Hakutulokset

1. J

Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

Tyyppinen, osanottoni suureen suruun :(
  2. J

Mites muilla onko teillä ollut neuvolassa miehet mukana? Mä olen jotenkin automaattisesti olettanut, että sinne mennään yhdessä, mutta mikähän on yleinen käytäntö jos sellaista edes on :)
  3. J

Huh 9 päivän reissusta palauduttu ja nyt vihdoin on kunnolla aikaa paneutua taas tänne. Kivasti tullut uusia mukaan! Mua huolestuttaa kun ei oikein ole mitään sen kummallisempia oreita paitsi tissit vielä vähän kipeät ja turvonneet. Reissussa oli kyllä voimattomuutta ja välillä jotenkin heikko...
  4. J

Mielialoista, mä olen muutenkin luonteeltani aika kärkäs niin nyt vielä enemmän varsinkin miehelle tulee töksäyteltyä ja millon mistäkin pienestä asiasta hermostuttua :( mies on onneks erittäon tyyni ja sen hermot kestää mitä vaan, joten ei riitoja kuitenkaan olla saatu aikaiseksi :) harmittaa...
  5. J

Äh ja mun hymiöt jäi kaikista viesteistä pois :(
  6. J

Oireista, oon lukenut että on normaalia että oireet vaihtelee ja välillä katoaa ja tulee ehkä takaisin, mutta mulla on ollut rinnat superarat nyt koko ajan plussasta ja tänään ne on selkeesti vähemmän arat, ärsyttävää Jyyres rv 7+2
  7. J

Mä olen tosiaan tällä hetkellä lomalla Ranskassa ja täällä toi toksoplasman riski on lukemani mukaan aika korkea, koska täällä syödän paljon raakaa lihaa yms. Mietin koko ajan mitä oikein uskallan syödä ja vie kyllä vähän lomanautintoa
  8. J

Kinder_kittylle tsemppiä lääkäriin! Mä en ole viime aikoina paljoa kirjoitellut, koska juhannus ja tällä hetkellä olen Etelä-Ranskassa lomailemassa. Hirveen vainoharhaiseksi sitä tulee syömisten kanssa, että mitä viitsii syödä. Haasu, mulla on kans noi iltaolot kaikkein kamalimmat. Esim eilen...
  9. J

*Helmikuun helmet 2017*

Voi ei! Mä olen pahoillani ja toivotan miljoonasti tsemppiä jatkoon ❤️
  10. J

*Helmikuun helmet 2017*

Mulla on selkäkipu ollut enemmän toispuoleista ja juuri sillä puolella, jossa ovulaatio on tapahtunut. Meillä oli aamulla varhaisultra ja sieltä sykekin loppui. Lääkäri oli siinä uskossa, että olen viikolla 7 vaikka omien laskujen mukaan vasta viikolla 6+2. Lääkärihän sitten ihmetteli alkion...
  11. J

*Helmikuun helmet 2017*

Mulla on ollut selkätuntemuksia, mutta enemmän tuntuu että se olisi juntturassa. Mutta eikös selkäkivut kuulu asiaan?
  12. J

*Helmikuun helmet 2017*

Hyvä juttu, itsekin haluan odotella vielä :)
  13. J

*Helmikuun helmet 2017*

Olisinpa mäkin aamuisin väsynyt, mulla alkaa viiden aikaan jo silmät aukeamaan ja oon sit ollutkin lenkkipolulla jo ennen kuutta monena aamuna o_O Arkisin se on ok, mutta nyt kun kesäloma alkaa niin olis kiva nukkuakin. Väsymys iskee sitten iltapäivällä pahiten ja illaksi menee taas ohi.
  14. J

*Helmikuun helmet 2017*

Tekispä itekin mieli hedelmiä, mut ei kun hiilarimätöt vaan himottaa :D Mullakaan ei ole pahoinvointia, mutta välillä sellanen jännä voimaton ja ehkä vähän krapulainen olo. Mutta ei kuvotusta tai mitää sellaista.
  15. J

*Helmikuun helmet 2017*

Muuten oletteko reissaileet aiemmissa raskauksissanne tai oletteko lähdössä nyt reissuun? Me ollaan lähdössä ensi viikolla etelään ja ruokailut mietityttää. Salaatteja yms ei varmaan kanata syödä, eikä ihanaa irtojäätelöä. Mitähän sitä sit lounaaksi vetelee..
  16. J

*Helmikuun helmet 2017*

Kerroin mun äidille jo heti seuraavan päivänä plussasta, koska oltiin menossa yhdessä viikonlopuksi reissuun ja tarkoitus oli kilistellä yhdessä. Äiti tietysti kertoi heti isälle ja kerroin vielä mun sisaruksille kun kysyivät miten edellinen inseminaatio meni. Hyvinhän se meni :D ei voinut...
  17. J

*Helmikuun helmet 2017*

Mielihaluja on lähinnä ylipäätänsä ruoka ja varsinkin hiilarit! Olen useampana iltana joutunut leipomaan itselleni sämpylöitä, koska ei muuten leipää oikein syödä eli kotona ei ole ns. varalta. Enemmän ehkä tekee suolaista mieli, kuten klassista suolakurkkua :D
  18. J

*Helmikuun helmet 2017*

Onko teillä suvussa kaksosia vai tuliko aivan yllätyksenä Oho onneksi olkoon kaksosista! onko teillä suvussa ollut kaksosia, eikös se ole jollain tavalla periytyvää? Itsekin olen miettinyt, että kaksoset ei olisi yhtään hullumpaa :)
  19. J

*Helmikuun helmet 2017*

Mulla on todettu ovulaatiohäiriö virallisesti noin vuosi sitten, kuukautiset mulla ollut lähes kokonaan pois jo monta vuotta. Yhtäkkiä vain loppuivat :( Välillä yritettiin käynnistellä omaa kiertoa primoluteilla ja clomifeneilla, mutta eivät auttaneet. Nyt sitten mulla oli vuoden verran...
  20. J

*Helmikuun helmet 2017*

Cicada, sulla on ilmeisesti sit vähän samanlainen tilanne kun mulla eli apukeinoja on tarvittu :)

Yhteistyössä