Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä aina joko heti hahmotan tai näen ja useimmiten en näe järin haamuja ja erittäin huonosti viivanpaikkojakaan Mutta, nyt hahmotin heti ja väriäkin näen. Jänniä päiviä, uutta aamulla :)
  2. S

Mulla ovistikussa pysynyt väri oviksen jälkeen. Jos 100% väristä on tumma plussa niin esim tänä aamuna 2pv ovisplussan jälkeen (joo testasin :D ) oli väriä n.40% plussasta
  3. S

Urvelo kuten sanoin :D Netin kautta varasin, ja yritin siihen lyhyesti selittää mitä tahdon tietää :D Olen nyt yrittänyt maksimoida raskautumisen tästä kierrosta, ostettiin kaukomatka, sovin juhlat ja varasin tuon ovis gynen :D Eikös toi matka ole jollekin plussia tuonut? :D Hyvin vähän ollut...
  4. S

Folliultra? Avaisitko vähän uuvelolle :D Varasin itse just omalle gynelle yks. ajan. Haluaisin varmistaa vaan, että ovis varmasti tapahtuu ja kaikki sinällään ok eikä mitään probleemaa. Seuraava ovis mulla osuisi aikalailla juuri noihin päiville mihin gynen varasin, niin mitä se gyne sieltä...
  5. S

Nopsa oma napa lukematta taaksepäin Jos se nyt olisi plussa. Testit kp9 ilta, kp10 aamu ja kp10 nyt ilta http://aijaa.com/x1hxVp
  6. S

Mulla vähän vaihtelee kierto, mutta nyt ovista tikuttaessa olen huomannut että väli oviksesta kierron alkuun on aina sama, eli käytännössä menkat ei vaihtele vaan ovis. Mulla oli esim edellinen 27pv kierrossa ovistikku plussalla kp12-13 ja sitä edellisessä 23pv kierrossa ovisplussa kp8-9
  7. S

Plussia ja haamuja heti kun pari päivää lukematta :) Isosti onnea ja tarriksia :) Oon ihan fiilareissa teidän puolesta. wolt Hmm, mielenkiintoiset tilanteet sulla. Oireet kyllä kovasti lupailevat hyvää. vprinsessa Minäkin melkein sokea haamuviivojen bongaaja näen ihan selkiästi, tsemppiä...
  8. S

Pakkohan se oli uittaa parin tunnin pidätyksestä, hätähousu himotestaaja kun on :D Pinkki ovis ja r-testi vihreä. Aih en näe edes viivanpaikkaa http://aijaa.com/VR5SX4
  9. S

Saaruska Jatka vielä testailua, illalla uusi taas. Vielä ei ole plussa ainakaan itselleni, toki testeissäkin eroa. Itselläni on se viiva tosiaan muuttunut ihan yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva
  10. S

Wolt Kyllä minäkin sen siihen 25pv laitaisin, selvä dippi lämmöissä. Mulla ovistikkuun plussa 24.10, ei kyllä ollut mitään kipuja mitä normaalisti on, joten epäilen vahvasti, että varsinaisesti ovista ei ole ollut. Nyt olisi se n. dpo 8 jos olisi tapahtunut. Koko viikonlopun venailin...
  11. S

Tuhannesti onnea pumpulipallero ja kevättähti! Piti käydä ihan ketjua taaksenpäin lukemassa, että miten on kehitys tässä kierrossa teillä mennyt, tietysti pähkäillän olisiko jotain vinkkejä :) Itsellä nyt dpo4, ei mitään raportoitavaa. Päivät menee aivan liian hitaasti. Olen niin tuhat kertaa...
  12. S

vaapukka ja suan ihania plussia :)
  13. S

Noniin, dpo1, joko voi testata :alien::LOL: Mitenkäs sitä voisi saada pari viikkoa kulumaan nyt todella nopeasti :D Wolt mikä tilanne siellä on nyt?
  14. S

Aivan ihania viivoja täällä! Voih että miten voi tuntea niin paljon onne toisen puolesta tuosta ihanasta pinkistä viivasta ja samalla haaveilla sitä tunnetta kun ja jos sellainen joskus itsallekin piirtyy :) Tämä kierto onkin itsellä oviksesta päätellen pidempi kuin pari edellistä. Nyt...
  15. S

Ihania ihania haamuja ja plussia tullut tänne! <3 Onnea Itselläni näyttää ovis jäävän pois. Viime kierrossa kp9 oli jo vahva viiva, mutta nyt ei tikkuihin tule kun hailakka puna eikä tunnu edes vahvistuvan. Pitkin päivää epätoivoinen tikuttelu :( Huoh Nyt siis kp10 ja tikussa ei muutosta...
  16. S

Ja täällä alkoi tänään uusi kierto tällä kertaa kp24. Turhan lyhyt kyllä :/ Mutta omalla tavalla innostunut kun tiesi että ei ole myt voinut natsata niin odotti uutta kiertoa alkavaksi. Viikon päästä voikin aloittaa jo sitten tikuttelun taas :) Nyt ajattelin varmistaa liuskojen lisäksi oviksen...
  17. S

Pipu Kyllä mäkin jotain näen. hmm, huomenna uutta sitten!
  18. S

Ihan samaa ahdistelen itse! Tahtoi katsoa viivoja! Ei aukea aijaa koneella eikä puhelimella nyt (n)
  19. S

Oih ihanaa tirppunen! Tämä plussien näkeminen on niin mahtavaa! Iso virtuaalinen halaus :) Kyllä empuska mäkin jotain olen näkevinäni. Ja yleisesti olen todella huono viivojen "näkijä". Toivottavasti tummenee <3 Täällä ei tartte tähän kiertoon edes uitella enää. Ovis meni viikko sitten, eikä...
  20. S

Muulinen ihan kun tosiaan jotain näkyisi. itse olen maailman huonoin näkemään mitään haamujen haamuja ja sinun puikossa on kyllä jotain :) Ihania plussatikkuja tänään! Varovaiset onnittelut kaikille! kaaliperhonen outo on kiertosi nyt. Perin merkillistä. Toivottavasti olisi hyvä merkki :)...

Yhteistyössä