Hakutulokset

1. J

Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

Mä värjäsin heti alkuviikoilla ja itse asiassa olen menossa huomenna taas kampaajalle ( menin jo tänään mutta olin vääränä päivänä liikkeellä :LOL:). Mulla on auringon vaalentama tukka ja aika tumma tyvi tällä hetkellä, aiemmin oon värjänny tyvenkin vaaleaksi mutta nyt ajattelin jättää sen vähän...
  2. J

Mulla yritettiin kuunnella viime viikolla neuvolassa sydänääniä viikolla 10+3 mutta ei kuuluneet. Koin sen neuvolakäynnin muuten jotenkin aika turhaksi, tai ehkä meillä ei vaan ollut mitään juteltavaa. Sitä ennakkotietolomakettakaan ei pahemmin käyty läpi, todettiin vaan että ruokavalio on...
  3. J

Mulla oli tänään eka neuvola ja nyt odotellaan sitä ultra-aikaa, joka varmaan on tästä joskus parin viikon päästä.
  4. J

Pitikö noita seulontaverikokeita varten paastota? Mun pitäisi perjantaina mennä, mutta samana aamuna on neuvola eli en pääse heti aamusta. Piti tänään soittaa neuvolaan, mutta unohtu tieten :geek:
  5. J

Mä ymmärrän kyllä ton ja nostan hattua kaikille joilla on kotona joku huolehdittava pahoinvoinnista huolimatta. Mulla ei ole edes pahoinvointia, ainoastaan väsymystä ja huhhuh jos olisi tässä joku huolehdittava niin en tiedä miten sitä pystyssä selviäis :oops:
  6. J

Mullakin on ollut rinnat kipeät, mutta ne on turpoamosesta huolimatta melko pienet niin ovat sallineet juoksun. Muuten vaan tuntuu ettei jaksa, 14km lenkit on vaihtunut 4km, en tiedä onko jaksaminen fyysistä vai ehkä kuitenkin jotenkin henkistä :p no juoksennellaan sitten joskus myöhemmin taas...
  7. J

Kiitti, mä laitain. Mä olen syönyt välillä salmiakkia, on tehnyt niin mieli :p
  8. J

Ja mites sinne Facebook-ryhmään nyt pääsikään?
  9. J

Haasu, toi alku puuro on ihan sairaan hyvää, harmi että sulle tuli siitä traumat :p Onks täällä muuten ketään juoksunharrastajia? Onks lenkit muuttuneet mitenkään plussan jälkeen?
  10. J

Mulla neuvola ensi viikolla ja silloin on 10+3. Soitin tällä viikolla uudestaan tiedustellakseni niistä seulontojen aikatauluista ja mulle kerrottiin että 10+6 mennessä pitää käydä verikokeissa. Tätä ei tosiaan kerrottu silloin aikaa varatessa ja mä lähden reissuun heti siten, että jos en käy...
  11. J

Ihan perus Prismasta oon sitä ostanut :)
  12. J

Mä olen pari kertaa ostanut alkoholittoman Happy Joen esim. juhannuksena, mutta jäänyt vielä odottelemaan juomista. En ole oikein koskaan ollut saunajuomien juoja, joten ei olekaan ollut tarvetta korvata sitä alkoholittomalla. Täällä halut kanssa normaalia heikommat, johtuen varmaan jatkuvasta...
  13. J

Voimia kaikille suru-uutisten saaneille :( Mä olen miettinyt tuota kotidoppleria, mistä lähtien sillä pitäisi sydänäänet kuulua?
  14. J

Väsymys täälläkin välillä aivan kamala! Osa päivistä on ihan ok, mutta esim. tänään on ollut aivan mahdotonta pysyä hereillä ja olo on muutenkin tosi uupunut. Aamulla jaksettiin sentään käydä 1,5h kävelyllä miehen kanssa, mutta aikalailla sen jälkeen olikin otettava parin tunnin päiväunet ja...
  15. J

Nupu1, tervetuloa mukaan ja onnea plussasta :) Mä jouduin taas kertomaan muutamalle kaverille lisää sillä ollaan viettämässä mökkiviikonloppua porukalla ja tarkoituksena on nauttia sangriasta ja muista kesäjuomista. Saunassa yksi kaveri kommentoi, että olisi varmaan mahasta arvellutkin jos en...
  16. J

Ihana että kaikki oli hyvin ja että hoitaja hymyili! Mulla oli myös ultra tänään ja kaikki hyvin kanssa, vastasi kokoa 8+2 kuten pitikin. Mutta lääkäri oli tosi mälsä, anto pyyhkeitä siitä kun kerroin että jännittää aivan kamalasti että oikeen vatsassa tuntui. Sanoi, että miten pystyn vauvan...
  17. J

Haasu, niin musta tuntuis jotenkin vaivaannuttavalta tässä vaiheessa selittää ja vastailla noin pienille lapsille mitään tästä raskaudesta kun itsekin vielä elää jotenkin epävarmaa aikaa, vaikka kaikki meniskin hyvin. 10-vuotiashan on jo sillä tavalla iso, että hänen kanssaan voi jo keskustella...
  18. J

Cicada, onkos sullakin tänään jännittävä ultrapäivä?
  19. J

Bettinah, onpa ihana tilanne teillä. Onko sun siskolla ennestään jo lapsia? Mun toisella siskolla oli talvella yritys päällä, mutta sitten se sai uusia haasteita töissä ja siirsi kolmannen lapsen yrityksen tulevaisuuteen. En tosin usko että kovinkaan kauaa enää odottaa. Meillä on...
  20. J

Me ollaan kerrottu jo aika monelle kun on ollut niin paljon tilanteita, joissa on nähty sukulaisia tai kavereita ja suunniteltu jotakin ( tai nostettu maljaa). Ja kavereiden kanssa juteltiinkin, että jos kaikki ei meniskään niinkuin pitäisi niin heille siitäkin kuitenkin kertoisin. Ja musta...

Yhteistyössä