Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

sansu86 citymarketeissa ainakin täällä myydään PregCheckiä ja rsfu:ta, molemmissa niissä viivojen väli on kyllä pidempi! Oisko virheellinen testi, ota kuva ja lähetä palautetta.
  2. A

salla voi höh. Halaus! sansu86 Eikö ovistestit aina anna jonkunlaisen viivan mut kun viivat on tasavahvoja, on ovis? En oo ite koskaan tikutellut mut näin oon asian käsittänyt :D Raskaustestissa nään kyllä 2 viivaa mut onko toinen viiva ihan oikeella kohdalla, en tiedä minkä testin oot tehny...
  3. A

salla- onko viiva kauankin ollut tuon vahvuinen? :)
  4. A

Toinen lapsi 2014?

LilMy Mulla ei ainakaan kovin usein täsmää laskurin kertoma päivämäärä ja oikee ovispäivä! :D Ehkä mulla vielä on toivoa :)
  5. A

Toinen lapsi 2014?

LilMy komeasti vahvistuu! :) Tää ei oikein toimi mulla nyt niinkun pitäs enkä saa selattua ketjua taaksepäin.. Mikä dpo sulla oli kun sait ekan haamun? ja mikä dpo on nyt? Nimimerkki elättelen täällä toiveita oman kiertoni suhteen :D Mulla alkoi just särkemään nivusia ja se meinaa että täti...
  6. A

tirppi minustakin molemmissa haamut :) johanna en näe kyllä :(
  7. A

Johanna ei näy kuvaa..
  8. A

Toinen lapsi 2014?

Minäkin haluan pois täältääääääää! On kiva lukee muiden kuulumisia ja jakaa niitä mutta haluaisin vauvakuumelijoista pois! ;) Dpo10 ja puhdas nega yhyy. Ennen kierto oli senpituinen et menkkojen pitäs alka tänään mutta heittää 1-3päivällä.. Mut ei oo mitään tuntoja että olis alkamassa, eiköhän...
  9. A

Dpo10 ja puhdas nega. Onko tää kierto nyt ihan hukkaan heitetty jo? :( Menkkojen pitäs alkaa vasta viimestään ens la. Valkeakuulas on saanut niin selvän haamun dpo9 että menetin toivoni oman suhteen! :D Pöh! Muoks! Mutta huoh, sain esikoisesta haamujenhaamuja vielä kun menkat oli viikon...
  10. A

Toinen lapsi 2014?

Mie just tänään katsoin kuvia missä esikoinen on ihan muutaman viikon ikäinen ja tuntuu ihan unelta että se on ollut joskus niin pieni! Tuntuu että se on kävellyt ikuisuuden ja ollut aina iso tyttö! :D

Yhteistyössä