Hakutulokset

1. Sissinen

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Kiitos! Toivotaan, että tämä kuukausi olisi onnekas teille muillekin! Tämä tuli todella kyllä puskista... muina kuukausina ollut paljon enemmän vaikka mitä oireita ja tissikipukin hävinnyt melkein kokonaan nyt. Mutta näin taitaa moni sanoa. :)
  2. Sissinen

¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Tänään aamulla olin paskalla fiiliksellä ja menkkojan odottelin. No, hain kuitenkin raskaustestin ja hyvin selkeä plussa tuli. Ei mikään haamu edes! =)
  3. Sissinen

Nyt hävettää aamuinen ruikutus... testasin nimmittäin aika vahvan plussan iltapäivällä. Olen todella hämmentynyt.
  4. Sissinen

Kultasieni En mä sitä sun kommenttia pahalla ottanutkaan. Ja ihan hyvä jos joku välillä palauttaa maan pinnalle. :D Mä olen kanssa semmonen mullenythetikaikki -ihminen! Epätietoisuus ja odottelu saa mut hulluksi. Jospa tämä vauvaprojekti kasvattaisi luonnettakin samalla. :laugh: Ja lapsi nyt...
  5. Sissinen

Toki ymmärrän sen, että vasta yk3 menossa. Täällä monet odottaneet paljon pitempään, joten äärimmäisen itsekästähän se on täällä ruikuttaa jo tässä vaiheessa. Monella muutenkin ollut vastoinkäymisiä ja ties mitä. :ashamed: Olen luonteeltani ERITTÄIN kärsimätön, mikä tulee tässä projektissa esiin...
  6. Sissinen

Kannattaa tosiaan jämäkästi vaan vaatia lääkärille pääsyä. Uskon kyllä, että julkisella se ei niin yksinkertaista ole... :( Tuolla kesän 2014 plussahaaveilijoiden pinossa näyttää taas parilla heti yk1:llä plussa tulevan. Paineita tulee, kun TOSI monilla tärppää yk1 tai yk2. Se ei voi pitää...
  7. Sissinen

Mä olen alustavasti miehen kanssa puhunut että yk6:n jälkeen voisi lääkäriin mennä, ja miettiä spermankin testaamista. Mulla on kierrot tosi epäsäännölliset kyllä kanssa... Yritän ajatella niin, että hoidoilla saadaan tänä päivänä melkein kaikki raskaaksi ennemmin tai myöhemmin. :) Ja ei kai se...
  8. Sissinen

Oltiin tänään kauppakeskuksessa, joka on tietysti täynnä raskaana olevia ja lapsia. Jotenkin iski kauhea epätoivo ja kateus, vaikka yritystä on vasta melko vähän takana. Kovasti kamppailen sen kanssa, että miten saan jatkossa tämän ahdistuksen hallintaan, jos yrityskuukausia on vielä monta...
  9. Sissinen

Onnea nyt hiliputti oikein kovasti! :flower: Varmasti kaikki menee hyvin ja pikkuinen syntyy maailmaan! :)
  10. Sissinen

Se on varmasti ihan totta, että ei sillä ole hyvän äitiyden kanssa mitään tekemistä, että onko ollut "lapsifani" aiemmin. :) Edelleenkään en katso kaupungilla vieraita lapsia mitenkään ihaillen. Raskausmahoja hiukan kateellisena kylläkin. :D Kovasti omaa vauvaa silti tällä hetkellä toivon, kun...
  11. Sissinen

Tähtityttö ja hiliputti: Sanokaa, kun saa siirtää plussanneisiin! ;) Jos nyt vähän omaa tilannettani vatvon, niin menkkojen pitäisi alkaa alkuviikkoon mennessä. En oo ihan varma, milloin ovis oli. Tissikipu on käytännössä hävinnyt, eli eiköhän se tarkoita progesteronin rohmahtamista ja näin...
  12. Sissinen

Mulla on tänään dpo 12 kysymysmerkilä. Meidän tilanteesta voisin kanssa kertoa hiukan lisää. :) Reilut 8 vuotta olemme olleet yhdessä ja noin puolitoista vuotta naimisissa. Meillä ei olla siis kiirehditty. :D Vauvasta ollaan välillä puhuttu, mutta mies ollut erittäin hitaasti lämpiävä sen...
  13. Sissinen

Oi, mahtavaa jos kaksi plussaa tulossa! Saat sitten Tähtityttö89 vielä lisää juhlimisen aihetta huomiseksi! Onko teillä kummallakin ollut oireiden puolesta normaalia kiertoa vastaava olo? Entä pms-oireita? Yritän itsekin vielä pitää hiukan toivoa yllä vaikka ei ole mitään tuntemuksia. :)...
  14. Sissinen

Hyvä kun tuli nuo vitamiinit puheeksi! Pitäisi varmaan omalle ukolle alkaa kanssa jotain nappeja syöttämään. :D Itse syön jotain raskaus- ja imetys monivitamiinia. Foolihappoa on siinä ja kaikkea muutakin. Kalaöljykapseleita olen myös nappaillut. Mitenkäs teillä kahvinjuonti? Olen lukenut...
  15. Sissinen

Höh, Pahoittelut Liipalle. :( Listalla on nyt jo paljon monia kuukausia yrittäneitä... Saisi alkaa siitäkin porukasta tärppejä tulla!
  16. Sissinen

Poistathan ainakin tuon edellisen viestisi, ettei ystävä näe. Korjaan listaan!
  17. Sissinen

Muokkailin vaihtelun vuoksi Mymosan hienoa listaa vähän. :) Toivottavasti ketään ei haittaa!
  18. Sissinen

Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

Kävin kikkailemassa uuden ketjun! :) Haluatko SJ, että poistan sinut tuolta plussanneista kokonaan, vai laitanko perään että kkm?
  19. Sissinen

Keskiviikko 28.5.2014 Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko... KP 40 --> Maatilanprinsessa87........43/??............1...........04/14........ KP 30 --> desider83……........30……..36/27……..….tjot…………...05/14……….2 KP 20 -->...

Yhteistyössä