Hakutulokset

1. E

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Viiva mua jännitti punktio kanssa toosi paljon, ja pelkäsin sitä kipua.. Mutta kyl mun mielestä ne lääkkeet heitti nupin niin sekasin etten tuntenut juur mitään :) Hienosti se menee, jännitä vaan rauhassa, kyllä se siitä sujuu :heart: Me saadaan tietää munisten/alkioiden kuulumiset vasta...
  2. E

Mandala siis joo ehottomasti, mä juon normaalistikkin jo pelkästään vettä pari-kolme litraa päivässä riippuen mitä tekee jne.. Nyt menee se kolme-neljä litraa, ihan vaan varuiksi et on nesteytys kunnossa :D Vessassa tulee kyllä ravattua vähän väliä, mutta siihenkin tottunut.. Minkälaista se sun...
  3. E

Hieno homma Viiva! Positiivisista punktioista ja samalla omaanapaa, mulla takana yksi! :D Tänään siis oli punktio, elämäni ensimmäinen ja toivonmukaan viimeinen ja kokemuksena todella positiivinen. Lääkkeet todellakin toimi, ja punkteeraus ei sattunut yhtään - hieman vain nipisti puudutteen...
  4. E

StellaI Mulla on jomotusta munasarjoissaa nimenomaan vessakäynnin yhteydessä.. Mistähän tuokin sitten johtunee? :p Ja mullakin ollu mielialat miten sattuun ja ihan ihme asioista kiukutellut, luojan lykky mulla on superymmärtäväinen mies, tässä hoitojen aikana ollu sen hermot kyl koetuksella :D...
  5. E

Ketkä käyneet varhaisultrassa, tehdäänkö siis ihan neuvolassa vai naistenpolilla vaiko yksityisellä..? Joku tuos aikasemmin kyseli miten on voinut olla töissä, mä tuskin olisin jaksanut henkisesti olla töissä, mutta onnekseni olen siinä onnellisessa asemassa ettei minun tarvitse töistä...
  6. E

Tänään oli taas ultra, follit kasvaa kivasti ja nyt lääkäri tuumasi että niitä on oikealla 10 ja vasemmalla 12 :confused: Isoin oli 19mm ja pienin tuskin kerkeää mukaan, vaan oli kaikki hienosti kasvanut lääkärin mukaan.. Mulla vaste hormooneihin on yllättävän hyvä tai jopa loistava niinkuin...
  7. E

Joo, toivotaan että munaset vaan on sitten myös laadultaan yhtä hyviä ja saatais alkioitakin aikaseksi :) Mä olin aluks tosi pettynyt, että puregon annos oli "niin pieni" ja luotto siihen että se riittää oli olematon, mutta todella ne lääkärit osaa sen arvioida ja todella ylläri mulle että...
  8. E

Hellurei taas! Kovasti onnea AUkko :flower: :heart: Ja huhh, voimia kaikille, tuntuupa monella olevan kovin harmittavia ja negatiivisia oloja :hug: Omanapaa, mullakin tänään toinen ultra takana. Meillä kasvaa oikealla puolen 10 kappaletta 10-15mm follikkelia ja vasemmalla 9 kpl...
  9. E

Luin taas kyllä kaikki viestit, mutta johtuuko väsystä vai mistä mutta en muista loppuunpäästyäni oikein mitään mitä luin :D AUkkolle toivotaan vanhempia viivoja ja tuhruilun loppumista! :heart: Henriettalle voimia :hug: Itsellä oli eilen eka ultra, ne menkat onneksi kerkesi tulla...
  10. E

Hei taas kaikille! Ompa sattunut ja tapahtunut, menin jo sekaisinkin mitä sivuja olin jo lukenut ja mitä en, kovasti yritin kuitenkin kahlata läpi.. Väsymys on kova! |O Tsemppiä ja jaksamisia siis kaikille tasaväkisesti, tilanteesta riippumatta! :flower: Jännitys kasvaa tässä, kun vuotoa...

Yhteistyössä