Haavemaa täällä vain taustailee... Olen kyllä lukenut ketjua melkein joka päivä mutta en ole saanut aikaiseksi kirjautua sisään..
Ensiksi paljon voimia ja osanottoja SJ:lle! <3 kokemus on varmasti valtavan rankka, eikä sitä toivo kyllä kenellekään
minulla on kaverilla käynyt aivan samoin, kehitys oli loppunut joskus rv 10 tienoilla ja kuukausi siitä eteenpäin niin asia huomattiin, yritti mennä kesken, mutta ilmeisesti se sitten keskeytyneeksi keskenmenoksi jäi ja lopulta poistettiin kaavinnalla. Nämä on surullisia tarinoita, mutta ei niillä mitään voi.
Itse olen tässä nyt odotellut jotain tapahtuvaksi hormonaalisen ehkäisyn lopettelun jälkeen... Varauduin jopa siihen että mitään ei tapahdu aikoihin, mutta nyt kp17 näyttäisi ovulaatio olevan lähellä
ovistestin tein ihan kiinnostuksen vuoksi tänä aamuna ja kahta viivaa se näytti, tosin vielä oli hieman hailakampi testiviiva kuin kontrolli mutta muista oireista päätellen (vatsakivut ja vuoto) ovulaatio on hyvinkin lähellä.
Pitää toivoa että oviksen plussatestin saisin aikaisintaan vasta huomenna, sillä mies on pitkällä reissulla ja tulee vasta sunnuntaina kotiin!
seksiä ei olla harrastettu siis ainakaan viikkoon, joten saa nähdä meneekö tämä ovis sitten ohi ilman yritystäkään. Toivon siis ovulaatioajankohtaa sunnuntaille! Sitten jännätään taas lisää..