Mulla o just samantyyppinen ku puppiksen viiva. Kettu mä heitän noilla vesilintua jos noi pa***a viivat ei mittää merkkaa
Muok mut ei mulla oo mielestäni noin selkee..
Muok mut ei mulla oo mielestäni noin selkee..
Tuommoisia mullekin nyt tulee. . Minusta niitä on muutettu jotenkin. Ihan kuin väriainetta ei olisi tarpeeksi. Mitään haamua ei tule ja juuri ja juuri nähtävä kontrolliviiva.Siis kattokaa näitä uusia Rfsu tikkuja! ? Hyvä että edes kontrolliviivaa tuli näkyviin
http://aijaa.com/Hkm0Wj
En tosiaan taida olla raskaana
Joo just tommosia "friikki" viivoja..hyvä kun edes kontrolli viivassa on väriä.Ps wolt.. säku oot uittanu noita uusia ovistikkuja. Tuleeko sulla niihin samalleen läpi kierron viivat?
Lumotar ja PikkuMyy. Halaus. Näinhän se on. Kaikkea ei voi saada. Vaikka tuntuu että jotkut saa. Tuttukin valitsi ajankohdan lapsilleen ja jopa sukupuolen (ulkomailla hoitojen avulla). Ja on onnistunu siinä. Kertalaakeista.
Mut me ollaan sit kai näitä elämän kyntöauroja joille on pistetty enemmän esteitä nenän eteen.
En tiiä osaako mä pysyä täältä pois kokonaan ku olen tottunut kommentoimaan kaikkea. Mutta itse en jaksa elättää enää vauvatoiveita. Se yksi huurunenä saa olla pakkasesaa nyt jonku aikaa. Kroppa ja mieli ei jaksa pettymyksiä yhtään enempää.
Täällä myös edelleen ihan puhdas nega, joten mäkin toivottelen parempaa onnea muille!
Vähän samat fiilikset kun Tammityöllä ja Pikkumyyllä, ehkä näitä ei vaan ole tarkoitettu enempää. Opettelen olemaan onnellinen siitä, että meille on suotu jo kaksi ihanaa lasta, kaikkea ei voi saada.
Meillä myös miehellä kova kuume, ja toisaalta on ihanaa että molemmat samoilla fiiliksillä ja saadaan toisistamme tukea. Toisaalta myös se toisen pettymys lisää myös omaa surua.
Siirryn taka-alalle, onnea yritykseen kaikille sitä tarvitseville!
Lumotar ja PikkuMyy. Halaus. Näinhän se on. Kaikkea ei voi saada. Vaikka tuntuu että jotkut saa. Tuttukin valitsi ajankohdan lapsilleen ja jopa sukupuolen (ulkomailla hoitojen avulla). Ja on onnistunu siinä. Kertalaakeista.
Mut me ollaan sit kai näitä elämän kyntöauroja joille on pistetty enemmän esteitä nenän eteen.
En tiiä osaako mä pysyä täältä pois kokonaan ku olen tottunut kommentoimaan kaikkea. Mutta itse en jaksa elättää enää vauvatoiveita. Se yksi huurunenä saa olla pakkasesaa nyt jonku aikaa. Kroppa ja mieli ei jaksa pettymyksiä yhtään enempää.