__=1375994011_fb572471f8b59cac266c367c0b43d493 :) Plussatuulia teille kaikille! Käyn kurkkimassa tätä pinoa ja koitan kirjotella tuolla tästä...

Yhteistyössä