Hakutulokset

1. S

Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

Heipsan Lukemassa olen käynyt useammin, mutta kun ei oo omaan napaan kuulunut ihmeempiä, niin ei ole tullut kirjoiteltua. Nyt jos jotain kuulumisia päivittelisin. Äitiyspakkaus tuli tosi nopeasti ja niitä sitten miehen kanssa ihmettelimme yhdessä! Niin pieniä ja suloisia! Tykkäsin kyllä...
  2. S

Ja kiitos Nii1. Löysin taysin sivuilta tiedon, että tutustumisia olis joka viikko torstaisin klo 15.30. Valmennuksia ei järjestetä, mutta videonpätkiä olis nettisivuilla.. Uskaltaakohan niitä katsoa?! :/ Mutta tutustumaan mennään varmastikin kyllä syksymmällä jonain torstaina. Salmiakki13 ja 26+2
  3. S

Hei Kiitos taas Leijonamama! Omaa napaa: Neuvolalääkäri oli viime viikolla. Hemoglobiini oli laskenut vappuna mitatusta (137) 112, joten rautakuurille määrättiin.. Olihan mua kyllä väsyttänytkin, mutta en ollut ajatellut et se vois noin hemoglobiinista johtua. Proteiiniksi mittari antoi...
  4. S

Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

Heissan Kiitos vauvavakuutuskommenteista! Me sellainen nyt päädyttiin ottamaan jo odotusajalle, mutta toivottavasti on turha :) Leijonamama, tsemppiä kelan papereiden kanssa! Tunnen tuskan :) Sain viimein ite tänään ne täyteltyä ja koko iltahan koneella istuessa meni. Mun piti kans hakea...
  5. S

Heipsan ja hyvää juhannusta kaikille! Vielä ennen juhannuksen viettoon lähtemistä kyselisin teidän mielipiteitä vauvavakuutuksista. Ootteko aikoneet ottaa vauvavakuutuksen jo odotusaikana? Ootteko vertailleet eri vakuutusfirmojen tarjontaa? Mulle on nyt muutama äiti suositellut niin...
  6. S

Heipsan pitkästä aikaa. On pitänyt kiirettä ja vasta nyt ehdin lukaisemaan kesäkuun pinoa. Oltiin viikko Kroatiassa ja vaikka siellä vähän sai katsoakin, mitä suuhunsa laittaa (himoitsin niitä äyriäisiä ja mereneläviä, mutta kun ei saa, niin ei saa..), niin oli ihana reissu! Sieltä sit...
  7. S

Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

Kiitos Zoelle!
  8. S

Heipsansaa ja aurinkoista sunnuntaita! Imetyksestä on ollut paljon puhetta, joten kommentoinpa minäkin. Itsellä kun ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta jos imetys vain onnistuu, niin yritän minäkin sillä pärjätä mahdollisimman pitkään. Mutta julki-imettäjää mustakaan tuskin saa.. Katsotaan...
  9. S

Onpa kiva, että täällä on keskustelu taas vilkastunut. Ihanaa äitienpäivää kaikille meille odottaville äideille! Mies muisti mua myös jalkahoitolahjakortilla, vaikka vähän toppuuttelin. Halusi kuulemma hemmotella mua, kun kumminkin meidän vauvaa kannan <3 on mulla vaan ihana mies <3 Hän...
  10. S

Heissan! Minäkin toivon, että keskustelu säilyisi täällä palstalla. Pitää siis itsekin aktivoitua lukemisen lisäksi myös kirjoitteleen useammin :) Joku kyseli liitoskivuista. Mulla on vihlonut alavatsaa nyt parin viikon ajan. Joinain päivinä enemmän ja joinain vähemmän. Välillä vihlaisuja...
  11. S

Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

Hei pitkästä aikaa. Täällä masu kasvaa ja nyt viimein saa nauttia raskaudesta, kun siitä uskaltaa puhua. Työpaikan takia siis pihtailimme kertomisen kanssa piiiiiitkääään. Tosin työpaikalla pidän suuni kiinni vielä mahdollisimman pitkään, vaikka tunne onkin, että pari naista on ruvennut mun...
  12. S

Kiva, että on saatu uusia tänne! Mä pysyn nyt ainakin toistaiseksi kanssa vielä tällä puolella. Jos täällä ihan hiljenee,niin sitten harkitsen siirtymistä faceen. Täällä joka päivä juttuja lueskelen, vaikken niin ahkerasti kommentoikaan. Esikoista kun odottaa, niin ei osaa vertailla saatika...
  13. S

Tänään käyty neuvolalääkärissä. Kaikki ok, pienen syke 145. Eli poikaako tässä odotetaan? :) Mulla vain yläverenpaine kuulemma ihmeen alhainen. Mutta hemoglobiini hyvä eli ei tarvi alotella vielä rautatabujen syömistä. Tänään järkytyin, kun katsoin löysässä paidassa vatsaani. Huh, mikä...
  14. S

Jk74, oon tosi onnellinen sun puolesta! Ihania uutisia! Hiusten värjäämisestä. Mä oon värjännyt nyt jo pari kertaa kotivärillä hiukseni, eli ihan tavalliseen tapaan kuin ennen raskauttakin. Muistan kyllä ystäväni omien raskauksiensa aikana pohtineen värjäyksen turvallisuutta, mutta kun sekä...
  15. S

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Voimia Pupulinille! Nimia, mun mies on urheiluhieroja ja sanoi, että loppuun asti raskautta voi kyllä käydä hierojalla. Hierojalle vaan on hyvä kertoa olevansa raskaana, jotta tämä osaa välttää trigger-pisteiden hieromisen, sillä ne voivat käynnistää synnytyksen. Ja kun ei enää pysty olemaan...
  16. S

Olipas tosiaan paljon viestejä luettavaksi! Sukupuolesta: Meillä mies haluaa tietää sukupuolen etukäteen ja mitä pikemmin, sen parempi. Mä itse voisin odotella ja jänskättää, kunnes vauva on maailmassa. Mutta siis otetaan selvää ja yritetään pitää salaisuutena muilta. Saas katsoa, kuinka se...
  17. S

Kiitos Marjaana ja Pottusäkki tuestanne. Teidän ja muiden viestit luettuani on suurin pelko hellittänyt, vähän toki jännittää edelleen. Mutta se kuulunee asiaan :) Tsemppiä beibipupulle! Mä en oo ikinä ennen heräillyt yöllä vessaan, mutta onpa sekin tullut opittua tässä kolmen kuukauden...
  18. S

Heissan Pelkkää omaa napaa tänään(kin): Ihan ensimmäiseksi on pakko jakaa pieni pelko. Viime viikkoon asti on ollut hirmuisen turvonnut olo, nyt tällä viikolla turvotus on kadonnut ja painokin laskenut, vaikka mielestäni olenkin ihan samaan malliin syönyt sekä ruokaa että herkkuja. Olen...
  19. S

Voimia kaikille ikäviä uutisia saaneille! Oon seuraillut kyllä ketjua, mutta osallistunut vähemmän. Josko siis nyt vähän omaa napaa: Mulla turvotus on pikkuisen helpottanut, tosin se on saanut aikaan sekavat ajatukset, että onkohan pienellä kaikki hyvin.. Eilen kävin verikokeissa ja melkein...
  20. S

Voimia ja halit surullisia uutisia saaneille ja pullero85, toivotaan, että selviät säikähdyksellä ja viikon päästä näyttää ultrassakin selvemmältä. Misu78, mä en oo vielä alkuunkaan miettinyt äitiysvaatteita. Toki töihin oon laittanut vähän väljempää paitaa päälle, mut ajatellut lähinnä, et se...

Yhteistyössä