Hakutulokset

1. L

Joko löytyy muita toukokuisia 2013 masun kasvattajia? :)

Vielä ei oo varmaan tehty mitään ryhmää toukokuisille erikseen? Osaisko joku tehdä tai onko tehnyt joskus aikaisemmin ja onko jollain aikaa? :D Onko teille muuten tulossa esikoinen vai onko jo aiempia lapsia? Meillä 3,5v ja 1v2kk ikäiset tyttöset :heart:
  2. L

Oireena mulla on loputön väsymys. Siis oon koko ajan väsynyt, ellen tee jotain kivaa :D Mutta heti jos istahdan, alkaa haukottelu ja silmät meinaa painua väkisin kiinni. Toisena oireena turvotus iltaisin. Todellakin näyttäs että ois jo isommat viikot kun katsoo itseään! Varhaisultraan...
  3. L

Kiva, kun löytyi heti toinen! Muitakin odotellessa :)
  4. L

Täällä tehty positiivinen raskaustesti perjantaina, eilen ja tänään. Heinäkuussa tuli keskenmeno viikolla 5+ joten nyt erittäin varovaisin mielin ollaan. Keskenmenovuodosta laskettuna LA olis 3.5.2013 mutta tarkoista viikoista ei toki ole tietoa. Onko jo muita toukokuisia palstalla? :)
  5. L

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

Kiitos tarrasukista :heart:
  6. L

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

Mähän lupasin tulla teille kertomaan ;) Täällä tehtiin eilen eka testi, illalla, pissi rakossa tunnin ja testiin pläjähti niin selkeä viiva! Tänän aamuna toinen testi, pissi rakossa 4 tuntia ja heti viiva oli tällainen: Aijaa.com - 10776232 Eli keskenmenon jälkeen todella voi raskautua...
  7. L

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

Kiitos kaikille! Nyt mua harmittaa sekin, etten kuulu tähän sakkiin enää kun täällä on niin ihania ihmisiä :heart: :D Kai tämä tästä, pakkohan sen on, ajan kanssa. Kyllä me ollaan miehen kans paljon puhuttu tästä, mä olen itkenyt ja mies tukenut. Ja todellakinhan se menee niin, että parempi...
  8. L

Välillä munki oloa helpottaa kun ajattelen ettei se vauva ois ehkä pystynyt elämään täällä, että jos oli jokin rakenne vika tms... Oisko teidän mielestä syytä mennä sitten yksityiselle ultraan tarkistuttamaan kohdun tilanne? Just tuota tulehdusta mäki pelkään, ja tietty pahimman kaavan...
  9. L

Täällä mä vielä olen. Vähän tuntui pahalta tulla kirjottamaan mutta pakko. Mä siis soitin neuvolaan ja siellä sanoivat että noin varhaisilla viikoilla ei ole tarvetta tutkia keskenmenoa mikäli vuoto on ollut normaalia eikä kamalan runsasta ja jos ei ole ollut kamalia kipuja. Vain, jos nyt alkaa...
  10. L

Soitin päivystykseen ja sieltä sanottiin että voi seurata kotona maanantaihin ellei vuoto ole kuukautisvuotoa paljon runsaampaa, kuume nouse tai alavatsakivut niin kovia ettei pärjää... Kauanko te ootte odotellu kotosalla ennen lääkäriin menoa?
  11. L

kiitos. pitääkö mun nyt mennä näytille ja seurataanko tätä mitenkään?
  12. L

Putoan pois listoilta. Verinen vuoto alkoi äsken. Vähän erilainen lomareissu tuli mitä ajattelin... Oon tosi surullinen, täällä mä vaan märisen :'(( sitä ne haaleat viivat meinas. Tänä aamuna tehty testi antoi aivan todella haalean haamun, melkein olemattoman:(( hyvää onnea teille!
  13. L

Onnea hyvistä ultrakuulumisista niille joilla on näkyny pieni syke! :) Me lähdetään huomenna aikaisin aamusta reissuun, joten hiljenen hetkeksi. Pääsen mä kännykällä tänne mutta sillä on ärsyttävä kijroittaa. Ollaan menossa myös sitten huvipuistoon, laitteista en tiedä, ranneke kyllä otettava...
  14. L

Mä voin myös auttaa päivittelyssä kun kerran kotona olen lasten kanssa. Mutta en minäkään sitä koskaan ole tehnyt, joten tarvitsen vähän neuvoja ensin :) Tyntti: Toivotaan nyt kuitenkin, että sun sisällä kasvaa ihan pieni elämän alku ja kaikki menee hyvin! Niinku tottakai meillä kaikilla...
  15. L

Alisa: Mitenkäs se on sattunu unohtumaan, hups :D No mut siis, LA 29.3. :) Hiusten värjäys: Olen värjänny edellisissä raskauksissa ja kyllä varmaan pakko taas kohta värjätä, viime kerrasta on meinaan aikaa joku muutama kuukausi ja kyllä varmasti alkaa tyvikasvu paistaa jo maaliskuuhun...
  16. L

Toivottavasti tyntti kaikki on hyvin! Mulla on myös ollu alamahassa vihlontaa, oletan niiden olevan niitä kohdun kasvukipuja. Toiveikas84: Mulla on siis myös kilpparilääkitys ja annostus on minimaalisen pieni. Syön ma,ke ja pe puolikkaan tabletin ja muina päivinä vain 1/4 tabl. ja vahvuus...
  17. L

Huh, en sitten ehtinytkään perehtyä kirjoituksiin ennenkuin nyt. Koko päivän ollut niin kiirusta. Ja voi hitsit kuin nyt väsyttää. Mä olen kaksi edellistä raskautta ollut lähestulkoon täysin oireeton, ei siis pahoinvointia juur lainkaan, lukuunottamatta ihan pienen pientä etomista. Oikeestaan...
  18. L

Ja perehdyn teidän kirjoituksiin tässä päivän mittaan, nyt täytyy alkaa siivoamaan kun tulee vieraita het monta kävijää. Hyvää lauantaita! Lillave<3
  19. L

Tyntti toivottavasti kaikki menee hyvin! :hug: Mä testasin äsken, sain siis nukkua pitkään kun mies heräs tyttöjen kanssa ja virtsa on ollut rakossa koko yön! Ai sentään miten pissatti aamulla. Mä otin nyt kuvan teille, saatte tulkita sitä. -LillaVe ja pikku (matkassako?) 4+1
  20. L

Kiitos kaikki tsempeistä :heart: Soitin itselle aikaa siihen hCG mittaukseen ja voi luoja meinas mennä hermot, kun vain yksi tyyppi ties mistä on kyse. Ja soitin kuitenkin neljälle eri ihmiselle. Vihdoin sain lähetteen sinne ja saan käydä vaikka viikonlopun aikana, näillä näkymin ehkä meen...

Yhteistyössä