Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
SJ
Minut voi jättää plussanneisiin ja kirjoittaa perään kkm12+0 vaikka en kyllä tiedä lasketaanko keskenmeno siitä kun alkion kehitys päättyi vai siitä kun supistukset alkoi. Mutta minusta tuntuu oikeammalta laskea siitä kun tyhjentyminen tapahtui koska elin raskautta kaikesta huolimatta siihen asti eli aina viikolle 12 saakka. Enhän voinut tietää että kehitys oli päättynyt.
Käyn varmaan teidän kuulumisia katsomassa ja jos ja kun tästä alkaa itsellä toivo heräämään ja uusi raskaus mielessä pyörimään niin tulen kyllä tänne kertomaan yrityksestä :)
Liipa: Mullakin se käsitys että km:n jälkeen raskautuminen helppoa joten toivotaan että sun kuukautiset ei alkais ja pikkuinen pysyisi terveenä mukana!

Haavemaa täällä vain taustailee... Olen kyllä lukenut ketjua melkein joka päivä mutta en ole saanut aikaiseksi kirjautua sisään..:D

Ensiksi paljon voimia ja osanottoja SJ:lle! <3 kokemus on varmasti valtavan rankka, eikä sitä toivo kyllä kenellekään :( minulla on kaverilla käynyt aivan samoin, kehitys oli loppunut joskus rv 10 tienoilla ja kuukausi siitä eteenpäin niin asia huomattiin, yritti mennä kesken, mutta ilmeisesti se sitten keskeytyneeksi keskenmenoksi jäi ja lopulta poistettiin kaavinnalla. Nämä on surullisia tarinoita, mutta ei niillä mitään voi.

Itse olen tässä nyt odotellut jotain tapahtuvaksi hormonaalisen ehkäisyn lopettelun jälkeen... Varauduin jopa siihen että mitään ei tapahdu aikoihin, mutta nyt kp17 näyttäisi ovulaatio olevan lähellä :) ovistestin tein ihan kiinnostuksen vuoksi tänä aamuna ja kahta viivaa se näytti, tosin vielä oli hieman hailakampi testiviiva kuin kontrolli mutta muista oireista päätellen (vatsakivut ja vuoto) ovulaatio on hyvinkin lähellä.

Pitää toivoa että oviksen plussatestin saisin aikaisintaan vasta huomenna, sillä mies on pitkällä reissulla ja tulee vasta sunnuntaina kotiin!:D seksiä ei olla harrastettu siis ainakaan viikkoon, joten saa nähdä meneekö tämä ovis sitten ohi ilman yritystäkään. Toivon siis ovulaatioajankohtaa sunnuntaille! Sitten jännätään taas lisää.. :)

ja siitepölyasiaan sen verran, että en ollut itse edes tajunnut että lääkkeet voivat vaikuttaa raskautumiseen, siispä yritin vähentää käyttöä vaikka se tuskaiselta tuntuukin!

Ja teille paaaaaaljon plussatuulia, jotka olette jos useita kiertoja yrittäneet raskautua! Tiedän monta tapausta jossa vauvaa on yritetty jo pitkälle toista vuotta ja lopulta tärppi on kuitenkin sieltä ihan luomusti tullut :) ja jos jotain on vikana niin nykyään on hyvät mahdollisuudet silti saada lapsia kun on niin hyviä hoitokeinoja. Kaikki aikanaan rakkaat kuumeilijat!

Ihanaa kun saa tänne välillä purkaa tuntojaan, ei ne nuo miehet ymmärrä tosiaan tällaisia kieroja ja ovulaatioita. Mutta ainahan sitä on koulussakin opetettu että yks kerta ilman kumia niin nainen on raskaana noin vain! Just joo :D

mieli on kyllä rauhoittunut ehkäisyn pois jättämisen jälkeen, ei ole enää sitä samaa ahdistusta ja itkunpuuskia, että minulla ei ole mitään... :) Nyt tuntuu luonnolliselta, tuntuu siltä, että todella on nainen ja vauva tulee sitten kun on tullakseen!

Tervehdys! Liittyisin joukkoonne, jos mukaan mahtuu! Yrityksen odottajista tänne hyppäsin. Pitkään mietin, että haluanko laskea kiertopäiviäni vai mennäänkö vain "luonto hoitaa" -tyyliin, mutta kokeillaan nyt tätä laskelmallisempaa versiota ainakin alkuun. :)

Hieman hirvittää, kun kaikkien haaveiluvuosien jälkeen on alkamassa ehkäisyvapaa elämä. Olen 10 vuotta käyttänyt hormoniehkäisyä, että saa nähdä, miten kierron kanssa käy. En siis osaa sanoa mitään kiertopäiviä vielä, sillä jätin ehkäisyn pois 1.6. Ennustan kuitenkin kuukautisia pian tuleviksi, yleensä noin neljäntenä päivänä pilleritauolla on vuoto alkanut.

Foolihaposta - itsekin olen syönyt nyt noin 1,5 kk foolihappoa annoksella 800 mikrog. Hieman ressaa, kun en yhtään aiemmin tajunnut tuota foolihapon syöntiä aloittaa. Olen sellainen kaikesta stressaava persoona, yrittäkää ymmärtää. :D

Ja vielä tuohon listaan palaten, että 27-vuotias olen ja 1. lasta toivotaan.

Yhteistyössä