hiliputti ja tähtityttö89 Ihanaa!! Onnea ja iloa odotukseen :flower::heart:
Nythän on jo kasassa 3 plussaa toukokuulle, vielä olisi
Sissinen sulla ja mulla toivoa (vaikka oireita ei olekaan..) plussaan toukokuussa
Täällä siis odotellaan vakaasti menkkojen alkua keskiviikkona. Tein nimittäin aamulla testin, KAHVItestin ja nega oli
Siis join heti töissä aamulla kahvia tyhjään mahaan ja odottelin toiveikkaasti josko alkaisi tulla ällötystä, mutta ei mitään. Hyvää oli, toisin kuin esikoisesta, jolloin jouduin jo viikkoa ennen testin tekoa kaatamaan aamukahvit viemäriin
Eli kun muitakaan tuntemuksia ei ole niin en usko että tärppi on käynyt.. samoin testaan vasta jos ei torstaina ole menkkoja kuulunut. Mulla oli esikoisessa niin selvät tunnelmat siitä että olin raskaana jo ennen kun menkkojen piti edes alkaa. Vaikka sanotaan että ei voi tuntea olevansa raskaana kovin aikaisin, mutta mulla oli sillon koko ajan sellanen fiilis, että nyt on kyllä jotain outoa meneillään
Ja
yrityskierroista keskustelleille, puoli vuotta pitäisin itse tässä iässä (32 kesällä) rajana sille että menisin jo tutkimuksiin. Varsinkin kun mulla kierto on säännöllinen ja pupuiluakin on tiheään.. Kun eka tärppäs kerrasta niin en kyllä vuotta odota näillä hermoilla
Neuvolassa terkkari tosiaan sanoi kaksvuotiaan neuvolassa juuri pari viikkoa sitten, että 6-12kk on tässä iässä ihan normaali aika yrittää. Mutta eihän sille mitään voi, että pettymys tuntuu pahalta kun toive vauvasta on niin suuri... Tsemppiä teille kaikille, joilla on jo yritystä takana pidempään!! Ja uskon, että mieli mustuu aina kun näkee vauvamahoja ja kuulee muista joilla on tärpännyt heti. Itse iloitsen vilpittömästi jokaisesta hyvästä (ja nopeasta) tärppiuutisesta, lähipiirissä on niin paljon lapsettomuusongelmia, että ikinä ei tiedä missä suossa itse kukin on rypenyt ennen plussaa. Ja samoin iloitsen siitä ajatuksesta, että meille on jo yksi pieni suotu. Toinen olisi vain plussaa
Tulipa tästä sepustu! Ihanaa päivää kaikille