Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2023

Mä päivittelen tänne taas. Aikaisemmin valitin, kun en saanut luottogynelle aikaa sopivaan kierron vaiheeseen. Löysin sitten peruutusajan ja tänään kävin kp 12 ultrassa. Siellä näky oli hieman kummallinen. Munasarjan vieressä oli 13,5mm folliksi sopiva rakkula. Gyne mietti voiko olla pullistunut...
  2. P

Haaveena vauva 2023

Huoh. Pakko purkaa pettymystä. Tänään alkoi kp1 ja ensimmäinen yrityskuukausi, joka alkaa suoraan letroilla. Oltiin sovittu luottogynen kanssa, että kun menkat alkaa, varaan netistä hänelle ajan kp 10-12. Nyt innoissani menin varaamaan aikaa, ja kaikki ajat olivat jo menneet.. 😥 hankalaksi...
  3. P

Haaveena vauva 2023

Uutta raskautta seurataan äitiyspolilla tiheämmin ja tuo lääke tulee käyttöön rv 12 eteenpäin. 🙂 uskon kyllä, että tuon seurannan avulla, mun ei anneta mennä niin huonoon tilaan kuin viimeksi. Makasin teholla 4pv ja vauva oli sairaalassa 120pv. Monet ihmettelevät, että uskallan ryhtyä tähän...
  4. P

Haaveena vauva 2023

Moi! Jotkut ehkä saattaa muistaa mut 2021 palstalta. Meille syntyi esikoinen 7/2021 pienenä keskosena rv 26, painaen vain reilu 500g, mun pahan raskausmyrkytyksen vuoksi. Hätäsektion jälkeen uusi raskautuminen ei saisi tapahtua ennen, kun synnytyksestä on vuosi aikaa. Tästä syystä me aloitamme...
  5. P

Haaveena vauva 2022

Moi kaikille, onnittelut plussista ja tsemppiä! Ehkä joku mut muistaakin aiemmista kirjoituksista. Tulin vain kertomaan omista kuulumisista. Meidän lokakuisesta tulikin heinäkuinen. ❤ 12.7. Minulle tuli ylävatsakipuja ja diagnoosina pahin mahdollinen raskausmyrkytys. Pari tuntia tämän jälkeen...
  6. P

Haaveena vauva 2022

Terveisiä lokakuisista! Olen joka päivä käynyt täällä katsomassa, joko @minttuni on tehnyt testin! :) Aivan ihania uutisia ja onnea valtavasti! ❤ En tiedä muistaako kukaan minua sieltä 2021 kuumeilijoista, mutta monet teistä ovat jääneet minulle mieleen! :) Onnea myös kaikille muille...
  7. P

Lokakuiset 2021

Täällä nt-ultra takana ja pienellä kaikki hyvin. :) tänään hän oli päivää suuremman kokoinen kuin varhaisultrissa, joten nyt menossa 12+2 ja laskettuaika on 24.10. Siellä se pieni liikkui hyvin ja sykekin oli huimat 182.. :D kuulemma normaali, kun sikiö liikkuu. Niskaturvotus oli hieman alle...
  8. P

Lokakuiset 2021

@rosmarin neuvolasta soitettiin tänään ja oli konsultoitu lääkäriä. Ei kuulemma aihetta jatkoseurantaan, koska se crp oli vaan 10. Voi kuulemma alkuraskauskin nostaa sitä näin vähän. Mulla on käytössä joku mammavitamiini ja oon ihan säännöllisesti käyttänyt. Mulla oli PCO:n takia lisänä vielä...
  9. P

Haaveena vauva 2022

Minä huutelen lokakuisista, että mulla oli AMH yli 8 ja diagnosoitiin PCO viime marraskuussa. Lisäksi vielä kilpirauhasen vajaatoiminta ja tyhjät rautavarastot. Ekasta OI-kierrosta raskauduin ja nyt mennään jo 12+0. Tsemppiä kaikille yrittämiseen! :)
  10. P

Lokakuiset 2021

Huomenna nt-ultra, meinaa vähän jännittää! Tänään jo 12+0 :love: Onko muilla käytössä joku raskausvitamiini? Aiotteko jatkaa niiden syömistä koko raskauden ajan? :)

Yhteistyössä