Hakutulokset

1. PikkuPöllö

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Iltaa. Tuntuu et onnistun pilaamaan tän mun parisuhteenki jatkuvalla jankkaamisella siitä että pelkään menettäväni tän kaiken mitä olen saanut...kuulostaa ihan sekopäiseltä varmaan mut jotenki sen viimeisen km jälkeen en oo ollu oma itseni ja kuvittelen että mies jättää...kuitenki aika tuore...
  2. PikkuPöllö

Voi luoja että on tylsää tää oottaminen. Miten Tilulilu ja Mustikk4 joko siellä alkaa olemaan ovis tulollaan? Kp12..mulla ei tunnu missään mikään enkä tikuta ovista vaikka kovin tekis mieli alkaa sekin. Tuntuu et pää sekoaa tästä jatkuvasta miettimisestä. Ja ressi vaan lisäntyy. Pitäis...
  3. PikkuPöllö

Ei ole tutkittu vielä mitään semmosta. Ainoastaan gynellä käyny et kaikki ainaki Näyttää hyvältä. Sit jos kolmannen saan niin sithän pääsen jo tutkimuksiin. Mitä ne tuommoseen ongelmaan sit määrää vai joutuuko sen kans vaan elämään? En ehkä kestä enään kolmatta km:a ku nää menkat sai mut sekoon...
  4. PikkuPöllö

Ootko Lennis nyt varppina syöny tarpeeks kalaa :ROFLMAO: Ei helkkari olisit paukauttanu päähän :LOL: Nuo on just niitä muka kaikki tietäviä... Jos ei mistään tiiä ei kannata sanoa mitään. Tilulilu Ehkä vähän helpottaa nää oireet nyt. En tiiä sit..eilen olin niin maassa et ihan aloin itkeen ku...
  5. PikkuPöllö

Pahoittelut MamaBoo ja tsemppiä. Tiedän kokemukseta et on raskasta. Täällä niin jäätävät PMS oireet että pois alta tai tulee pataan :LOL::LOL::LOL: En oo koskaan kokenu moista. Pillereitä syödessä ei mitään. Tässä aloin perjantaina miettiin et mikä hitto mua vaivaa ku kaikki vituttaa tai...
  6. PikkuPöllö

Ajattelin liittyä tänne muitten joukkoon ihan samoilla fiiliksillä kun muutki tuntuu olevan (n) Pahoittelut Tilulilu ja Mustikk4 ja jos oli muitaki.. Mulla kans kp2 yk4 kierronpituus26-30 Saa lisätä listaan. Oon senverranpaljon täällä. Mutta mitä :poop: kierronpituus 26:eek: Ihan puskista aukeaa...
  7. PikkuPöllö

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onko sulla mitä tuntemuksia sit kropassa? Onko jomotusta/kipua alavatsassa entä ne limat? Tunnetko oviksen yleensä? Toivotaan et vielä vahvistus viivat ja se plussa oliski vasta tänään (y)
  8. PikkuPöllö

Uskon joo et on laskenu. Se oli sillon kolme viikkoo sit sen 30. Tosi hitaasti laski. Huomenna selviää mut menkat tuli ja ne sano et jos on jotain raskausmateriaalia niin viimeistään siinä tulee ulos.
  9. PikkuPöllö

Kyllä mieki niitä foolihappoja syön. Lähinnä mua kiinnosti just se et ne jotka syövät niitä kalliita mama vitskuja jo ennen plussaa et onko siinä joku syy ja miks ei odota plussaan asti, että onko mulla menny joku tieto ohi :D Nimittin se mama oli melko tyyristä verrattuna samaan kamaan...
  10. PikkuPöllö

Unohdin kysyä noista vitskuista että mitä syötte? Oon nähny (en muista missä ketjussa) että moni syö raskaus ja imetysajan vitskuja jo ennen kun on raskaana. Mun mielestä se purkki oli kyl sika kallis verrattuna muihin monivitamiineihin etten kyllä syö ennen kun plussaan. Toki oviksen jälkeen...
  11. PikkuPöllö

BlackCat Joko sie oot jonottamassa kunnaliseen kun yk:ja niin monta? Kävin vasiten kattoon yksityisten hinnat ja on kyllä päätä huimaavaa. Mulla kans eilen kun oli KP15 ihan järkkyttävä särky alavattassa. Tunnistan oviksen yleensä juilimisena ja niistä limoista. Nyt vaan tuo hirvee kipu. Tänään...
  12. PikkuPöllö

Näinä päivinä on tai on ollu. Nyt olis KP15. Ei oo vielä ovislimoja ollu mut eka raskaudessa ei ollu limoja vaan maha kipeä..tokassa oli. Kierto on muistaakseni(en tiiä ku pillerit ollu)nuorempana n.30+. Mulla kans verikokeet vielä huomenna..hcg ku ei laskenu normaalisti mut uskon et nyt alkaa...
  13. PikkuPöllö

Jännään nyt sit meitä molempia kun kuitenki niin samat kierron vaiheet menossa ja kokemukset. Mulla oli vaan 5+0 ja 5+4. Hieman poltteli hakea ovistestejä äskön mut päätin luottaa itteeni ja tuntemuksiin ja harmittas jos olis menny ohi jo... Tikutitko sä oviksia? Sori en muista jos jo kerroit.
  14. PikkuPöllö

Varmaan aika yksilöllistä tuo. Minulle lääkärit "suositteli" odottaa niin neuvola, yksityinen gyne ja gyne naistentautienpolilla. Sittenhän se on ihan oma päätös kun ei ole mitään lääketieteellistä syytä odottaa ku sillä ei ole väliä. Jos kroppa ovuloi niin voi ihan hyvin saman tien yrittää...
  15. PikkuPöllö

Älkää kysykö miten onnistuin tuon M|RAn vastauksen ryssimään noin pahasti :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL: Tabletti sekos kuten kuvasta näkee:D
  16. PikkuPöllö

Eikä? :eek: Miten oot selvinny henkisesti? Mulla pelottaa ihan sikana. Eka se et jos ei tärppää "ku ainaenneki on" mikä on ihan sairasta:confused: ja sit se et kun tärppää niin koska alkaa vuotaan verta. Itekki tässä ootan ja ootan Ovista. Alavatsa jomoilee joten pitäis varmaan alkaa tallettaan...
  17. PikkuPöllö

Ite kävin yksityisellä kun vuoto ei loppunu.117e makso mut otti papan kans ja ultras. Eli kaks kärpästä yhdellä iskulla ja en olis kyl jaksanu oottaa. Gynellä käyn normisti aina yksityisellä ja ei se hinta niin kauhea ole. Ite kävin yksity Saatpa kropan kuntoon. Varaa ihmeessä (y) Ite kävin...
  18. PikkuPöllö

Eli 32v. Pillerit jäi pois toukokuussa. Heti tärppäs mut meni kesken ennen juhannusta ja sen jälkeen ovis taas ihan normisti ja tärppäs ja meni kesken heinäkuussa jonka jälkeen seuras tuo "persevuotaahelvetti":mad: ja nyt sit kp13 odotan ovista. Eli periaatteessa kolmas yk nyt kun piti oottaa ne...
  19. PikkuPöllö

On sulla kyllä melkoset hermot (y) Mulla olis hajonnu jo pää :eek: Meinas hajotakki ku km jälkeen vuoti 37päivää ruskeeta töhnä ennenku alko normi vuoto. Semmonen 42päivää pikkarinsuoja housuissa(n) Onneks ohi nyt ja ovista ootellessa kp 12 muistaakseni nyt.
  20. PikkuPöllö

Moikka. Pakko oli ihan tulla kysyyn et MlRA onko sun menkat vielä alkanu sen nuvaringin jälkeen? Ja jos ei niin meinasitko mennä sinne yksityiselle? Oon taustaillut kaun ja kirjoitellu 3-kymppisiin ihan vasta niin pakko oli kysästä. Tuntuu hullulta vaan yhtäkkii kysyy näin henk.koht täältä...

Yhteistyössä