Hakutulokset

1. V

Kohta lopetamme nussimisen kokonaan - siitä saitte feministit!

Jaa. Minä olen antanut itseni ymmärtää kyllä jotakin ihan muuta. Tasa-arvo ei ole sitä, että nainen muuttuu mieheksi ja mies naiseksi vaan että jokainen saa olla omanlaisensa persoona sukupuolesta riippumatta ja että esimerkiksi parisuhteessa työt ja vastuut jaetaan tasan. Missään nimessä...
  2. V

annatko lapsesi pelata sota/taistelupelejä tietokoneella tai livenä?

Määrittele 'kukkahattutäti' tässä yhteydessä.
  3. V

Kohta lopetamme nussimisen kokonaan - siitä saitte feministit!

Mitä tekemistä tällä on feminismin kanssa? Mulle on ihan uusi tieto (?) että feminismiin liittyisi seksikielteisyyttä.
  4. V

Toisenlainen kuvaketju

6-vuotiaan näkemys Mozartista ;).
  5. V

annatko lapsesi pelata sota/taistelupelejä tietokoneella tai livenä?

6-vuotiaalla ei ole mitään asiaa pelata mitään tietokone- tai konsolipelejä Pikku Kakkosen sivuilta löytyviä pelejä lukuun ottamatta. Niin paljon on tutkimustietoa siitä, kuinka vahingollista runsas pelaaminen on, että en ole nähnyt tarpeelliseksi ohjata lasta moisen harrastuksen pariin. Lapsi...
  6. V

Puistossa nähtyä! *asiaa teineistä*

Palautti kyllä munkin horjuvaa uskoani nuorisoon mukavasti :).
  7. V

Puistossa nähtyä! *asiaa teineistä*

Olin poikani kanssa tapaamassa puistossa tuttavaperhettä. Isot pojat pyöräilivät ympäri puistoaluetta, mutta pienin (kohta 5-vuotias down-poika) jumittui katselemaan teinipoikien koripallon peluuta. Lapsi ei tietenkään malttanut pysyä pois pelikentältä - niin mitä tekkivät pojat! Alkoivat...

Yhteistyössä