Hakutulokset

1. PikkuPöllö

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Viimeyönä en juossut enään vessassa..eikä nännit oo enään niin kipeät ja sit juilinu vattaa koko yön et nyt alkaa nyt alkaa. Aamulla ei vielä mitään verta mut on aika epätoivoinen olo ku nuo oireet katoaa ja tulee tuo menkkajomotus:unsure:
  2. PikkuPöllö

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Täälläpä on kovin hiljaista. Miten saatais vähän enempi keskustelua aikaseksi? :) Olen 3-kymppisissä kuumeillut ja nyt sit lauantaina plussasin...Testaillu jokapäivä ja viiva on vahvistunu. Menkkajuilinnat vattassa hieman pelottaa. Onko muilla ollu näitä? Illalla tulee ei niinkään päivllä...
  3. PikkuPöllö

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Mustikk4 Oli aamulla vahvempi ku eilen aamulla. Mulla vielä 6 onestep testiä jäljellä niin aamutestailen ne. Kaks edellistä raskautta se viiva ei koskaan vahvistunut kontrolliviivan väriseksi. Oon ihan panikissa et tää menee kesken kans ja pitää TAAS alkaa alusta. Clearblue digin ostan ku oon...
  4. PikkuPöllö

Oon ollu reissussa taas enkä oo ehtiny kirjoittaa. Sen verran katoin et oonko tollo vai onko mun poissaolon aikana mun kp:t menny sekaisin???Eli menkat oli 25.12 niin mun laskun mukaan en oo noin pitkällä tai sit en tajua :LOL: Pahoittelut kaikille negoista ja tsemppiä nyt uudessa kierrossa(y)...
  5. PikkuPöllö

Kp5 yk 7:( Oon ollu reissussa niin en oo ehtiny lukea. Sen kuiten näin et onnea Lennis:love: Nyt meen lukeen vanhat viestit.
  6. PikkuPöllö

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

TILULILU onnea tuhannesti. Laita meille aamulla kuva. Oon niin onnellinen et onnisti viimein. Toivotaan viivan vahvistumista. Mikäköhän kp täällä...19..kuviteltua? Rintojen kipua ja itkuista. Toivotaan et dpo3 koska sen jälkeen ollu hiljaista et jos ovis myöhemmin ku kp15 niin no change onnistua.
  7. PikkuPöllö

Ajattelin täältä taas jotain tietoa laittaa kun en oo jaksanu muutaku lukea teidän viestejä. Nakuttelut on hoidetti kp7,9,12,13,14,15...tietenki se pilaan menee tuon kp 11takia ku 2päivää väliä tuli. En ehdi jouluksi plussaa saamaan mitenkään mut toivon et te jotka kerkeätte saisitte nyt...
  8. PikkuPöllö

Kp 1 /27-34? Listan päivittäjät tietää paremmin mun kiertopäivän.. olihan se nyt 34 ku tänään alko? Klo 6.00 aamulla kauhea vattakipu ja lääkkeitä naamaan. Meni aikaa nukahtaa uudestaan. Loppuhan tää piinailu. Helpottunu olo ja eikun paneloimaan piakoin.
  9. PikkuPöllö

Tilulilu Niin luulis ettei venyis kovinkaan kauan. Josko huomenna alkais. Jos oikein kovasti miettii ja tunnustelee ehkä hieman jomottaa mahassa :whistle: En löydä faktaa tuosta oviksesta nyt..vain semmosesta jossa se poisjääminen on ennemmin sääntö kuin poikkeus...o_O
  10. PikkuPöllö

Miu84 Älä vielä heitä kirvestä kaivoon kuiten vasta päivällä menny yli. Mulla taas se nega aamulla. En oo ostanu digiä. Nuita one-stepejä kaappi täynnä..tosin loppuuhan nekin kohta ku jokapäivä testaa. En ymmärrä tätä ollenkaan. Vissiin täytyy googlata vähän oviksen poisjäämisestä josko kierto...
  11. PikkuPöllö

Vissiin kp33..panttasin pissaa 4tuntia ja NEGA, päiväpissa. Aamulla sit jos tekis uuden. Voi että ottaa päähän. Tänään ollu pahaolo ja aloin jo toivoa ja sit tuli tuo nega. Alkaa oikeasti ottaan aika rankasti kupoliin :mad:Eipä mulla muuta asiaa ku niin vaan äryttää (n) Mitä hittoa tää on???
  12. PikkuPöllö

Testi klo 4 aamulla nega. Alkaa jo v*****aan ku kuitenki alkaa niin alkas jo....mietin jo sitä apteekin omaa mut ei kait nuo ihan blankoja olis jos jotain olis. Muistaakseen eka plussan tein kp33 ao:lla. Eiköhän tää kohta ala vuotaan..:mad: Ja joo Danniella hermoja raastavaa. Normisti tunnen...
  13. PikkuPöllö

Danniella No se nyt oli se nega nega nega, riitaa 2päivää eikä testejä, yks testi taas nega ja sit en jaksanu... Ei ollu yhtään tuntemuksia et en usko et olis tullu. Toki siinä oli ne 2päivää jotain kp 14-15kieppeillä joita en testannu. Mulla vaan on aina niin kauhean kipeä maha eikä ollu mitään...
  14. PikkuPöllö

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa Himpparit:ROFLMAO: Testien asiantuntijilta kysyn noista OneStepeistä 25 ei siis niistä herkistä et miten vertaisitte esim apteekin omaan? onko ihan susia vai häh? o_O
  15. PikkuPöllö

Juu Tilulilu bongasin googlesta kuvan ja sehän oli kuin PikkuPöllö :D On: Mitään ei näy eikä kuulu... Oliko niin et jos ei ovis tule niin sillon venyy kuukautiskierto? En usko edelleenkään raskauteen. Eilinen aamun testi täys nega tänään en testannu. Aamulla taas. Miten ne OneStepit edes...
  16. PikkuPöllö

Blackcat mietinki et mis luuraat sillon ku mustakaan ei kuulunu..vissiin omassa v*****ksen kehässä niinku ruukaan omaa oloani kuvailla :ROFLMAO: Menkkoja ei oo vieläkään kuulunu. Uskon et huomenna alkaa. 2päivää edellisiä myöhässä mut eilen aamulla täys nega. Tilulilu jos sun tuhru muuttuu...
  17. PikkuPöllö

Ajattelin ilmoittaa että olen edelleen hengissä :D Olen käynyt ´lukemassa viestit mut en oo jaksanu kirjoittaa. Onnea plussanneille :love: Kicumisu tosi ärsyttävä' tuommonen et tungetaan nenä asioihin mitkä ei sille kuulu. Tilulilu ´Paskamaista nuo laskut ku tulee jälkikäteen kun jo tietää...
  18. PikkuPöllö

Iitukka81 Voi mahoton on se kyllä pitkä aika tuo 11vuotta ja niinku miu84 sanoi ihan ylellisyys saada lapsi. Kovasti voimia sinne ja kaikille muille pitkään yrittäneille :love: Tilulilu Oot tainnu hommata sen vihkon siihen läppärin viereen kun noin tarkoin ja henk.kohtasesti osasit kaikille...
  19. PikkuPöllö

Ovistesti ei näytä vieläkään naamaa. Talletukset tehtiin kuitenki äskettäin.. Jostain vanhasta keskustelusta luin et cb ei oo lainkaan herkkä et jos lh nousu ei niin kova niin ei välttis näytä..en tiiä sit onko perää siinä. Ja ku kipeänä ollu niin oon ibuprofenia syöny. Mitä se tekikään..ovis...
  20. PikkuPöllö

Millimolli85 kyllä se masis iskee kaikille aina välillä. Menkkojen alussa varsinki. Tilulilu on tosiaan kiva ja ymmärtäväinen pomo sulla. On: Hei haloo nyt kun on tikut millä testaan niin ei tunnu ovista tulevan. Yleensä jomottaa viikonki. Tikku ei näytä hymynaamaa. Kyl jo huomenna tai...

Yhteistyössä