Hakutulokset

1. E

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nenna81 voih, kovasti onnea matkaan :heart: Olisimpa minäkin saanut kuvan :snotty: Tässä just mietin, että jos (KUN) plussa joskus tulee ja vauva, niin olisi kiva koota sellainen vihko/kirjanen ja koota tietoa/kuvia vähän tästä hoitorumbastakin, tollanen kuva ois ollu kiva :) Mun mies ei...
  2. E

Vilijonkka_ mulla tosiaan ei sattunut punktio yhtään, vaikka sitten oli se hyperi, ja vaikka jännitin etukäteen ihan superpaljon! :) Meillä kyllä mies oli enemmän kuin tervetullut punktioon (ei tietenkään pakko ollut), oli tuolikin siinä minun vieressä ja silitteli päätä, piti kädestä ja...
  3. E

Retikka tääl mä lueskelen hiljaisuudessani :D Piinailu on sujunu suhteellisen kivuttomasti, tänään oli eka "romahdus", tosin sitä kesti vain pikkuhetken... Alun positiivisuus on kuitenkin muuttunu varovaisuudeks... Sunnuntaina testaillaan varmaan ekan kerran, sit ois pp10/dpo 12, alkiot...
  4. E

No mä en oo nyt ihan 100 varma, mistä se neste on peräisin, mutta hyvä tietää että johtunee tuosta lääkkeestä! Mä jo ehdin säikähtää että jotain on menossa mönkään :D r-oireeksi en osannut kuvitella?! Toivottavasi olisi kuitenkin ;)
  5. E

*Eritevaroitus* Pikakysymys teiltä, onko muilla Lutinus aiheuttanu kirkasta, vetistä vuotoa (virtsaa?!), joka tihkuu ja holahtaa pöksyihin? Ja tuntuu että se tulee pissareiästä... Ei ole virtsatietulehdus eikä hiiva - ainakaan oireet ei täsmää....? On nyt vaivannu pari päivää, ja aina vaan on...
  6. E

Voi plääh teidän negoja risukasa. ja Kaisla78 :( :hug: Tervetuloa vauvayritys! :flower: Täällä piinaillaan VASTA päivää nro 2, raskaustestejä ostin jo hyvissäajoin - eilen :ashamed: Lutinus-sotkut ilmesty tänään, mutta siitäkin selvitty paperilla pöksyissä (suojat jotenkin ahdistaa)... Oma...
  7. E

No nyt pääsen paremmin kirjoittelemaan, istuin eilen junassa ja en ole vielä tottunut puhelimella kirjoitteluun.. :) Testipäivästä ei erikseen ollu mitään puhetta, hoitaja vain tuumasi että noin parin viikon päästä voi testata.. Ensiviikolla soitan ja kyselen veritestin perään, että milloin sen...
  8. E

Ananias, ikävä uutinen.. Ei oikein löydy sanoja näihin huonoihin uutisiin :( Itseppä tässä juurikin junassa tulossa Oulusta, kaksi hyvin sulatuksesta selvinnyttä alkiota matkassa mukana
  9. E

Hellurei! Mäkin täältä välikierroilta palailen :) Ensialkuun Läitille voimaa :hug: Tuntui todella ikävältä sun puolesta, kun luin uutisen... Meillä on PAS torstaina, jos vaan alkiot selviää sulatuksesta - ai että kun jännittää! :cool: Oon muuten laihtunut joulunjälkeisestä ajasta 6 kiloa...
  10. E

Meillä PAS siirtyy tammikuuhun, tai "pahimmassa tapauksessa" huhtikuuhun, eli nyt tulee taas taukoa meille.. Eipä tässä auta kuin odotella, vaikka onkin melko puuduttavaa hommaa :| Tuntuu pahalta että tässä ei ole päästy kunnolla edes yrittämään, aina tulee jotain vastoinkäymisiä - jospa sitten...
  11. E

Pikasesti tässä kävin lukasemassa muiden juttuja, ei oikein ole virtaa ollut kommentoida... :| Kiva kun päiviteltiin, mutta pahasti alkanu näyttää siltä ettei tähän kiertoon kyytiläistä saada, ovulaatio kadoksissa.. Eikä muutenkaan mitään tietoo onko OYS ees auki, ts. millo niillä on...
  12. E

Hellurei pitkästä aikaa ja roppakaupalla onnea plussanneille :heart: :flower: Ja jaksamisia kaikille, joilla huonot uutiset ja negatiiviset asiat riesana :hug: Melko omanapaa tulin vain kertomaan, kun en todellakaan aikonutkaan lukea kaikkea mistä olen tässä taustaillessa jäänyt paitsi :)...
  13. E

Tuhannesti onnea Ricardina!! :flower: :heart:
  14. E

Voi hitsi kun on piinailijoilla niin negatiivista :( :hug: Harmittaa teidän puolestanne mutta toivottavasti negat muuttuu vielä plussaksi :heart: :flower: Meillä on nyt myös ollut miehen kanssa riitaa, ja vaikka kuinka ymmärrän sitä että tämä on raskasta hänelle niin ei kaikkea voi jaksaa...
  15. E

Hurjan paljon onnea matkaan Nenna81lle ja muille piinailijoille! ja etenkinLuis!! Ihanaa että viimein pääsit siirtoon!! Olet ollut ajatuksissa erityisesti, kun niin kumma tilanne oli teillä :heart: :flower: StellaI sormet ja varpaat ristissä täälläkin että teillä siltikin natsaa =) Voih...
  16. E

Heissan kaikille! Mun oli pakko täältä tulla kysäsemään, kun ei googletteluun ole nyt voimia.. Postissa tuli alkioiden pakastussopimus, ja siinä luki että meidän 8 alkiota = 3 erää.. Mitä hittoa, tarkoittaako tuo nyt että meidä alkiot on kolmessa oljessa? :ashamed: Eli siis 3 + 3 + 2 ...
  17. E

On kyl koeteltu, ja OYSsissa ollaan hoidoissa! Oli kyl niiiin jäätäviä ne lääkärit ja yks hoitajista, että en taatusti aio pahoitella omaa käytöstä jos ei hekään.. :( Itse kun olen niin herkkä ja kaipaan sellaista "päänsilittelyä" ja lohdutusta ennemmin kuin kylmää "asia nyt vain on näin"...
  18. E

*Tunteenpurkaus varoitus* Me sit kävästiin tuoresiirrossa keskiviikkona, joka sitten peruuntui vaikean hyperstimulaation takia :'( Sain melkoset itkupotkuraivarit sitten ultraamisen jälkeen miehen sylissä, että nyt oikein hävettää oma käytös.. Mutta oli todella vaikea hyväksyä että...
  19. E

Nenna81 Hieno juttu!! :hug: :heart:
  20. E

Retikka Meillä minun täti on saanut luonnollisesti kaksoset, ja pääsin todella läheltä seuraamaan raskausaikaa, synnytystä ja vauva-arkea :) Raskaus sujui ihan ok, mutta tädin todella reilun ylipainon vuoksi vauvat syntyivät sektiolla keskosina (tarkkaa syytä en muista, että olikohan vaan ihan...

Yhteistyössä