Hakutulokset

1. PikkuPöllö

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Ihanaa Pumpulipallero ja onnea kovasti (y)(y)(y) Infinity Kyllä sanoisin et tunnistan hyvin. Toisinan vaan ei niitä limoja tuu ku kauheat alavatsan kivut. Nyt halusin varmuutta tähän ja tilasin elämäni ekat testit. Kp10 vissiin pitäs alkaa.. Hei siitä heräskin kysymys et jos tunnen et ovis on...
  2. PikkuPöllö

Tilulilu ihan sama homma kun kävin km jälkeen yksityisellä ja käski mennä vielä viikonpäästä mittaan julkiselle hcg. Mikä tinka puhelimessa kun soitin julkiselle. "Meinasittko jatkossa hoitaa nämä asiat yksityisellä?" Sanoin et JOO EN!:mad: Onnea siis siihen hommaan. Ne nimittäin ei kato hyvällä...
  3. PikkuPöllö

HEP!!! KP1 ja voi muuttaa kierron pituudeksi 27. Olin laskenu viimeks väärin ja nyt tarkistin niin kaks peräkkäistä nyt 27 ku se niitä edellinen oli se km ja menkkojen odotus. Ottaa niin päähän:mad: Hyvä Lennis nyt vaan petihommia (y)
  4. PikkuPöllö

Lisää keppiä niille jotka huutaa HEPpiä :ROFLMAO::LOL: Ei helkkari oon tollo kyl :D Aamulla varmaan mullakin kuuluu hep...ootellaan siis vielä. Ei mulla näköjään mitään järkeää sanottavaa oo niin oon hiljaa o_O
  5. PikkuPöllö

Joo testasinhan mä mut ei menny ihan niinku piti. Eli aamupissat lorotin pönttöön 5.45 ja testin tein 8.40 ja ihan täysin nega. Taitaa menkat tulla lähiaikoina. En usko enään tärppiin. Sanoinhan sillon et ovis meni hukkaan mit sitä sit aina toivoo turhaan o_O
  6. PikkuPöllö

Onnea Pioni84 En testannu aamulla lainkaan..jos huomenna kp26..välillä vihlasee alavattaa samallalailla ku sillon raskaana. Ei vaan yhtpaljon ja yhtä tiheään...tosin menivätkin kesken. Ei oo vaan edelliset 2testiä mitään näyttänyt eilen ja toissa päivänä. En oo varma edes oviksesta. Inhottavan...
  7. PikkuPöllö

Kiva kun niin moni ottaa kantaa mun lohiongelmaan :ROFLMAO: Täytynee ostaa lounaaksi taas ja maistattaa työkaverille mitä se tuumaa :LOL: Edellisiin raskauksiin verrattuna mulla on kyl raskaanaolevan olo. Oon niin kuin kaasupallo..melkeenpä kiinni pitää pitää etten lähe ilmaan leijuun...
  8. PikkuPöllö

Onnea Hupikonna:love: Toivotaan et tyyppi pysyy matkassa mukana :) Ja sitten maailaman oudoin kysymys :D Maistuuko lämminsavulohen "kuori" metallille? Siis se paahtunu osa. Ostakaapa lounaaksi töihin lämminsavulohta ja salaatti ja kertokaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Eipä mulla muuta :) Ja...
  9. PikkuPöllö

Kiitos KAIKILLE tuesta:). En ole jaksanu kirjoittaa. Olo parempi kun viimeviikolla. Mulla kans ovis vissiin meni ohi ja joo harmittaahan se. Tai siis hyödyntämättä. Torstaina kun tuli limaa sen hetken niin vasta lauantaiaamuna ja sit eilen päivällä touhuttiin. Toki eihän se tarkoita et se oli...

Yhteistyössä