Hakutulokset

1. Hömpsähdys

yökukkujat kädet ylös!

:wave:
  2. Hömpsähdys

onko tuo 6v ikä jotenkin vaikea?

Meillä tyttö täyttää nyt 7v. Mä en huomannut kyllä mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Meillä on kyllä ollut niin tapahtumarikas vuosi, että en ihmettelis vaikka en vaan muistais että tyttö on koetellut normaalia enemmän rajojaan :D
  3. Hömpsähdys

Ketipinor ja annostus unilääkkeenä

200mg auttaa nukahtamaan, mutta tällähetkellä annostus on 400mg. Lihottaa ja auttaa... PAino ei meinaa tippua vaikka mitä temppuja tekis :(
  4. Hömpsähdys

Skandaali Argentiinan Tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa:D

Hahhahha :laugh: Varsinainen perheohjelma
  5. Hömpsähdys

Laihdutus asiaa (karppaus)

Elikkäs, Minulla on liikuntarajotuksia jonka vuoksi en saisi syödä kun 1200 kaloria päivässä jos en pääse liikkumaan ollenkaan. Huomasin että karppauksella ainakin lähtee nesteet, painosta en tiedä. Kysymys onkin että jos ajatellaan esim. ateriaa jossa on 100g naudanjauhelihaa ja paljon...
  6. Hömpsähdys

Mikä määrää/määräsi lapsilukunne?

Se että olen aina sanonut "yksi tai ei yhtään", eli yksi riittää mulle :)
  7. Hömpsähdys

Mitä perheenne tekee NYT?

Dataan ja kissat nukkuu.. Tyttö läks isälleen taas viikoksi ja mulla on tylsää.
  8. Hömpsähdys

Millainen olet sängyssä gallup!

Ei mitään muistikuvia, edellisestä kerrasta on vierähtänyt "vähän" aikaa :D
  9. Hömpsähdys

Tyhmä kysymys

Juu, jääkaapissa ollut. Hetken oli sillon yöllä pöydällä ja sit pistin jääkaappiin. Täytyypä käydä haistelemassa ja maistelemassa :D
  10. Hömpsähdys

Tyhmä kysymys

Mikä sitten on oikeaoppista? Mie en tiiä
  11. Hömpsähdys

Tyhmä kysymys

Eli tein lihapullia to-pe välisenä yönä. Niitä ei varmaan enää uskalla syödä?
  12. Hömpsähdys

Onko nyt liikkeellä joku "aamuoksennustauti"?

Mulla alkoi pahaolo ja oksennus viikkoa ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa... Eli voit hyvinkin olla raskaana ;)
  13. Hömpsähdys

Huomenta! Loma loppuu, huomenna töihin!!

Meillä tyttö menee huomenna eskariin taas ja eilen alkoi kauhee kitinä "en mä haluu mennä, miks en voi enää lomailla?" :D Itse olen eläkkeellä joten mulla ei työt ala, ellei kaiken maailman fysioterapioita jne lasketa mukaan :D Eli tytön mielestä :(
  14. Hömpsähdys

Huomenta! Jospa sitä kerrankin sais juoda aamukahvin ihan täydessä hiljaisuudessa :D

Huomenta! Heräsin vasta ja tyttö vetää edelleen sikeitä :O Oon tässä juonut aamukahvia ja laitoin piirretytkin valmiiksi, mutta ei, ei tuo tyttö herää. Vissiin jäänyt uudesta vuodesta univelkaa :D Tänään tiedossa tiskikoneen ostoa ja siivousta. Ihanaa, tiskikone!!
  15. Hömpsähdys

Kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavat!

Arvoista ei mitään tietoa, ne oli vissiin aika huonot. Nyt lääkityksellä 0,1g x2 päivässä.
  16. Hömpsähdys

Lihapullaresepti

Kiitoksia kaikista ohjeista! Tässä on myös hyviä ohjeita tulevaisuutta varten. Kunhan pääsen kauppaan, niin voin kokeilla muutakin kun perusohjetta :D
  17. Hömpsähdys

Lihapullaresepti

Tää ois aika helppo ja aineksetkin löytyy. Mut mitens kun mulla on tota jauhelihaa 700g, ni laitanko sit 2 munaa? Siis mä oon ihan dorka näissä kokkaus jutuissa :D
  18. Hömpsähdys

yh-äiti ja itsemurha

Puhun nyt omasta kokemuksesta. Yritin itsemurhaa vuosi sitten, olin onnekas, ainoastaan kävelykyky meni. Aluksi olin aivan rikki ja halusin vaan nopeasti pois sairaalasta ja yrittää uudestaan. Mutta nyt vuotta myöhemmin, edelleen pyörätuolissa, olen onnellisempi kuin moneen vuoteen :) Se...
  19. Hömpsähdys

Lihapullaresepti

Nyt hyviä lihapullareseptejä kiitos! En ole koskaan ennen tehnyt, että ei heti mitään kauheen monimutkasta. Niin ja korppujauhoja ei löydy, haittaako se? Kiitoksii :D

Yhteistyössä