Hakutulokset

1. P

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulla on dopler esikoisen odotuksen ajalta tallessa. 😊 oireita on kyllä monenlaisia. Kuvottavaa oloa on ollu jo parina päivänä ja lisäksi aika kovaa väsymystä (toki voi johtua 1v yöheräämisistä myös 😅). Tissit myös aristaa mulla. Mä harrastan jalkapalloa ja eilen treeneissä olin ihan loppu...
  2. P

Heinäkuiset 2023 ❤️

Me on oltu hoidoissa Kampin Aavassa niin mennään sinne, vaikka se onkin tosi kallis.. viime raskaudessa käytiin ylimääräisessä ultrassa perhe-artella 😊
  3. P

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulla ihan sama! 😀
  4. P

Heinäkuiset 2023 ❤️

Moi kaikille! Mä hyppään varovaisen onnellisena mukaan tähän heinäkuisten ketjuun tuolta haaveilijoista. 😊 tämä vauva olisi meille toinen lapsi. Esikoinen on heinäkuinen 2021 😊 toki esikoisen piti olla lokakuinen, mutta syntyi jo 25+1 mun vakavan raskausmyrkytyksen vuoksi hätäsektiolla. Nyt...
  5. P

Haaveena vauva 2023

Täällä tänään virallinen testipäivä ja dpo14. Testit näyttivät aamulla tältä. 😍 Minut voi siirtää plussanneisiin. Tuun sitten takaisin, jos huonosti käy. 😊 Tsemppiä kaikille ja toivottavasti heinäkuisiin tulee vielä muita perässä! 😊
  6. P

Haaveena vauva 2023

Tänään dpo12. Huolettaa, että onko viivat tummuneet lainkaan tai ainakaan tarpeeksi. Mitä olette mieltä? 🤔 ylempi on dpo 10 ja alempi tänään dpo12. https://aijaa.com/WSxke9 https://aijaa.com/Uc84yG Valotus on toki eri kuvissa niin voi olla hankalaa verrata.
  7. P

Haaveena vauva 2023

Ovitrellestä on illalla 12vrk! 😊
  8. P

Haaveena vauva 2023

Näkyykö jotain?😍 tänään on dpo10. Meillä toinen ovulaation induktio tässä kierrossa. Tämän kierron piti olla otollinen raskauteen kun ovitrellepäivänä limakalvo oli jo 10mm ja follikin 22mm.😊 Virallinen testipäivä toki on vasta perjantaina. 😅
  9. P

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä odotteluun @Tiukuna! Toivotaan, että kaikki on hyvin. ❤ Kävin eilen kp12 ultrassa tarkastelemassa letrojen vastetta. Nyt menossa yk3 ovulaation induktioilla. Siellä olikin minun ja gynen yllätykseksi jo 22mm folli ja limakalvokin oli melkein 10mm. Ovistestit ei näyttänyt vieläkään...
  10. P

Haaveena vauva 2023

Negatesti tehty dpo14. Tänään lopetan luget ja jään odottelemaan vuotoa tulevaksi. Seuraava ovulaatio menee just syyslomaviikolle, jolloin gyne on tietty lomalla.😭 on niin pettynyt olo, kun yritys jatkuu ja letrot, ovitrelle ja luget taas seuraavaan kiertoon. Esikoinen tärppäsi yk10, mutta...
  11. P

Haaveena vauva 2023

Mulla nega tänään dpo12. Esikoisesta plussasin dpo12 niin nyt oon kyllä jo toivoni menettänyt tähän kiertoon vaikka virallinen testipäivä onkin vasta lauantaina. Voikohan vielä muuttua posiksi?🤔 PC on näköjään oikeasti heikentänyt laatuaan, kun mulla tänään ainakin näytti puhdasta viivan...
  12. P

Haaveena vauva 2023

@Millis86 mulla pitäis olla tänään vasta dpo10 😊
  13. P

Haaveena vauva 2023

Täällä dpo10 ja ei mitään oireita, joten ei tainnut tärppiä tulla tästä ekasta OI-kierrosta. Esikoinen tarrasi mukaan heti ekasta niin nyt on kyllä pettynyt olo, vaikka toki tämän kierron lopullinen tuloskaan ei ole vielä tiedossa 😄 mulla on ollu etova olo joka päivä ovitrellen jälkeen, mutta...
  14. P

Haaveena vauva 2023

Pakko kysyä, kun täällä on muitakin ovitrellen käyttäjiä. Onko muilla tullut siitä jotain oireita? Mun pistämisestä on nyt kolme päivää ja oon siitä lähtien kärsinyt todella etovasta olosta ja ruokaa ei tee mieli lainkaan. Tänään lisänä vaivannut päänsärky koko päivän. Mietin, että voikohan olla...
  15. P

Haaveena vauva 2023

@eeveon Mä voisin tulla listoille, kun täällä joka päivä kuitenkin käyn 😅 Eli: Paatuska ★ 8/22 ★ 2. Ja voisin tulla piinalistallekin eli Tänään dpo1 tai huomiselle dpo2 Kiertopäivälistalle en tuu, kun hoitojen takia kierrot vaihtelee niin paljon.
  16. P

Haaveena vauva 2023

Kontrolliultra käytynä. Johtofolli oli jatkanut kasvua ja oli jo melkein 23mm. Limakalvo oli 8,4mm. En tiiä limakalvosta, onkohan tarpeeksi paksu? Tänään on kp 15. Sain lääkäriltä reseptin ja kehoituksen pistää tänään ovitrelle ja yhdynnät tänään ja huomenna. 😊 lugesteronit alkaa maanantaina ja...
  17. P

Haaveena vauva 2023

Mulla oli limakalvo vasta 6mm, mutta kyllä gyne vaikutti ihan tyytyväiseltä tilanteeseen. Nyt sitten vaan jännäillään, tuleeko luonnostaan ovis+ vai tarvitaanko apuja niin kuin esikoisen kanssa 😊
  18. P

Haaveena vauva 2023

Omaa napaa: mulla meneillään yk 2, mutta ekassa ei follit kasvaneet letroista huolimatta, joten tavallaan eka kierto. Tänään kävin ultrassa kp12 ja sieltä löytyi kuin löytyikin 14mm johtofolli. Onkohan tämä näille kiertopäiville ihan ok kokoinen? Nyt ovistestejä ja, jos ei torstainakaan vielä...
  19. P

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut omanapailusta, meillä pitäisi alkaa yk2. Ensimmäinen meni pieleen, koska munasolut eivät kasvaneet letroista huolimatta. 😔 Seuraavaan kiertoon tuplataan annos. Aloitin terolutit ja nyt niiden lopettamisesta on mennyt jo 3,5vrk. Ihmettelen, että miksi vuoto ei ole edelleenkään...
  20. P

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä kaikille piinapäiviin! 😊 tänään käyty kontrolliultrassa ja ei sieltä löytynyt johtofollia niin kuin pelkäsinkin. Lääkäri määräsi terolutit ja seuraavassa kierrossa uusi yritys. Olikova paikka, kun edellinen sai alkunsa heti ekasta letrokierrosta. 😔 seuraavassa kierrossa sitten tuplataan...

Yhteistyössä