Hakutulokset

1. T

KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Varovaiset onnittelut Piijuska-78 =) Toivottavasti plussa vahvistuu. Mulla kans näitä "oirekuvitelmia". Mua on väsyttänyt nyt ihan tajuttomasti muutaman päivän (voi johtua myös siitä että yöt nukuttu huonosti ) Välillä tullut yökötysoloja (voi johtua myös siitä, että vatsatautia lähipiirissä...
  2. T

ihanaa, viikonloppu B) Mä oon niin totaalisen poikki ettei mitään jaksa tehdä. Sain mä kaupassa käytyä ja laitoin pesukoneen päälle. Nyt taidan ihan vaan oleskella. Eilen oli ihan selvästi ovis, ja nyt sitten vaan toivotaan,että ennen sitä matkaan laitetut simpat olis jaksanut elellä ja...
  3. T

tuu-tikki2 tervetuloa mukaan =) ilmoittele päiviä jos haluat niin lisään ne tuonne listaan. Kiva kuulla sinusta pp73 toivotaan myötätuulta miehesi suunnalta ;) Jessie voimia hautajaisiin :hug: Teilläkö on myös kouluunlähtijä perheessä. Kiva kuulla että joku on samassa veneessä. Äidille...
  4. T

Päiväkodista saatiin lappu hoitopaikan irtisanomista varten. Jysähti tajuntaan, että esikoinen ihan tosissaan lopettaa päiväkotiuransa toukokuun lopussa ja siirtyy koululaiseksi. Huh huh tätä äiteen luopumisen tuskaa :ashamed: Joten kyllä meille se vauva sitten vissiin tosissaan saa tulla...
  5. T

P-E toivotaan, että riittäisi :) Carla hyvää kevään jatkoa sinulle. Tervetuloa uudelleen joukkoon jos tilanne muuttuu :hug: Varanikki kyllä se siitä, vähitellen olo helpottuu. Kuulostaa tuo vuoto kestävän sulla aika pitkään. Mulle tehtiin silloin km:n jälkeen kaavinta niin se vuoto loppui...
  6. T

snowangel pahoittelut menkoista. Toivotaan, että me siirrytään suurella joukolla sitten sinne tammikuisiin, kun tämän vuoden vauvat meni sivu suun =) Mulla on nyt "vasta" kolme ystävää raskaana, sinun lähipiirissä tuntuu olevan ihan valtava vauvabuumi. jospa pian olisit siinä joukossa mukana.
  7. T

tatomira voi rähmä, olen pahoillani ettei sitten plussaa tullutkaan. Mutta ei muuta kuin tammivauvan yritykseen sitten. unikeiju kiva kuulla sinustakin =) Minä jo ajattelin, että sie olet siirtynyt plussanneisiin. Laiskaa lomapäivää vietellään. Ollaan vielä yöpukusillaan kun yleensä jo tähän...
  8. T

Tervetuloa Punaposki82 =) Taitaa väki olla pääsiäisen vietossa kun on niin hiljaista....
  9. T

Huomenta! Jokohan me kohta saadaan tähän ketjuun plussauutisia. Tuolla listassa on ainakin yhdeksän nimee, joilla on jo sellaiset päivät että ellei täällä vierailu ole unohtunut niin plussa voi hyvinkin olla tulossa =) Pidetäämpä peukkuja!!!! Voi voi, kun tatomira pitää meitä jännityksessä...
  10. T

memmiliini saanko kysyä mikä sinua vaivaa? En muista onko ollut mainintaa aikaisemmin. Onko vakavia oireita ja onko tutkimukset menossa? Surullisia ja huolestuttavia tuollaiset asiat :/ toivottavasti saralia sulla on just tuo varanikin mainitsema stressi mikä hämää kiertoa. Meidän kai...
  11. T

Varanikki hyvä ettei tarvinnut tehdä kaavintaa. Toivottavasti teillä tärppää uudelleen pian ja paremmalla onnella. Mitkä sulla on fiilikset nyt? Mulla on nyt niin ärsyttävän epämääräinen olo tän vauvajutun kans. Työtilanteen takia jotenkin epäilyttää yrittää...jos työt jatkuu, en haluis heti...
  12. T

tatomira jännittäminen siis jatkuu vielä viikonloppuun. Pidän sulle peukkuja pystyssä =) saralia oletko tehnyt testin, ettei vaan olis valemenkat??
  13. T

Varanikki olen tosi pahoillani tapahtuneesta :hug: Lisäsin sinut listoille. tatomira vitsit kun sulla on jännät päivät. Teehän toki ennen pääsiäistä testi niin päästään tästä epävarmuudesta (huomaatko, kuinka tää jännitys tarttuu ja ihan kuin se olis koko yhteisön asia onko tärpännyt vai ei...
  14. T

pp73 Oi kun on hankala tilanne :/ Onko miehesi ihan varma, ettei mieli enää myöhemmin muutu?! Ymmärrän kyllä tunteesi. Meillä oli miehellä myös vakaa päätös ettei lapsia lisää, mutta sitten mieli kuitenkin muuttui sairastumisen myötä ja hän laittoi asioita erilaiseen tärkeysjärjestykseen johon...
  15. T

Ella-83 :hug:
  16. T

Voi Jessie :hug: Otan osaa menetyksen vuoksi. Voimia raskaaseen aikaan. Uusille kuumeilijoille tervetuloa! Teitä tulikin kerralla monta. Kiva, että saadaan eloa tähän ketjuun kun täällä välillä on ollut hiljaisempaa plussanneitten poistuttua, mutta nyt näyttää taas oikein eläväiseltä =)...
  17. T

Mä päivitän tätä nyt aina tähän eka sivulle (ellei joku sitten lainaa tekstiä ja liitä siihen niitä kuvia :) ) On sitten helppo löytää aina noi päivät. Mulla nyt vihdoin odotettu täti tuli ja pääsee oottamaan yrityspäiviä =)
  18. T

Tervetuloa tänne uuteen ketjuun, joka on ihan kalju :D Koristeluapua kaivataan!!!! höperö75 ja P-E :hug: tädin tulosta. Lilla2009 tervetuloa joukkoon =)
  19. T

~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Hei! Minä nyt tein sen uuden ketjun joten aletaan siirtyyn sinne. Sitten se joka osaa liittää viestiin niitä kuvia niin olkaa hyvä ja koristelkaa tuo etusivu :) tai neuvokaa mua pliis!
  20. T

Tervetuloa jakamaan yhdessä ajatuksia, toiveita ja odotuksen onnea kolmannesta rakkaasta TORSTAI 28.5 mammamia82...........................kp 17/30....................yk ? snowangel ..............................kp 17/27....................yk 10...

Yhteistyössä